mercii Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Witam Mam problem ze sprzęgłem. Bierze wysoko , jest dość miekkie. Wiem że do wymiany kwalifikuje je "slizganie się". Teraz moje pytanie Jak te ślizganie się objawia? Czasmi jak próbuję ruszyć ostro pod górkę przy bardzo szybkim puszczeniu sprzegła, samochodzik zamiast jechać to ciągnie pod czerwoną kreskę i nie jedzie:) tylko muszę od nowa wcisnąć sprzęgło i powoli je puścić. Zdarzyło mi się to juz dwa razy:( Czy to już koniec? Wymiana sprzęgła domyślam się że jest dość skomplikowana. Co się z nim wiąże? Wystarczy wyjąć tylko skrzynie? Mam 1,8T. Pozdrawiam prosze nazywac temat zgodnie z regulaminem tym razem poprawilem
poziek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 zrób tak: 1.uruchom silnik 2.wrzuć 2 bieg 3.zaciagnij ręczny 4.puść sprzęgło w miare wolno 5.jak zgaśnie to jest git 6.jak będzie stał w miejscu i silnik będzie działał to lipa i sprzegło do wymiany
mercii Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Opublikowano 19 Marca 2008 Gaśnie mi samochodzik , wiec jeszcze nie jest najgorzej, ale i tak trzeba bedzie je wymienic niedlugo. Dzo jest z tym roboty? Trzeba wyciagac silnik?
szogun0 Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 Heh, odpuść. Jeśli nie wiesz jak sprawdzić, to co dopiero wymiana. Dużo jest roboty, bo trzeba skrzynię zdemontować.
schiller Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 trzeba skrzynię zdemontować. nie trzeba. kumpel mechanik (z ASO) mówił mi właśnie w Q wymienia sprzęgło bez ściągania skrzyni. wystarczy ja podważyć z jednej strony. ale o szczegóły co i jak mnie nie pytajcie.
mercii Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 no mozliwośc samodzielnej wymiany biore pod uwage. Oczywisicie nie sam ale kumplem majacym o tym pojecie. Ale wiecie zawsze musi byc ten pierwszy raz.
poziek Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 no mozliwośc samodzielnej wymiany biore pod uwage. Oczywisicie nie sam ale kumplem majacym o tym pojecie. Ale wiecie zawsze musi byc ten pierwszy raz. Róbcie fotki :naughty:
Doman13 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 witam, mam tak: wyprzedzając wykręcam auto czasem ponad 4tys. obrotów i zauważyłem taką rzecz, jak już wyprzedzę, i jak trochę puszczę gaz to audiolka dostaje takiego dodatkowego kopa (jak schodzi z wysokich obrotów) czy to jest sprzęgło, które na wysokich obrotach się ślizga, czy ten typ tak ma? sprzęgło łapie na 3/4, mnie sie podoba że w połowie jest w pełni wysprzęglone. popraw profil bo albo masz zly lub prefix zły
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 podlacz VAG-a, sprawdz bledy i logi. gdyby obroty szly mocno do gory a samochod nie przyspieszal proporcjonalnie, albo obroty staly w miejscu a samochod powoli by sie rozpedzal wsazywaloby na slizgajace sie sprzeglo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się