acion Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Universal Intercooler Kit Ideal For 330D ASTRA FOCUS MONDEO GOLF A4 PASSAT FIAT | eBay co o tym myslicie ???
MAGIC87 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Universal Intercooler Kit Ideal For 330D ASTRA FOCUS MONDEO GOLF A4 PASSAT FIAT | eBay co o tym myslicie ??? w tej samej kasie albo i mniejszej masz częsci z FMIC.pl:wink:
acion Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 A to super nawet niewiedzialem:facepalm: a jakie by najleprze sprzeglo bo i tak zaczyna sie slizgac wiec moze cos mocniejszego???
acion Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 A moglibyscie dac mi panowie jakis namiar gdzie szukac takiego sprzegla no i jak wyglada to cenowo? Interesuje mnie etap 3 i 210ps jak zniosla by to dwumasa czy raczej tez trzeba zmienic?? ---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- Mam jeszcze panowie do was takie pytanie jak to wyglada z tym egr?? A dokladnie piszecie brak egr co dokladnie z nim zrobic zaslepic?? I ten skrut DP co on oznacza?? Sory za tyle pytan
MAGIC87 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 chcesz zrobic auto na 200++ a na razie to raczkujesz:wink: proponuje zlecic to jakiejś firmie
acion Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Jakby tak patrzec to po co nam wszystkim forum myslalem ze czegos sie dowiem nie sztuka jest zlecic sam chcialbym cos w tym temacie wiedziec no nie.Wlozyc turbo to dla mnie niejest problem bo brd to pasuje bez problemu wtryski zmienic tez nieproblem podobnie i sprzeglo tak naprawde zlecilbym sam program.Prawda jest taka ze mieszkam w Irlandii jak mialbym zlecic to komus to wogole by sie to nie oplacalo...cena przekroczylaby cene auta no a wiezyc tutaj tym co robia te rzeczy to juz wogole klapa:facepalm:
Piotrek98igo Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 dp to wydech od turba,nie muszisz tego robic zakladajac brd egr zaslepiasz ,ale tez nie musisz tak naprawde.
acion Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dziekuje Piotrek no tak down pipe szczerze niepomyslalem
ponczo Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 najlepsza i najtansza opcja bedzie wsadzenie AWX/AVF. turbo spokojnie za 700 zł kupisz w bdb stanie seryjni SMIC wystarczy do tego, pompki tez seria . Robisz program i masz 160 -165 KM No właśnie... jak to jest z tym fabrycznym SMIC? Rozmawiałem z tunerem i w odpowiedzi otrzymałem info - wtryski ASV + turbo AWX i mam 160 KM i 350 Nm... Mój IC który siedzi w aucie nie jest niczym zabity itp. wydoli do tych 160KM?? Ponoć w B6 IC jest bardzo podobny do tego co siedzi w B5... Wiem, że najlepiej byłoby wrzucić FMIC ale skoro nie latam cały czas z butem w podłodze tylko raz gdzieś czasem przycisnę
Piotrek98igo Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 w chlodny dzien styknie ,przy palowaniu raz na jakis czas
ponczo Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Przy wrzucaniu takiego IC - Intercooler chłodnica 550x140x65mm fmic tanio! (3416553841) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Dużo trzeba wycinać zderzaka/belki?
Kowi87 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 160&350 to załozenie tylko, w rzeczywistosci bedziesz miał cos koło na tych gratach, pewnie jakieś 155&340, bardzo często powtarzał sie ten setup tu na forum:wink: Co do FMIC odczujesz jego brak na trasie w upalne dni:wink: B6 ma cos tam wiekszy cooler ---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ---------- a i zobaczysz nadmierne dymienie:wink:
ponczo Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Kowi87 - Mam cichą nadzieje na 160/350 bo motor zdrowy i pompa też w super stanie... Na aucie już mam nadkole z S4 może to troszkę wspomoże seryjnego icka? Jeśli zajdzie potrzeba to trzeba będzie wrzucić FMIC tylko czy poradzę sobie samemu z kompletowaniem i założeniem FMIC... U tunera taki FMIC - niby profi zrobiony to 2 tyś...
Kowi87 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 nie rób u tunera:wink: teraz FMIC jest tak tani ze nie ma co szukać po zakładach, wchodzisz na alegro i kupujesz co trzeba Masz dwie opcje 1. Kupujesz prosta rure kwasówke i kolanka, redukcje sylikonowe oraz zaciski GBS i klepiesz samemu bez problemu to złozysz, jedyne co to ingerencja w zderzak i ewentualnie w belke. 2. Kupujesz kwasówke prostą i kolanka hamburskie, łapiesz szlifierke i docinasz tyle ile trzeba pasujesz, robisz znaki i oddajesz do spawania W obydwu przypadkach 1000zł starczy z zatankowaniem auta:whistling:
juby_p Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 nie rób u tunera:wink: teraz FMIC jest tak tani ze nie ma co szukać po zakładach, wchodzisz na alegro i kupujesz co trzebaMasz dwie opcje 1. Kupujesz prosta rure kwasówke i kolanka, redukcje sylikonowe oraz zaciski GBS i klepiesz samemu bez problemu to złozysz, jedyne co to ingerencja w zderzak i ewentualnie w belke. 2. Kupujesz kwasówke prostą i kolanka hamburskie, łapiesz szlifierke i docinasz tyle ile trzeba pasujesz, robisz znaki i oddajesz do spawania W obydwu przypadkach 1000zł starczy z zatankowaniem auta:whistling: Do A4 czy B5 czy B6 na pełne o rurowanie spawane i IC 18cm na sam materiał wydasz 1000zł, ty chyba mówisz o możliwie najkrótszej ingerencji w seryjne rury i do tego IC 14cm (14cm koledze co celuje w 160ps wystarczy) wysokości.
ponczo Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Właśnie przemyślałem sprawę... I chyba najlepiej samemu ogarnąć sprawę... Znalazłem też takie coś... FMIC intercooler KIT Audi VW 1.9TDI A4 B5 passat (3407871414) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Dobre to to
Armi Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Dobre ale co kto lubi, tu masz P&P. Samemu można to zdecydowanie taniej ogarnąć. Mnie fmic z dolotem z kwasu wyniósł 500zł ze wszystkim (robocizna moja, spawanie zlecałem). Zależy - chce Ci się bawić? Masz czas, miejsce? Jeśli nie - kupuj gotowca.
Kowi87 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2013 nie rób u tunera:wink: teraz FMIC jest tak tani ze nie ma co szukać po zakładach, wchodzisz na alegro i kupujesz co trzebaMasz dwie opcje 1. Kupujesz prosta rure kwasówke i kolanka, redukcje sylikonowe oraz zaciski GBS i klepiesz samemu bez problemu to złozysz, jedyne co to ingerencja w zderzak i ewentualnie w belke. 2. Kupujesz kwasówke prostą i kolanka hamburskie, łapiesz szlifierke i docinasz tyle ile trzeba pasujesz, robisz znaki i oddajesz do spawania W obydwu przypadkach 1000zł starczy z zatankowaniem auta:whistling: Do A4 czy B5 czy B6 na pełne o rurowanie spawane i IC 18cm na sam materiał wydasz 1000zł, ty chyba mówisz o możliwie najkrótszej ingerencji w seryjne rury i do tego IC 14cm (14cm koledze co celuje w 160ps wystarczy) wysokości. zalezy kto gdzie i jak poszuka, ja robiłem FMIC w 2009r i z robotą, materiałem i coolerem wydałem 700zł wszystko sie da tanio zrobić tylko trzeba sie rozejrzeć sam cooler kosztował mnie 270zł 18cm(używany chinol) kolanka brałem po ok 20zł(nie polerowane) 1,5metra rury za flache(bo w sprzedazy 6m), dwie sylikonwe redukcje, wszystko kupowałem na ursusie w investa i obok był sklep z sylikonami rubena, na takim mega placu składowiskowym, takze czasem warto sie rozejrzeć popytać, pogrzebac w googlach
ponczo Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Dobre ale co kto lubi, tu masz P&P. Samemu można to zdecydowanie taniej ogarnąć.Mnie fmic z dolotem z kwasu wyniósł 500zł ze wszystkim (robocizna moja, spawanie zlecałem). Zależy - chce Ci się bawić? Masz czas, miejsce? Jeśli nie - kupuj gotowca. Ten zestaw P&P najbardziej mi pasuje i w sumie nie jest aż tak drogi... Czas mam, gorzej z miejscem... w garażu nie mam prądu/światła... Chciałbym zestaw który będzie miał najmniej połączeń a ten już jest pospawany Temat do grubego przemyślenia Dzięki za odzew!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się