Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak jedziesz na szrot i będziesz jechał po kodach silników to oprócz AWX również AVF posiada takie turbo Garrett GT1749VA.

Oprócz A4 i A6 sprawdź tam gdzie wzdłużnie montowali motor - superb, passat B5 - tam wkładali 1.9 AVB 101PS z mniejszą turbiną, więc watch-out :)

Opublikowano
znalazłem ciekawa stronkę INJECTION-AUTOMOTIVE: VW GROUP - INJECTION i według tego widzę ze pompki BA zamieniają się na AN w numerach boscha

Według tej strony którą znalazłeś wychodzi na to że AR są zamienne z BA i AN i jeszcze kilkoma innymi. Rozumuje z tego że wydajność musi być taka sama w tych wtryskach. Jak plasują się ARy w porównaniu do ALów? Są dużo słabsze?

Doradźcie czy pchać się we wtryski AL jeżeli będę mierzył do 200 km czy zostać przy seryjnych ARach

Opublikowano
znalazłem ciekawa stronkę INJECTION-AUTOMOTIVE: VW GROUP - INJECTION i według tego widzę ze pompki BA zamieniają się na AN w numerach boscha

Według tej strony którą znalazłeś wychodzi na to że AR są zamienne z BA i AN i jeszcze kilkoma innymi. Rozumuje z tego że wydajność musi być taka sama w tych wtryskach. Jak plasują się ARy w porównaniu do ALów? Są dużo słabsze?

Doradźcie czy pchać się we wtryski AL jeżeli będę mierzył do 200 km czy zostać przy seryjnych ARach

Jak zdrowe to zostać.

Opublikowano

Wszystko zalezy od stanu wtryskow ale do 200ps spokojnie stykaja

Opublikowano

właśnie o to chodzi że nie są zdrowe. Planuje wymiane w najblizszym czasie ale nie moge sobie pozwolić na to że zaraz po wymianie pojade zrobić soft

Opublikowano
właśnie o to chodzi że nie są zdrowe. Planuje wymiane w najblizszym czasie ale nie moge sobie pozwolić na to że zaraz po wymianie pojade zrobić soft

To wymień na takie same, na 200ps niema sensu pchać się w AL a i trudno kupić je w dobrym stanie.

Opublikowano

Siemka. Planuje w tym roku zebrać się w końcu i zrobić soft'a w moim 1.9. Podpowiedzcie czy jakoś przygotować auto żeby nie mieć rozczarowania? Tzn. powymieniać coś żeby było lepiej dla silnika nie wiem filtry, olej czy coś innego zmieniać specjalnie przed pojechaniem do firmy tuningowej czy po prostu jechać i zobaczyć co da rady wyciągnąć z silnika?

Sorki ale pierwszy raz będę robił program w aucie. :wink:

Opublikowano

A inspekcję motorowni przed softem masz ogarniętą?

Jak nie to np przy okazji najbliższej wymiany płynów sprawdź ciśnienie oleju, inspekcję głowicy (wałek, szklanki, półpanewki, gniazda pompek), stan rozrządu i jak masz zostawiony EGR to czyszczenie zaworu, klapy gaszącej i kolektora ssącego. Przy nalocie up 250kkm obligo.

Opublikowano

Takiej kontroli jeszcze nie robiłem. Rozrząd był niedawno nówka z aso zakładany, egr też nówka, kolektor wypalony wyczyszczony jak nówka. Sprzęgło też nówka założone niedawno. To w czerwcu jak będę w PL zlecę mojemu mechaniorowi to sprawdzić. Dzięki wielkie za rady :thumbup1:

Opublikowano

A jaki masz nalot obecnie?

Opublikowano

262 tys.

Opublikowano

A masz wgląd w historię serwisową? Latał na longlifie?

Zacznij od sprawdzenia ciśnienia oleju - jak będzie ok to inspekcja pod pokrywą zaworów głowicy - inspekcja wytarcia krzywek wałka i zużycia szklanek. Jak będzie ok to git. Jak nie to trzeba iść dalej demontaż wałka, aby się dokopać do półpanewek.

Tu masz pokazane co i jak przy większych obrażeniach:

Opublikowano

Mam ale nie pamiętam jaki tam był serwis i olej. Musiałbym sprawdzić ale to jutro ewentualnie. W zasadzie przebieg jak na diesla dobry wiec zobaczymy co to będzie. Raz jak mi pękł IC chłopaki z ECU Project podpinali mi auto pod kompa robili jakąś diagnostykę jeździliśmy i mówili że wszystko ok żebym wymienił icka i wbijał na program ale to było 1,5 roku temu hehe więc trochę czasu minęło.

Opublikowano

Zrób kompletne logi po prostu i wrzuć na forum w odzielny własny watek, albo podeslij na PW do kogoś u kogo planujesz stroić, apru tunerów mamy na forum z róznych okolic, oni najlepiej Ci powiedzą na co masz zwrócić uwage przed softem...

Opublikowano

Dzięki wielkie. Poszukam kogoś najpierw kto ogarnia robienie logów albo poczytam o tym jak zrobić i będę działał dalej :wink: Dzięki :thumbup1:

Opublikowano

SILNIK 1.9 AHH

Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC

Mam Silnik Ahh, czy przy samej zmianie wtrysków moc by trochę wzrosła czy komputer by blokował ?

Ile koni ( w granicach rozsądku ) da się wykręcić na wtryskach Afn i modzie ? - 130 na spokojnie czy więcej sie da ?

Czy standardowe cześci wystarczą na większą moc ? Głównie chodzi mi o sprzęgło i skrzynie ?

Opublikowano

wszystko jest opisane:wink:

Opublikowano
SILNIK 1.9 AHH

Modzi sie tak samo jak AFN/AVG z tym że na starcie jest w lepszej sytuacji, ponieważ seryjnie ma pompe 11mm, ale wtryski bardzo słabe, zmieniajac wtryski na te od AFNa, wyniki wychodzi 145-150km z wtryskami 216 auto moze osiagnac nawet 170-180km przy zmianie turbo na AWX/BRD i dołozeniu FMIC

sprzeglo da rade, mozesz pomyslec o fmic

Opublikowano

Da albo i nie:whistling: wszystko zalezy od stanu, po co wmawiać:whistling:

Moje klękło przy 15Xkm w ciągu miecha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...