ghost2255 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Bezawaryjności życzę! Jednak dobre opinie o tym serwisie nie biorą się z sufitu. Każdemu serwisowi może zdarzyć się błąd. Nie myli się tylko ten, co nic nie robi. Ważne, że wszystko dobrze się skończyło.
Fr0styyy. Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Po przejściach ale najważniejsze - wszystko działa jak na leży i to się liczy
uris Opublikowano 14 Marca 2012 Opublikowano 14 Marca 2012 Trzymam kciuki aby wszystko grało jak należy,dobrze że wszystko opisałeś każdy wyrobi sobie opinie o tym serwisie a jak wiadomo opinia ważna rzecz . Pozdrawiam.
Kaiser26 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam ponownie:) Podbijam post aby powiedzieć coś i o jedną rzecz zapytać a mianowicie: - przejechałem na tej skrzynce 3000km (dwie długaśne trasy na Niemcy) i ze skrzynką jest wszystko tip top. Szarżuje jak opętana i mam nieodparte wrażenie, że Długołęka się*przyłożyła tym razem solidnie do roboty. - pytanie natomiast dotyczy tego czy powinienem już zmienić olej w skrzyni skoro była robiona generalka w niej? Myślę, że chyba się już dotarła i "te opiłki" czy jak tam to nazwać chyba można by "przepłukać" świeżym olejem prawda? BART i reszta naszych speców doradźcie. Ostatnia rzecz to będę sprzedawał moje łaudi i może ktoś z forum byłby zainteresowany a4 b6 w które zostało zainwestowane 22000zł przez ostatni rok odkąd je posiadam? Jak już pisałem wcześniej szukam intensywnie S4 B6 lub B7 i zachorowałem na to już kompletnie więc prędzej czy później swojego oddam. Acha i ostatnia sprawa : moje Audi na dzień dzisiejszy ma 209000 km przejechane oryginalnie. Czy na silnik 3.0 v6 w automacie to generalnie dużo czy raczej nic? Pytam z ciekawości i chciałbym poznać Wasze opinie bo wiadomo przecież, że każdy silnik jest inny, ma innego właściciela i nie ma żelaznej zasady co do tej kwestii. PS Mam nadzieję, że większość z nas spotka się*w Legnicy 18-20 maja na Tuningowisku:) Dla chętnych mogę "objeździć" wspólnie po okolicy:) POZDRO!
Bart-S Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam ponownie:)Podbijam post aby powiedzieć coś i o jedną rzecz zapytać a mianowicie: - przejechałem na tej skrzynce 3000km (dwie długaśne trasy na Niemcy) i ze skrzynką jest wszystko tip top. Szarżuje jak opętana i mam nieodparte wrażenie, że Długołęka się*przyłożyła tym razem solidnie do roboty. - pytanie natomiast dotyczy tego czy powinienem już zmienić olej w skrzyni skoro była robiona generalka w niej? Myślę, że chyba się już dotarła i "te opiłki" czy jak tam to nazwać chyba można by "przepłukać" świeżym olejem prawda? BART i reszta naszych speców doradźcie. Ostatnia rzecz to będę sprzedawał moje łaudi i może ktoś z forum byłby zainteresowany a4 b6 w które zostało zainwestowane 22000zł przez ostatni rok odkąd je posiadam? Jak już pisałem wcześniej szukam intensywnie S4 B6 lub B7 i zachorowałem na to już kompletnie więc prędzej czy później swojego oddam. Acha i ostatnia sprawa : moje Audi na dzień dzisiejszy ma 209000 km przejechane oryginalnie. Czy na silnik 3.0 v6 w automacie to generalnie dużo czy raczej nic? Pytam z ciekawości i chciałbym poznać Wasze opinie bo wiadomo przecież, że każdy silnik jest inny, ma innego właściciela i nie ma żelaznej zasady co do tej kwestii. PS Mam nadzieję, że większość z nas spotka się*w Legnicy 18-20 maja na Tuningowisku:) Dla chętnych mogę "objeździć" wspólnie po okolicy:) POZDRO! Statyczna wymiana jak dobijesz do 5k.
coolawy Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Witam wszystkich, Wszędzie szukałem przypadłości nękających moje A6 C5 2002 3.0 V6 Multitronic i tak trafiłem tutaj. Widzę ze Kaiser26 miał problem ze wstecznym i tak dzieje się też u mnie. Mianowicie po wrzuceniu wstecznego na "luźnej" nawierzchni lub podczas podjeżdżania pod krawężnik tyłem gdy koło napotka opór samochód zaczyna mocno szarpać czasami wręcz podskakiwać. Problem nie występuje na płaskim. Jeśli chodzi o jazdę do przodu nie mam totalnie żadnych problemów. Auto podjeżdża samo nawet pod spore wzniesienia, w ogóle nie szarpie i nie ma żadnych problemów. VAG nie zwraca żadnych błędów adaptacja do przodu wchodzi sama po rozgrzaniu skrzyni. Jeśli chodzi o adaptację w tył to zawsze gdy sprawdzałem była w stanie ADP run. Rozumiem że żeby wskoczyła to trzeba wstecznego użyć po rozgrzaniu skrzyni ale jeszcze tego nie zrobiłem. Planuję dzisiaj przejechać się kawałek żeby rozgrzać skrzynię i zrobić adaptację w tył, może problemy ustąpią ale mam dziwne przeczucie że tak się nie stanie. Proszę o propozycję co mogę jeszcze samemu sprawdzić. Jeszcze jedno - samochód kupiłem miesiąc temu z przebiegiem 185k, od razu wymieniłem olej w skrzyni w ASO. Skrzynia była naprawiana w Niemczech przy bodajże 130k za cenę 3k EUR. Myślę że bylo założone 7 lamelek ponieważ po kickdownie obroty nie wskakują na max tylko do 5k i później wolniej rosną wyżej.
Bart-S Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Dopóki nie zobaczysz rachunku - nie masz pewności co zostało zrobione (kwota nie sugeruje nic). Tym bardziej test KD nic Ci nie powie - zmiana przełożenia oraz liczba obrotów sterowane są przez program ECU skrzyni i liczba płytek w sprzęgle nie ma tu nic do rzeczy.
coolawy Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Minęło trochę czasu a ja zapomniałem się podzielić moimi spostrzeżeniami. Rozumiem że możliwe że nie mam 7 lameli bo nie mam tego na papierze ale zasugerowałem się tym co przeczytałem na forach (a było tego sporo) Tak jak napisałem wykonałem adaptację do tyłu po rozgrzaniu skrzyni do 70 stopni. Wszystkie przypadłości ustąpiły (na razie bezpowrotnie) ale tu nasuwa się pytanie: Jak to jest ze wskazaniem adaptacji w VAG? Program po wyłączeniu silnika pokazuje zawsze ADP run. Trzeba ponownie rozgrzać skrzynię i wykonać adaptację żeby pokazała się w VAG. Czy to jest normalne? Jeszcze jedna sprawa. Zauważyłem że po rozgrzaniu skrzyni (lub silnika - tego nie jestem pewny) zaczynają mi czasami spadać obroty na sekundę lub dwie podczas postoju na hamulcu lub na N czy P. Dzieje się tak tylko na gazie (tak moje A6 jest zgazowane) i po przełączeniu na benzynę problem jest praktycznie nieodczuwalny (chociaż delikatnie da się to wyczuć ale na obrotomierzu już nie sposób zauważyć skoku). VAG pokazuje komunikaty o problemie z sondami lambda (coś o zbyt dużej ich rezystancji). Ostatnio je skasowałem i do tej pory się nie pojawiły ale czy waszym zdaniem problem z sondami lambda może wpływać na pojedyncze skoki obrotów na gazie? Skręciłem film z obrotomierza pokazujący przypadłość i mogę ewentualnie wrzucić na YT. Z góry dzięki za jakieś wskazówki.
Bart-S Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Falowanie zgodnie z Twoimi podejrzeniami ma coś wspólnego z paliwem lub niesprawnością podzespołów współpracujących z silnikiem i jego sterownikiem. Sprawę dotyczącą adaptacji objaśniałem już w encyklopedii CVT - ADP Run nie oznacza, że adaptacja wypadła a jedynie, że sterownik znajduje się w procesie kolejnego uczenia. ADP OK zmienia się na Run za każdym razem gdy wyłączysz zapłon i temperatura ATF spadnie poniżej zadanego progu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się