Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to chyba to, ale powiem Ci szczerze że za tą kase to masz FMIC i i materiał na orurownie w kwasiaku, spawanie mozna tanio ogarnać

Opublikowano
to chyba to, ale powiem Ci szczerze że za tą kase to masz FMIC i i materiał na orurownie w kwasiaku, spawanie mozna tanio ogarnać

Jak patrzyłem na alledrogo na FMIC to koszt przeszło 1000zł...

Opublikowano
to chyba to, ale powiem Ci szczerze że za tą kase to masz FMIC i i materiał na orurownie w kwasiaku, spawanie mozna tanio ogarnać

Jak patrzyłem na alledrogo na FMIC to koszt przeszło 1000zł...

chyba zartujesz:decayed:

140ka - 274zł

Intercooler chłodnica 550x140x65mm fmic tanio! (3196915180) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

180ka - 319zł

Intercooler chłodnica 550x180x65 mm fmic turbo (3263199634) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

kolanka nierdzewne 22zł x8szt powinno starczyc - 176zł

Kolano 51 x 1,5 stal nierdzewna (3233828613) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

metr rury prostej - 46zł

Rura 51mm nierdzewna 1m dolotowa intercooler fmic (3221829446) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

dwa sylikony

Redukcja silikonowa 51/63 mm łącznik dolot fmic (3248572752) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

tylko musisz sprawdzić średnice wylotu coolera

plus pare opasek GBS po 5zł

wizyta u spawacza, ja prawie 4 lata temu zrobiłem całosć za 650zł, gdzie ceny były nieco inne a dostepnosć czesci bardzo słaba:whistling:

Opublikowano

Kowi przez Ciebie zaraz zamówię FMIC... a miałem przez najbliższy miesiąc nic nie dłubać...

Opublikowano

czyli za nowe części pod FMIC musisz dać 500-600zł, mozesz za uzywka sie rozejrzeć, jeśli chodzi o kwasiak, z powodzeniem starczy 5-6 kolanek hamburskich, bo od strony turbo jest kombiancja w spawaniu na 30-45stopni, czyli tniesz te co masz, robisz oznaczenia, kleisz na taśme i niesiesz do spawacza i wcale nie musi to byś super hiper spawacz mega drogi, każdy sobie poradzi aby miał tylko odpowiednią elektrode, no chyba że uklepiesz to z aluminium.

Zabawa w kształtki sylikonowe nie ma sensu:wink:

dodam ze z metra tej rury prostej to zużyjesz moze 30cm:wink:, no chyba że pociagniesz orurowanie do samego kolektora ssącego

Opublikowano

Pytanie tylko czy jest sens zakładać FMIC jeżeli chce mojego VP-ka wzmocnić nie więcej niż do 150 KM. Moje fabryczne IC powoli się kończy i dlatego chcąc wzmocnić w przyszłości trochę mojego klekota pomyślałem o jakimś lepszym chłodzeniu powietrza, no chyba, że fabryczny ICek zupełnie do takiej mocy starczy?

Opublikowano

Jak pałujesz w lato to kładź. Później będziesz miał bazę pod większą moc.

Opublikowano
Jak wiadomo silnik 1,9 czy to na pompie czy na pompowtryskach jest łatwy l][/url]

SILNIK 1.9 AHH

Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km :naughty: z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC


PARE SŁÓW O MODZENIU

tunning TDI jest drogi ale przyrost jest adekwatny do wydanych pieniedzy. jesli ktos posiada 1,9 TDI AHU i chce robić moce rzedu 170-180km to naprawde niech przemysli swap silnika na PD 130km, kasa ta sama a baza do modzenia lepsza.

Wiadomo mozna sobie FMIC uklepać za 200zł, ale to jest DRUCIARSTWO

Wrzucajcie wykresy z GTB 17/22

to jest efekt mojego DRUCIARSTWA

216 i cała pompa z reno dti na fali afn:shock3:

http://images45.fotosik.pl/1811/d485d8c6e7ce9c3cgen.jpg

Opublikowano
Jak wiadomo silnik 1,9 czy to na pompie czy na pompowtryskach jest łatwy l][/url]

SILNIK 1.9 AHH

Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km :naughty: z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC


PARE SŁÓW O MODZENIU

tunning TDI jest drogi ale przyrost jest adekwatny do wydanych pieniedzy. jesli ktos posiada 1,9 TDI AHU i chce robić moce rzedu 170-180km to naprawde niech przemysli swap silnika na PD 130km, kasa ta sama a baza do modzenia lepsza.

Wiadomo mozna sobie FMIC uklepać za 200zł, ale to jest DRUCIARSTWO

Wrzucajcie wykresy z GTB 17/22

to jest efekt mojego DRUCIARSTWA

216 i cała pompa z reno dti na fali afn:shock3:

http://images45.fotosik.pl/1811/d485d8c6e7ce9c3cgen.jpg

nie wiem czy dobrze widze, ale chyba ponad 200km na 0.216 jest raczej nie możliwe..:wink:

Opublikowano
Jak wiadomo silnik 1,9 czy to na pompie czy na pompowtryskach jest łatwy l][/url]

SILNIK 1.9 AHH

Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km :naughty: z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC


PARE SŁÓW O MODZENIU

tunning TDI jest drogi ale przyrost jest adekwatny do wydanych pieniedzy. jesli ktos posiada 1,9 TDI AHU i chce robić moce rzedu 170-180km to naprawde niech przemysli swap silnika na PD 130km, kasa ta sama a baza do modzenia lepsza.

Wiadomo mozna sobie FMIC uklepać za 200zł, ale to jest DRUCIARSTWO

Wrzucajcie wykresy z GTB 17/22

to jest efekt mojego DRUCIARSTWA

216 i cała pompa z reno dti na fali afn:shock3:

http://images45.fotosik.pl/1811/d485d8c6e7ce9c3cgen.jpg

nie wiem czy dobrze widze, ale chyba ponad 200km na 0.216 jest raczej nie możliwe..:wink:

dobrze widzisz bo to jest nie mozliwe ale prawdziwe

a tu jest pomiar na pompie z ahh ten sam program

'>slabszy 11-tka.jpg | krzysiek1606 | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

i wykres na kolejnej 107j + tlokorozdzielacz z reni

http://images37.fotosik.pl/2075/7e672f539eb233b2.jpg

Opublikowano

2pyzzlu.jpg

Chciałbym się pochwalić swoim chipem :banan:

Seria 131 KM i 345,5 Nm (141 KM rzeczywiście wyszło na hamowni) wskoczyło na 175,5 KM i 390,7 Nm po usunięciu kata i wrzuceniu programu.

Chciałbym tylko dodać, że Audiczka przy zmianie programu miała przejechane 311 tysięcy.

Opublikowano

Dla ciekawosci wstawie wynik dosyc nietypowego setupu silnika 1.9 TDI na VP

Silnik - ASV

turbo - seria

wtryski - seria

IC - seria

sprzęgło+dwumas - seria [dwumas drzy , ale już na serii tak było]

pompa wtryskowa - 107J [11-tka]

wałek rozrządu - z silnika SDI

kolektor dolotowy - z silnka ARL

układ dolotowy od filtra powietrza do turbo - z silnika ARL

EGR out

dawka wyznaczana po MAPsensorze

moje strojenie

268d0aeb61070d86m.jpg

Opublikowano

A ten ASV to bliźniaczy silnik do AFNa? czy czymś sie rózni:eusathink:

W sumie kiedys był tu gdzieś wykres AFN +11 to jak dobrze pamietam też przekroczyło 150km:naughty:

Opublikowano
A ten ASV to bliźniaczy silnik do AFNa? czy czymś sie rózni:eusathink:

W sumie kiedys był tu gdzieś wykres AFN +11 to jak dobrze pamietam też przekroczyło 150km:naughty:

mozna przyjąć że taki sam ...

Opublikowano

a ja mam takie pytanie, wszyscy pisza o turbinach z awx, natomias ja mam AJM i mam mozliwość zakupu w dobrej cenie turbo z avf (130km) czy przy montażu tego turbo będzie możliwość uzyskania tego co na awx? czy lepiej kupić turbo z awx? myślałem jeszcze o turbo z 2,5tdi ale nie wiem jak to sie ma do ajm i czy podejdzie, jeśli tak to proszę o info jakiego szukać jak coś. pozdrawiam

Opublikowano
a ja mam takie pytanie, wszyscy pisza o turbinach z awx, natomias ja mam AJM i mam mozliwość zakupu w dobrej cenie turbo z avf (130km) czy przy montażu tego turbo będzie możliwość uzyskania tego co na awx? czy lepiej kupić turbo z awx? myślałem jeszcze o turbo z 2,5tdi ale nie wiem jak to sie ma do ajm i czy podejdzie, jeśli tak to proszę o info jakiego szukać jak coś. pozdrawiam

AWX->AVF to to samo(gt17), tak jak AFN-AJM-ATJ siedzi gt15, pomyśl sobie o BRD:wink: choc ja teraz zaczynajac mody postawił bym od razu na GTB17vk z 2,7TDI:wink:

---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ----------

graty z 2,5 nie pasują:wink:

Opublikowano

najlepsza i najtansza opcja bedzie wsadzenie AWX/AVF. turbo spokojnie za 700 zł kupisz w bdb stanie :wink: seryjni SMIC wystarczy do tego, pompki tez seria . Robisz program i masz 160 -165 KM

Opublikowano
ok dzięki za info, a czy montując turbo avf trzeba zmieniać program silnika czy na razie mogę jeździć na serii ?

Zmieniaj soft od razu. Jeździć możesz normalnie, ale co to za sens?

Opublikowano

Byle jaka zmiana mechaniczna nie podparta zmianami w sofcie jest bez sensu, załozysz większe turbo ->moze później wstawać od standardowego, załozysz wieksze wtryski -> bedzie bardziej kopcić(przy turbo seryjnym i AWX stworzy to problem w ciagu miesiaca), bedziesz musiał dawki paliwa zmniejszać, założysz FMIC ->auto bedzie wyraźniej później reagowało na dodawanie gazu, tak wiec co byś nie robił należało by po tym zrobić program:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...