radimm Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 to zakladaj awx'a jedz na program i kup lewe nadole wentylowane od esy i bedziesz zadowolony ze swojego AFn'a
CZIKITA Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 ,,i kup lewe nadole wentylowane od esy i ,, o co chodzi bo chyba jestem zielony że nieczaje slangu z tego forum już któryś raz przepraszam I słowo zadowolony to tak ogólnikowo brzmi wzrasta znacząco spalanie poł litra litr po tym AWX ? chociaż tak na oko bym prosił bo jak będzie tragedia to zostanę przy samym programie i seryjnym turbo z AFN
MAGIC87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 a chcę zmniejszyć spalanie i mieć lepszą dynamikę tak to tylko w erze.... Z czego chcesz miec moc? z powietrza? musisz podlac paliwem zeby lepiej jechało.
CZIKITA Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 No ja rozumiem i dlatego się wypytuje bo pól litra to jeszcze spoko ale już 2 ,3 więcej to zostanę przy samym programie dlatego wypytuję ile co pali po danym modzie
MAGIC87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 ile teraz Ci pali 6 litrów? wszystko zalezne od jazdy, jak nie bedziesz go ciagle gnoił w podłoge to wiecej jak 7 nie spali
Duds Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Przecież jak będzie jechał ekonomicznie to mu nawet mniej spali :gwizdanie: Oczywiście jak będziesz cisnął to spali trochę więcej..
CZIKITA Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Mi pali koło 8 bo przeważnie cały czas po tym remoncie silnika go gnoje ale jak wbije 6 to na trasie jest cacy dzięki za konkrety 7 przy spokojnej jeździe to już jakiś punkt odniesienia mam choć rzadko jeżdżę oszczędnie to pewnie z racji koloru i stylistyki na RS4 Sedan jakoś samo się wciska
clinque Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Mnie tam 110konny afn palil 6,5 i 160konny tez mi pali teraz 6,5
CZIKITA Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 To mój potrafi zejść do 5.5 bo się nauczyłem normalnie jeździć ale mam IC nieszczelny i gdzieś mi ucieka powietrze jak pocisnę bo spalanie duże i powietrze słychać jak gdzieś zdupcza chyba na zaciskach IC z przodu na razie niema czasu żeby to obadać lepiej
maciek0701 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 witam a4 b6 awx - jak wytne kata i brak egr reszta seria plus program dobry da cos w granicy 170 koni i 380 nm? nie chce maksymalnie wykrzesac silnika tylko z głowa bo taki mi starczy do jazdy jak sie posypie np turbo to pomysle nad brd i fmic mozee.
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 witam a4 b6 awx - jak wytne kata i brak egr reszta seria plus program dobry da cos w granicy 170 koni i 380 nm? nie chce maksymalnie wykrzesac silnika tylko z głowa bo taki mi starczy do jazdy jak sie posypie np turbo to pomysle nad brd i fmic mozee. starczy[br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 10:31_________________________________________________Jak ktoś ma jakis fajny setup którego nie opisałem to piszcie, dodam do pierwszego posta
maciek0701 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 ale czy wyciecie kata i zaslepienie egr daje cos mocy przy programie? wydaje mi sie ze tak
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 ale czy wyciecie kata i zaslepienie egr daje cos mocy przy programie? wydaje mi sie ze tak jak kata wytniesz to bedzie dobrze, a EGR czemu chcesz usuwać poci sie czy co
vauxhall95 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Generalnie w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda. Co do spalania,mi palil na serii wiecej,szczegolnie w lato jak mialem alu 17.Wtedy nawet 0.8 mi na chipie spadlo.Srednio dynamiczna jazda,bez wariacji ale i bez zamulania.Do 160km/h Palil mi 5-5.5 w lato na chipie.Na serii 5.9 to juz bylo dobrze generalnie do 6.5l w lato palil. Tylko ze jazda calkowicie bez klimy bo waz strzelil mi na koniec wiosny.
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Generalnie w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda. Co do spalania,mi palil na serii wiecej,szczegolnie w lato jak mialem alu 17.Wtedy nawet 0.8 mi na chipie spadlo.Srednio dynamiczna jazda,bez wariacji ale i bez zamulania.Do 160km/h Palil mi 5-5.5 w lato na chipie.Na serii 5.9 to juz bylo dobrze generalnie do 6.5l w lato palil. Tylko ze jazda calkowicie bez klimy bo waz strzelil mi na koniec wiosny. a ja sie nie zgodze z tym bo jak przeliczysz procentowy przyrost do włozonej kasy to wychodzi taniej w AFNie, odliczając koszty sprzęgła i dwumasa w obu przypadkachżeby mieć 200km w AFN/AVG kupujesz zestaw z alegro BRD+260+11+FMIC za 4700zł jest aukcja co pewien czas, AFN stroi sie na to 200km i masz przyrost procentowy - 82% od serii czyli 90km za 4,7tys + 1,2 za strojenie + 700 za wzmocnione sprzęgło W AWXie żeby mieć przyrost procentowy na tym samym poziomie musiałbyś auto zrobić ok 240km, co napewno nie kosztowało by 6tys tylko nieco wiecej :gwizdanie: wyliczałem to w ten sposób 82%(0,82) x ilosc km w serii = przyrost w stosunku do serii ilosc km w serii + przyrost w stosunku do serii = moc silnika po modyfikacji Wiec AWX pod wzgledem przyrostów jest drozszym autem, bo 200km w AWXie to zaledwie ~55%, ale to nie zmienia faktu że lepiej mieć AWXa więc liczymy dalej 55% w AFNie to moce dokąłdnie 165km, w tym momencie taka moc robisz przy dobrych wiatrach moze 4tys jeśłi auto w dobrej kondycji i nie poleci cos turbo AWX 700zł/ wtryski 230 1100zł/FMIC -1000/program = 170km(rtocki)
Piotrek98igo Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 kowi moglbys dorzucic jeszcze 1.9 AHH do vp w PD jest o tyle lepiej ze odpada koszt pompy 11mm mysle,ze jak sie by ktos postaral to za 6tys moze zrobic z PD 230ps gt22 na kolektorze z golfa,al,fmic,sprzeglo wzmocnic +strojenie do tego moze swoje graty sprzedac
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 AHH dodam, szukałem jakiś wykresów AWX + GT22 ale cieżko cos znaleźć
spknet Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Mam prośbę ktoś kto ma chipa w AWX lub AVF jakie jest przyspieszenie od 0-100KM/h po samym chipe w etapie 1 bedzie 8.5s do 100 ? w etapie 2 7.9s ? a w 3 to już pewnie rakieta
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Może ktos w sumie napisac taki szacowany poziom przyspieszenia, bo ja niestety tego nie wiem :gwizdanie:
vauxhall95 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 dodaj tylko ze awx jedzie jak afn + soft.A AWX po sofcie to powiedz ile musisz do afn wlozyc zeby tak jechal.Zeby miec przykladowo jak co niektorzy maja 180koni na ori gratach w AWX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się