Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Puchę chyba lepiej odsprzedać za parę fajnych groszy, natomiast ktoś mi polecał wstawić element, który z zewnątrz łudząco przypominający katalizator.

Opublikowano

Z takiej A4 to dostaniesz 80-100zł.

Opublikowano
Puchę chyba lepiej odsprzedać za parę fajnych groszy, natomiast ktoś mi polecał wstawić element, który z zewnątrz łudząco przypominający katalizator.

1. mozesz wspawać rure o tej samej srednicy co reszta wydechu, kat wyciac i sprzedać.. miljonów monet nie bedzie

2. mozesz rozciać obudowe kata, wydłubac zawartosc, wspawać w nią rure o tej samej średnicy co wydech, będzie wygladało ze masz kata

3. mozesz kupić zamiennik kata z łączka elastyczna od gruchota z alegro

4. mozesz wspawać tłumik przelotowy

5. strumienice sobie daruj

6. pusta puche również sobie daruj:whistling:

Opublikowano

No milionów nie będzie, ale zawsze prawie litrów można zatankować :)

Chodziło o coś takiego -> tłumik KATALIZATOR ZAMIENNIK uniwersal w-wa IPACO (2763589091) przy czym nie chodzi o strumienicę, tylko analogiczny element bez tej przewężki w środku. Czyli nie jest to "tylko" rura, bo katalizator nie jest prostą rurą i spaliny również ulegają w nim w jakimś stopniu rozprężeniu, a więc tutaj tez tak będzie z uwagi na otwory na rurze wewnątrz.

Opublikowano

rób jak chcesz:wink:

Opublikowano

Heh, no tak, tyle to wiem :) Pytam znawców :D

Opublikowano

Witam

mam male pytanie

chciał bym podnieść moc (ile sie da max)mojej furmanki jakimś tylko dobrym softem

seryjna moc 130KM (1.9tdi skrzynia6 2003) proszę o jakieś podpowiedzi

i proszę o wyrozumiałość jestem laik w te klocki

Opublikowano
Witam

mam male pytanie

chciał bym podnieść moc mojej furmanki jakimś dobrym softem

seryjna moc 130KM (1.9tdi skrzynia6 2003) proszę o jakieś podpowiedzi

i proszę o wyrozumiałość jestem laik w te klocki

jaki region polski?

Opublikowano

mieszkam na stale za granica ale od czasu do czasu jestem w Płocku

Opublikowano
mieszkam na stale za granica ale od czasu do czasu jestem w Płocku

no to z płocka masz rzut beretem do wawy. Polecam r-performance. realnie 165 -170 Km i 370 Nm:wink:

Opublikowano

ostatnio gadalem z gosciem i mowil ze zgrywa cos z auta udoskonala i moze byc nawet okolo 175KM czy jest to mozliwe

km

---------- Post dopisany at 13:28 ---------- Poprzedni post napisany at 13:14 ----------

mieszkam na stale za granica ale od czasu do czasu jestem w Płocku

no to z płocka masz rzut beretem do wawy. Polecam r-performance. realnie 165 -170 Km i 370 Nm:wink:

a wiesz może jak to cenowo by wyglądało

Opublikowano

Znam lepszych i tańszych będziesz w płocku to daj znać ze 2 dni wcześniej, kontakt na PW

Opublikowano
Znam lepszych i tańszych będziesz w płocku to daj znać ze 2 dni wcześniej, kontakt na PW

to pochwal się kto jest lepszy od rogala?

Opublikowano

poco żeby wynikła znów jałowa dyskusja?

Opublikowano
poco żeby wynikła znów jałowa dyskusja?

dobrze by było wiedzieć:wink:

Opublikowano

Pytanie do znawców tematu. Jakie parametry są zmieniane przy zmianie softa na mocniejszy?

Jeszcze jedno pytanie czy przy aucie ze zmienionym softem przy zmianie wtrysków na większe dajmy na to tak jak w moim przypadku z ahh na wtryski 205 albo 216 to zmienia sie cały program od nowa czy tylko koryguje pojedyncze parametry już wcześniej zrobionego programu?

Opublikowano

Generalnie tuner wgrywa seryjny program i od nowa go modyfikuje pod nowe graty.

Większe wtryski - trzeba podlać paliwem. Podlejesz paliwem - będzie kopcić. Można to ograniczyć np. zmieniając "przebieg" doładowania.

Większa dawka paliwa na niższych obrotach, turbo szybko wstaje ale trzeba sprawdzić jak na to reaguje np. sprzęgło itd itp.

Taka dłubanina, dostrojenie wszystkich parametrów zarówno pod osprzęt jak i sam silnik.

To oczywiście wielki skrót tego co robi dobry tuner:wink:

Są osoby, które zmienią wtryski i jeżdzą bez strojenia ale moim zdaniem przypomina to trochę jazdę na boxie. Takie niekontrolowane podlanie paliwem. Dużo dymu, kop od dołu i nic poza tym.

Niewykorzystany potencjał.

Opublikowano

Dzięki kolego Ja własnie mam już zmieniony program jak pisałem wcześniej ale na seryjnych gratach. Teraz jesli zdecyduje się na powiększenie stada (bo coś się rodzi w głowie )koników i momentu to chciałem ogarnąć dobrze temat bo już minimalnie odczuwalny jest dwumas no i sprzegło już nie jest pierwszej nowości dlatego wole sie zorientować jakie to ma skutki bo pewnie jak wrzucę większe wtryski a może i turbo to już będzie ze 150 km jak nie więcej a to pociągnie za sobą zmianę pewnie intercoolera i reszty dupelerek żeby to grało. No i ploeci sprzegło i dwumas przy tym plus program to już się zrobi poważna kwota ale jeszcze się poczyta popyta i sie coś wymyśli tak żeby fura była zrobiona tak jak trzeba i nie było strachu jechać w dłuższe trasy :wink:

Opublikowano

Panowie mam silnik AVF obecnie przez soft moc zwiększona do prawie 170km. Wczoraj wymieniałem olej i zauważyłem, że turbo już dosc mocno puszcza olej.

Odsłoniłem turbo i już są duże luzy na wałku wirników. Powiedzcie mi co będzie lepszym wyjściem jeżeli nie chce zakładac FMIC, turbo od ARL'a czy od BRD ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...