Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to zakladaj awx'a jedz na program i kup lewe nadole wentylowane od esy i bedziesz zadowolony ze swojego AFn'a :good:

Opublikowano

,,i kup lewe nadole wentylowane od esy i ,, o co chodzi bo chyba jestem zielony że nieczaje slangu z tego forum już któryś raz przepraszam :wallbash: I słowo zadowolony to tak ogólnikowo brzmi wzrasta znacząco spalanie poł litra litr po tym AWX ? chociaż tak na oko bym prosił bo jak będzie tragedia to zostanę przy samym programie i seryjnym turbo z AFN :hi:

Opublikowano
a chcę zmniejszyć spalanie i mieć lepszą dynamikę

tak to tylko w erze.... Z czego chcesz miec moc? z powietrza? musisz podlac paliwem zeby lepiej jechało.

Opublikowano

No ja rozumiem i dlatego się wypytuje bo pól litra to jeszcze spoko ale już 2 ,3 więcej to zostanę przy samym programie dlatego wypytuję ile co pali po danym modzie :hi:

Opublikowano

ile teraz Ci pali 6 litrów?

wszystko zalezne od jazdy, jak nie bedziesz go ciagle gnoił w podłoge to wiecej jak 7 nie spali :good:

Opublikowano

Przecież jak będzie jechał ekonomicznie to mu nawet mniej spali :gwizdanie: Oczywiście jak będziesz cisnął to spali trochę więcej.. :cool1:

Opublikowano

Mi pali koło 8 bo przeważnie cały czas po tym remoncie silnika go gnoje ale jak wbije 6 to na trasie jest cacy dzięki za konkrety 7 przy spokojnej jeździe to już jakiś punkt odniesienia mam choć rzadko jeżdżę oszczędnie to pewnie z racji koloru i stylistyki na RS4 Sedan jakoś samo się wciska :cool1:

Opublikowano

Mnie tam 110konny afn palil 6,5 i 160konny tez mi pali teraz 6,5 :wink4:

Opublikowano

To mój potrafi zejść do 5.5 bo się nauczyłem normalnie jeździć ale mam IC nieszczelny i gdzieś mi ucieka powietrze jak pocisnę bo spalanie duże i powietrze słychać jak gdzieś zdupcza chyba na zaciskach IC z przodu na razie niema czasu żeby to obadać lepiej :wallbash:

Opublikowano

witam a4 b6 awx - jak wytne kata i brak egr reszta seria plus program dobry da cos w granicy 170 koni i 380 nm? nie chce maksymalnie wykrzesac silnika tylko z głowa bo taki mi starczy do jazdy jak sie posypie np turbo to pomysle nad brd i fmic mozee.

Opublikowano

witam a4 b6 awx - jak wytne kata i brak egr reszta seria plus program dobry da cos w granicy 170 koni i 380 nm? nie chce maksymalnie wykrzesac silnika tylko z głowa bo taki mi starczy do jazdy jak sie posypie np turbo to pomysle nad brd i fmic mozee.

starczy[br]Dopisany: 21 Styczeń 2012, 10:31_________________________________________________Jak ktoś ma jakis fajny setup którego nie opisałem to piszcie, dodam do pierwszego posta :hi:

Opublikowano

ale czy wyciecie kata i zaslepienie egr daje cos mocy przy programie? wydaje mi sie ze tak

jak kata wytniesz to bedzie dobrze, a EGR czemu chcesz usuwać :mysli: poci sie czy co

Opublikowano

Generalnie w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda.

Co do spalania,mi palil na serii wiecej,szczegolnie w lato jak mialem alu 17.Wtedy nawet 0.8 mi na chipie spadlo.Srednio dynamiczna jazda,bez wariacji ale i bez zamulania.Do 160km/h

Palil mi 5-5.5 w lato na chipie.Na serii 5.9 to juz bylo dobrze generalnie do 6.5l w lato palil.

Tylko ze jazda calkowicie bez klimy bo waz strzelil mi na koniec wiosny.

Opublikowano

Generalnie w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda.

Co do spalania,mi palil na serii wiecej,szczegolnie w lato jak mialem alu 17.Wtedy nawet 0.8 mi na chipie spadlo.Srednio dynamiczna jazda,bez wariacji ale i bez zamulania.Do 160km/h

Palil mi 5-5.5 w lato na chipie.Na serii 5.9 to juz bylo dobrze generalnie do 6.5l w lato palil.

Tylko ze jazda calkowicie bez klimy bo waz strzelil mi na koniec wiosny.

a ja sie nie zgodze z tym bo jak przeliczysz procentowy przyrost do włozonej kasy to wychodzi taniej w AFNie, odliczając koszty sprzęgła i dwumasa w obu przypadkach

żeby mieć 200km w AFN/AVG kupujesz zestaw z alegro BRD+260+11+FMIC za 4700zł jest aukcja co pewien czas, AFN stroi sie na to 200km i masz przyrost procentowy - 82% od serii czyli 90km za 4,7tys + 1,2 za strojenie + 700 za wzmocnione sprzęgło

W AWXie żeby mieć przyrost procentowy na tym samym poziomie musiałbyś auto zrobić ok 240km, co napewno nie kosztowało by 6tys tylko nieco wiecej :gwizdanie:

wyliczałem to w ten sposób

82%(0,82) x ilosc km w serii = przyrost w stosunku do serii

ilosc km w serii + przyrost w stosunku do serii = moc silnika po modyfikacji

Wiec AWX pod wzgledem przyrostów jest drozszym autem, bo 200km w AWXie to zaledwie ~55%, ale to nie zmienia faktu że lepiej mieć AWXa :naughty:

więc liczymy dalej

55% w AFNie to moce dokąłdnie 165km, w tym momencie taka moc robisz przy dobrych wiatrach moze 4tys jeśłi auto w dobrej kondycji i nie poleci cos

turbo AWX 700zł/ wtryski 230 1100zł/FMIC -1000/program = 170km(rtocki)

Opublikowano

kowi moglbys dorzucic jeszcze 1.9 AHH do vp

w PD jest o tyle lepiej ze odpada koszt pompy 11mm

mysle,ze jak sie by ktos postaral to za 6tys moze zrobic z PD 230ps

gt22 na kolektorze z golfa,al,fmic,sprzeglo wzmocnic +strojenie

do tego moze swoje graty sprzedac

Opublikowano

AHH dodam, szukałem jakiś wykresów AWX + GT22 ale cieżko cos znaleźć

Opublikowano

Mam prośbę ktoś kto ma chipa w AWX lub AVF jakie jest przyspieszenie od 0-100KM/h po samym chipe w etapie 1 bedzie 8.5s do 100 ? w etapie 2 7.9s ? a w 3 to już pewnie rakieta

Opublikowano

Może ktos w sumie napisac taki szacowany poziom przyspieszenia, bo ja niestety tego nie wiem :gwizdanie:

Opublikowano

dodaj tylko ze awx jedzie jak afn + soft.A AWX po sofcie to powiedz ile musisz do afn wlozyc zeby tak jechal.Zeby miec przykladowo jak co niektorzy maja 180koni na ori gratach w AWX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...