Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A to super nawet niewiedzialem:facepalm: a jakie by najleprze sprzeglo bo i tak zaczyna sie slizgac wiec moze cos mocniejszego???

Opublikowano

Tarcza z dodatkiem kevlaru.

Opublikowano

A moglibyscie dac mi panowie jakis namiar gdzie szukac takiego sprzegla no i jak wyglada to cenowo? Interesuje mnie etap 3 i 210ps jak zniosla by to dwumasa czy raczej tez trzeba zmienic??

---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ----------

Mam jeszcze panowie do was takie pytanie jak to wyglada z tym egr?? A dokladnie piszecie brak egr co dokladnie z nim zrobic zaslepic?? I ten skrut DP co on oznacza?? Sory za tyle pytan :grin:

Opublikowano

chcesz zrobic auto na 200++ a na razie to raczkujesz:wink:

proponuje zlecic to jakiejś firmie

Opublikowano

Jakby tak patrzec to po co nam wszystkim forum myslalem ze czegos sie dowiem nie sztuka jest zlecic sam chcialbym cos w tym temacie wiedziec no nie.Wlozyc turbo to dla mnie niejest problem bo brd to pasuje bez problemu wtryski zmienic tez nieproblem podobnie i sprzeglo tak naprawde zlecilbym sam program.Prawda jest taka ze mieszkam w Irlandii jak mialbym zlecic to komus to wogole by sie to nie oplacalo...cena przekroczylaby cene auta no a wiezyc tutaj tym co robia te rzeczy to juz wogole klapa:facepalm:

Opublikowano

dp to wydech od turba,nie muszisz tego robic zakladajac brd

egr zaslepiasz ,ale tez nie musisz tak naprawde.

Opublikowano

Dziekuje Piotrek no tak down pipe szczerze niepomyslalem :facepalm:

Opublikowano
najlepsza i najtansza opcja bedzie wsadzenie AWX/AVF. turbo spokojnie za 700 zł kupisz w bdb stanie :wink: seryjni SMIC wystarczy do tego, pompki tez seria . Robisz program i masz 160 -165 KM

No właśnie... jak to jest z tym fabrycznym SMIC? :eusathink:

Rozmawiałem z tunerem i w odpowiedzi otrzymałem info - wtryski ASV + turbo AWX i mam 160 KM i 350 Nm...

Mój IC który siedzi w aucie nie jest niczym zabity itp. wydoli do tych 160KM?? Ponoć w B6 IC jest bardzo podobny do tego co siedzi w B5...

Wiem, że najlepiej byłoby wrzucić FMIC ale skoro nie latam cały czas z butem w podłodze tylko raz gdzieś czasem przycisnę :decayed:

Opublikowano

w chlodny dzien styknie ,przy palowaniu raz na jakis czas

Opublikowano

160&350 to załozenie tylko, w rzeczywistosci bedziesz miał cos koło na tych gratach, pewnie jakieś 155&340, bardzo często powtarzał sie ten setup tu na forum:wink:

Co do FMIC odczujesz jego brak na trasie w upalne dni:wink: B6 ma cos tam wiekszy cooler

---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ----------

a i zobaczysz nadmierne dymienie:wink:

Opublikowano

Kowi87 - Mam cichą nadzieje na 160/350 bo motor zdrowy i pompa też w super stanie... :wink:

Na aucie już mam nadkole z S4 może to troszkę wspomoże seryjnego icka? :wink:

Jeśli zajdzie potrzeba to trzeba będzie wrzucić FMIC tylko czy poradzę sobie samemu z kompletowaniem i założeniem FMIC...:facepalm:

U tunera taki FMIC - niby profi zrobiony to 2 tyś... :facepalm:

Opublikowano

nie rób u tunera:wink: teraz FMIC jest tak tani ze nie ma co szukać po zakładach, wchodzisz na alegro i kupujesz co trzeba

Masz dwie opcje

1. Kupujesz prosta rure kwasówke i kolanka, redukcje sylikonowe oraz zaciski GBS i klepiesz samemu bez problemu to złozysz, jedyne co to ingerencja w zderzak i ewentualnie w belke.

2. Kupujesz kwasówke prostą i kolanka hamburskie, łapiesz szlifierke i docinasz tyle ile trzeba pasujesz, robisz znaki i oddajesz do spawania

W obydwu przypadkach 1000zł starczy z zatankowaniem auta:whistling:

Opublikowano
nie rób u tunera:wink: teraz FMIC jest tak tani ze nie ma co szukać po zakładach, wchodzisz na alegro i kupujesz co trzeba

Masz dwie opcje

1. Kupujesz prosta rure kwasówke i kolanka, redukcje sylikonowe oraz zaciski GBS i klepiesz samemu bez problemu to złozysz, jedyne co to ingerencja w zderzak i ewentualnie w belke.

2. Kupujesz kwasówke prostą i kolanka hamburskie, łapiesz szlifierke i docinasz tyle ile trzeba pasujesz, robisz znaki i oddajesz do spawania

W obydwu przypadkach 1000zł starczy z zatankowaniem auta:whistling:

Do A4 czy B5 czy B6 na pełne o rurowanie spawane i IC 18cm na sam materiał wydasz 1000zł, ty chyba mówisz o możliwie najkrótszej ingerencji w seryjne rury i do tego IC 14cm (14cm koledze co celuje w 160ps wystarczy) wysokości.

Opublikowano

Dobre ale co kto lubi, tu masz P&P. Samemu można to zdecydowanie taniej ogarnąć.

Mnie fmic z dolotem z kwasu wyniósł 500zł ze wszystkim (robocizna moja, spawanie zlecałem).

Zależy - chce Ci się bawić? Masz czas, miejsce? Jeśli nie - kupuj gotowca.

Opublikowano
nie rób u tunera:wink: teraz FMIC jest tak tani ze nie ma co szukać po zakładach, wchodzisz na alegro i kupujesz co trzeba

Masz dwie opcje

1. Kupujesz prosta rure kwasówke i kolanka, redukcje sylikonowe oraz zaciski GBS i klepiesz samemu bez problemu to złozysz, jedyne co to ingerencja w zderzak i ewentualnie w belke.

2. Kupujesz kwasówke prostą i kolanka hamburskie, łapiesz szlifierke i docinasz tyle ile trzeba pasujesz, robisz znaki i oddajesz do spawania

W obydwu przypadkach 1000zł starczy z zatankowaniem auta:whistling:

Do A4 czy B5 czy B6 na pełne o rurowanie spawane i IC 18cm na sam materiał wydasz 1000zł, ty chyba mówisz o możliwie najkrótszej ingerencji w seryjne rury i do tego IC 14cm (14cm koledze co celuje w 160ps wystarczy) wysokości.

zalezy kto gdzie i jak poszuka, ja robiłem FMIC w 2009r i z robotą, materiałem i coolerem wydałem 700zł:wink: wszystko sie da tanio zrobić tylko trzeba sie rozejrzeć:wink: sam cooler kosztował mnie 270zł 18cm(używany chinol) kolanka brałem po ok 20zł(nie polerowane) 1,5metra rury za flache(bo w sprzedazy 6m), dwie sylikonwe redukcje, wszystko kupowałem na ursusie w investa i obok był sklep z sylikonami rubena, na takim mega placu składowiskowym, takze czasem warto sie rozejrzeć popytać, pogrzebac w googlach

Opublikowano
Dobre ale co kto lubi, tu masz P&P. Samemu można to zdecydowanie taniej ogarnąć.

Mnie fmic z dolotem z kwasu wyniósł 500zł ze wszystkim (robocizna moja, spawanie zlecałem).

Zależy - chce Ci się bawić? Masz czas, miejsce? Jeśli nie - kupuj gotowca.

Ten zestaw P&P najbardziej mi pasuje i w sumie nie jest aż tak drogi...

Czas mam, gorzej z miejscem... w garażu nie mam prądu/światła... :facepalm:

Chciałbym zestaw który będzie miał najmniej połączeń a ten już jest pospawany :wink:

Temat do grubego przemyślenia :wink: Dzięki za odzew! :thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...