TomaszRT Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 Z satysfakcją dołączam do grona tych, którzy dzięki wymianie łańcuszka i napinacza pozbyli klekotu. Przy okazji wymieniłem szklankę popychacza, chociaż ta jak się okazało nie nosiła widocznych śladów zużycia. Przebieg ~120'000km.
HAMER Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 duża różnica w jeździe ,mam na myśli chałas ,jest ciszej ?
TomaszRT Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 W czasie jazdy jakiejś istotnej różnicy nie zauważyłem. Natomiast na wolnych obrotach po wymianie brzmi jak silnik benzynowy, przed wymianą klekotał jak diesel.
donyakuza Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Witam podłącze się pod temat wymieniłem łańcuch, napinacz, zawór nastawnik okazał się dobry i niestety wyskakuje mi błąd: 1. 000010 P000A (Kody błędów) Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej. Za wolne. Niezrozumiały sygnał Po wymazaniu błędu przy temperaturze 90 stopni błąd nie powraca jak tylko auto wystygnie odpalę na nowo przejadę trochę to błąd wraca, po moim wdrążeniu się w temat sadzę że gubi ciśnienie olej. Zalany olej to castrol edge 5 w 40 a producent zaleca 5 w 30 czy to może być przyczyna ? czy po prostu raczej już coś nie tak z pompą oleju. Jakieś sugestie?
Hołowczyc20 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Pytanie za 100pkt czy przy wymianie łańcucha i napinacza zostały użyte blokady wałków i klucz do zdjęcia nastawnika???
Lorence Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 ma ktoś dokładny spis części które trzeba wymienić przy rozrządzie ?? tak czytam i czytam i wole wydać te pare zł i mieć spokój na pare lat
donyakuza Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Pytanie za 100pkt czy przy wymianie łańcucha i napinacza zostały użyte blokady wałków i klucz do zdjęcia nastawnika??? Tak na 100 %
TomaszRT Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 ma ktoś dokładny spis części które trzeba wymienić przy rozrządzie ?? 06D103121B - uszczelka pokrywy łańcucha 06D109229B - łańcuch 06F103483D - uszczelka pokrywy zaworów 06F109217A - napinacz łańcucha 06F198107A - zestaw 3 pierścieni uszczelniających N10691601 - o-ring nastawnika faz rozrządu 06D109281D - śruba mocująca nastawnik do wałka oraz 06D109309C - szklanka popychacza pompy paliwa WHT005184 - o-ring pompy paliwa
Redjasper Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Tomasz pytanie było o wymianę rozrządu, a nie łańcucha. ma ktoś dokładny spis części które trzeba wymienić przy rozrządzie ?? 06D103121B - uszczelka pokrywy łańcucha 06D109229B - łańcuch 06F103483D - uszczelka pokrywy zaworów 06F109217A - napinacz łańcucha 06F198107A - zestaw 3 pierścieni uszczelniających N10691601 - o-ring nastawnika faz rozrządu 06D109281D - śruba mocująca nastawnik do wałka oraz 06D109309C - szklanka popychacza pompy paliwa WHT005184 - o-ring pompy paliwa
TomaszRT Opublikowano 9 Października 2016 Opublikowano 9 Października 2016 Nie byłbym taki pewien co poeta miał na myśli. Ale niech będzie do kompletu. 06F121011X - pompa wody z uszczelką 06D903137E - pasek klinowy 06F198119A - zestaw naprawczy rozrządu (pasek, rolka itp.)
Redjasper Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 na pewno mu chodziło o łańcuch - ale jak wiemy często te dwie rzeczy są mylone Nie byłbym taki pewien co poeta miał na myśli. Ale niech będzie do kompletu. 06F121011X - pompa wody z uszczelką 06D903137E - pasek klinowy 06F198119A - zestaw naprawczy rozrządu (pasek, rolka itp.)
Lorence Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 chodziło mi o wszystkie części żeby spać spokojnie
xcentriq Opublikowano 30 Października 2016 Opublikowano 30 Października 2016 Słuchajcie mam oryginalny napinacz JNA łańcuch taki jak w oryginale FEBI i uszczelkę obudowy, sprzedam po kosztach...
PMRudy Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 (edytowane) Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy części wymienione poniżej, to wszystko co potrzeba do wymiany tego łańcucha? Czy może coś jeszcze jest? 06F 109 217 A 1szt.06D 109 229 B 1szt.06D 109 281 D 1szt.N10 196 303 3szt.06E 127 248 1szt.06D 109 309 C 1szt.N10 624 701 3szt.N10 691 601 1szt.06D 103 121 B 1szt.06F 103 483 D 1szt.06F 103 483 E 1szt.06F 198 107 A 3szt. Zamierzam po nowym roku pozbyć się tego klekotu i chcę skompletować części. Edytowane 1 Listopada 2016 przez PMRudy
brynek Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Z satysfakcją dołączam do grona tych, którzy dzięki wymianie łańcuszka i napinacza pozbyli klekotu. Przy okazji wymieniłem szklankę popychacza, chociaż ta jak się okazało nie nosiła widocznych śladów zużycia. Przebieg ~120'000km. Tomasz Napisz proszę jakie były koszty robocizny razem z częściami łańcuszka oraz napinacza? Rozrząd mam ok, więc interesuje mnie tylko tył silnika.
TomaszRT Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) ASO: części ~1200PLN, robota ~1100PLN. Edytowane 10 Listopada 2016 przez TomaszRT
waszka332 Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam od wczoraj jestem szczesliwym posiadaczem klekoczacego a4 b7 2.0 tfsi byl by ktos z okolic torunia lub chociaz kujawsko pomorskiego zeby mi to zrobic przy okazji sprawdzic wszytsko co bylo wspomniane w watku lub odrazu to powymieniac.
PMRudy Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Witam. Dla zainteresowanych mogę napisać, że pytałem o części w ASO Audi w Ahaus (Niemcy). Koszt brutto niżej wymienionych to 344 euro. Niestety koleś nie chciał mi dać wykazu części i cen z ETKA. Jakaś polityka firmy. 06D 109 229 B 1szt. łańcuch nastawnika rozrządu06D 109 281 D 1szt. śruba z łbem stożkowym i gniazdem wieloząbkowym mocująca nastawnik do wałka 06D 109 309 C 1szt. popychacz pompy wysokiego ciśnienia 06F 109 217 A 1szt. napinacz łańcucha 06D 103 121 B 1szt. uszczelka pokrywy łańcucha06F 103 483 D 1szt. uszczelka pokrywy zaworów06F 103 483 E 1szt. uszczelka wentylacji skrzyni korbowej 06F 198 107 A (3 szt. w zestawie)06E 127 248 => WHT 005 184 1szt. o-ring N10 196 303 3szt. śruba z gniazdem wielozębnymN10 624 701 3szt. śruba z łbem walcowymN10 691 601 1szt. o-ring nastawnika faz rozrządu Przy obecnym kursie euro (1 euro = 4,43zł) wychodzi 1525.47zł Pytałem także w sklepach zaprzyjaźnionych z forum i u jednego sprzedawcy wychodzi 1257,13zł (części ori wg sprzedającego).
donyakuza Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Sprawa zamknięta chodzi przepięknie
damian19886 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Sprawa zamknięta chodzi przepięknie I co bylo przyczyna?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się