Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 dodaj tylko ze awx jedzie jak afn + soft.A AWX po sofcie to powiedz ile musisz do afn wlozyc zeby tak jechal.Zeby miec przykladowo jak co niektorzy maja 180koni na ori gratach w AWX nie no ja nie porównuje osiagów, tylko przyrost wzgledem wydanej kasy bo napisałes w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda. a tak nie jest nie bierzesz jednego pod uwage, AWX jest mocneijszy w serii, po programie robi sie przewaznie na te 160-170km a teraz spójrz jaki to jest przyrost mocydo wydanej kasy jest praktycznie taki sam jak w 110tce gdyby VP w serii miało 130km było by mozna porównywać osiagi obydwu do wydanej kasy
Armi Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 A najlepiej sprzedać i kupić esę bo diesel nigdy jechać nie będzie. Każdy reza to co chce/to co ma i na tyle na ile chce. Jakby tak do wszystkiego podchodzić ekonomicznie to wniosek jest taki jak wyżej Moim zdaniem nie ma co ciągnąć tematu. Jest informacja o kosztach, jak ktoś chce to sobie przeliczy i sam zadecyduje co mu się opłaca a co nie.
banshee Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Tu jest mój były AWX po sofcie Na 3 biegu od 1428 obr. do 4053 obr. wykręcił czas 7,98. (skrzynia 5).
vauxhall95 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 dodaj tylko ze awx jedzie jak afn + soft.A AWX po sofcie to powiedz ile musisz do afn wlozyc zeby tak jechal.Zeby miec przykladowo jak co niektorzy maja 180koni na ori gratach w AWX nie no ja nie porównuje osiagów, tylko przyrost wzgledem wydanej kasy bo napisałes w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda. a tak nie jest nie bierzesz jednego pod uwage, AWX jest mocneijszy w serii, po programie robi sie przewaznie na te 160-170km a teraz spójrz jaki to jest przyrost mocydo wydanej kasy jest praktycznie taki sam jak w 110tce gdyby VP w serii miało 130km było by mozna porównywać osiagi obydwu do wydanej kasy :good: Zawsze bedzie cos szybszego niz afn wyzylowany.A nie ma co sie oszukiwac takim afn zrobionym na ponad 200 to strach jezdzic ostro.Bo zaraz cos padnie.
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Tu jest mój były AWX po sofcie Na 3 biegu od 1428 obr. do 4053 obr. wykręcił czas 7,98. (skrzynia 5). dzięki czekam na dalsze info jak to wyglada w modzonym AWX, chodzi mi o wynik powtarzalny, a nie super najlepszy czas, ale takie też mozecie podawac najwyzej zaokrągle sobie
banshee Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 chodzi mi o wynik powtarzalny, a nie super najlepszy czas Ale mój mod jest średni i każdy awx taki z palcem w ... uzyska. Nie chciałem jakiejś kosy - pierwszy pomiar wyszedł 175km i 389Nm, ale nie chciałem tak mocno.Bardzo przyjemnie się na tym jeździło, a czas dla mnie nie jest ważny, bo przecież ważniejsza jest elastyczność, a nie czas do setki.
maciek0701 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 zgodze sie ja jak kupie awx tez chcem programik na granice 170 kucy i 370-380 Nm to mi w zupełnosci wystarczy do elastycznej jazdy po naszych drogach
radimm Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Koledzy, mam pytanie: jak wyglada sytuacja z mapsensorem w przypadku wkladania suszzarki awx i wtryskow 216? Trzeba mapa z awx'a? (jesli tak prosze o numer czesci) czy nie ma takiej potrzeby? Jak robiliscie u siebie?
Piotrek98igo Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Koledzy, mam pytanie: jak wyglada sytuacja z mapsensorem w przypadku wkladania suszzarki awx i wtryskow 216? Trzeba mapa z awx'a? (jesli tak prosze o numer czesci) czy nie ma takiej potrzeby? Jak robiliscie u siebie? map 51C potrzebny jak chcesz podniesc doladowanie powyzej 1.55
radimm Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 map 51C potrzebny jak chcesz podniesc doladowanie powyzej 1.55 Kolego a moglbys gdzies wygrzebac jaki to numer czesci, zebym mogl sie ewentualnie zaczac za tym rozgladac I czy jest sens zeby turbo pompowalo powyzej tej wartosci? Ile popmpuje turbinka w seryjnym AWX'ie? Bo teraz są dwie opcje można zmienić i można zostawić... a ja zglupialem co wybrac
Piotrek98igo Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 nie ma sensu zeby to turbo pompowalo wiecej niz ta wartosc bo to gorna wartosc dla awx.jezeli mialbys zamiar wkladac brd to tak,51C to koncowka z nr
Kowi87 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 W sumie do pełni szczęścia to mozna dodac wykaz czesci z numerami noi przypominam o szacunkowych przyśpieszeniach w przypadku AWX ile taki 200konny AWX zbiera sie do setki +/-
radimm Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 ok, wszystko jasne dzięki wielkie za pomoc
omerta Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 A co z założeniem catch can czy tam ewentualnie odłączenie rurki odmowej? Kucy to nie da ale turbo nie będzie ssało gorącego powietrza po rozgrzaniu silnika, co za tym idzie silnik nie będzie puchł po paru startach
Armi Opublikowano 19 Lutego 2012 Opublikowano 19 Lutego 2012 A co z założeniem catch can czy tam ewentualnie odłączenie rurki odmowej? Kucy to nie da ale turbo nie będzie ssało gorącego powietrza po rozgrzaniu silnika, co za tym idzie silnik nie będzie puchł po paru startach Oil catch tank? Mocy od tego nie przybędzie. Lepiej egr zaślepić/wyrzucić.
michal-oracz Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 fajnie że jest coś takiego teraz tylko trzeba zebrać troche grosza i robić
albi281 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 wszystko oki jak ktoś wie o co chodzi,ja jestem zielony jeżeli chodzi o takie sprawy,wiem tylko że mam Audi A4 1.9 TDI 2001 r. 116 KM. i teraz poproszę jak chłopu czy warto coś zmieniać w tak (umówmy się) nienowym aucie, czy lata nie przeszkadzają?Mnie nie interesuje przyspieszenie od 0-100 chcę tylko bezpiecznie i szybko wyprzedzać.I oczywiście koszty też mnie interesują.Z góry dziękuję.
Piotrek98igo Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 koszty masz napisane na 1 stronie,warto zmieniac jak silnik zdrowy z osprzetem,kazdy ma tutaj nienowe auto,a malo kto ma serie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się