Ambro Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 panowie Tunerzy... tak dla waszej info... przy wylocie musi byc odpowiednia kompresja wiec wywalanie wszytskich tlumikow mija sie z celem... Tyczy się to głównie silników wolnossacych Tak jest Natomiast katalizator to trzeba wywalać od razu w każdym
topor Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 kat u mnie wywalony, srodkowy wypier*** ale koncowy zostaje... o tak:)
PABLO Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Najlepiej rurę przelotową :naughty: topor zarzuć filmik jak to brzmi tak jak u mnie U mnie też
topor Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 pablo... Ja Twoj wydech widzialem i słyszalem na spocie krakowskim:)
aju Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 topor w jaką moc będziesz celował? jak już wszytko co możliwe zmienisz wizualnie w aucie ?
topor Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 topor w jaką moc będziesz celował? jak już wszytko co możliwe zmienisz wizualnie w aucie ? jescze kilka detali do zmiany;d ale jak juz wszytsko co sobie wymyslilem wyrezam celuje w 160-170km
aju Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Karolku a TY nie masz golfa? bo pasujesz mi pod opis gwałciciela a dają 40tyś zł firmy + 23 zielona góra :gwizdanie:
Michał Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Karolku a TY nie masz golfa? bo pasujesz mi pod opis gwałciciela a dają 40tyś zł firmy + 23 zielona góra :gwizdanie: :polew: leżę...
topor Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 hahahah k**wa Aju:D mam golfa!!;D z tym ze czerwonego:d
PABLO Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 pablo... Ja Twoj wydech widzialem i słyszalem na spocie krakowskim:) Kiedy to było :?: To pewnie jeszcze jak miałem ten stary KM INFERNO i założony katalizator
topor Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 pablo... Ja Twoj wydech widzialem i słyszalem na spocie krakowskim:) Kiedy to było :?: To pewnie jeszcze jak miałem ten stary KM INFERNO i założony katalizator to bylo jakos pazdziernik-listopad 2008:)[br]Dopisany: 14 Luty 2010, 00:21_________________________________________________siusiaki! z UK leci do mnie pro gwint:D
Kowi87 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 pablo... Ja Twoj wydech widzialem i słyszalem na spocie krakowskim:) Kiedy to było :?: To pewnie jeszcze jak miałem ten stary KM INFERNO i założony katalizator to bylo jakos pazdziernik-listopad 2008:)[br]Dopisany: 14 Luty 2010, 00:21_________________________________________________siusiaki! z UK leci do mnie pro gwint:D poka
topor Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 nie kowi:D wszytsko jak bedzie skonczone:d
Michał Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 co to za gwint pro gwint ? eibach nie powie, uparł się
Cristoforo Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 ja z gwinta rezygnuje całe szczęście poszedłem po rozum do głowy jednak wole jak jest wyżej
topor Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 hmm ja nie chce tyle zeby bylo nisko co sztywno... ET35 i 9j daje sie we znaki przy zwyklum zawiasie;p
Rekomendowane odpowiedzi