Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w 1,9 VP/PD koszty/części/efekty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dodaj tylko ze awx jedzie jak afn + soft.A AWX po sofcie to powiedz ile musisz do afn wlozyc zeby tak jechal.Zeby miec przykladowo jak co niektorzy maja 180koni na ori gratach w AWX

nie no ja nie porównuje osiagów, tylko przyrost wzgledem wydanej kasy :wink4: bo napisałes

w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda.
a tak nie jest :wink4:

nie bierzesz jednego pod uwage, AWX jest mocneijszy w serii, po programie robi sie przewaznie na te 160-170km a teraz spójrz jaki to jest przyrost mocydo wydanej kasy :wink4: jest praktycznie taki sam jak w 110tce :cool1:

gdyby VP w serii miało 130km było by mozna porównywać osiagi obydwu do wydanej kasy :wink4:

Opublikowano

A najlepiej sprzedać i kupić esę :cool1:

bo diesel nigdy jechać nie będzie.

Każdy reza to co chce/to co ma i na tyle na ile chce. Jakby tak do wszystkiego podchodzić ekonomicznie to wniosek jest taki jak wyżej :wink4:

Moim zdaniem nie ma co ciągnąć tematu. Jest informacja o kosztach, jak ktoś chce to sobie przeliczy i sam zadecyduje co mu się opłaca a co nie.

Opublikowano

Tu jest mój były AWX po sofcie

nhsqt6rlgswhc57rtt9o_thumb.jpg

Na 3 biegu od 1428 obr. do 4053 obr. wykręcił czas 7,98. (skrzynia 5).

Opublikowano

dodaj tylko ze awx jedzie jak afn + soft.A AWX po sofcie to powiedz ile musisz do afn wlozyc zeby tak jechal.Zeby miec przykladowo jak co niektorzy maja 180koni na ori gratach w AWX

nie no ja nie porównuje osiagów, tylko przyrost wzgledem wydanej kasy :wink4: bo napisałes

w AFN nie warto modzic,bo koszty rosna a moc nie proporcjonalnie.Najlepsze przyrosty do ceny to jednak w awx beda.
a tak nie jest :wink4:

nie bierzesz jednego pod uwage, AWX jest mocneijszy w serii, po programie robi sie przewaznie na te 160-170km a teraz spójrz jaki to jest przyrost mocydo wydanej kasy :wink4: jest praktycznie taki sam jak w 110tce :cool1:

gdyby VP w serii miało 130km było by mozna porównywać osiagi obydwu do wydanej kasy :wink4:

:good: :good:

Zawsze bedzie cos szybszego niz afn wyzylowany.A nie ma co sie oszukiwac takim afn zrobionym na ponad 200 to strach jezdzic ostro.Bo zaraz cos padnie.

Opublikowano

Tu jest mój były AWX po sofcie

nhsqt6rlgswhc57rtt9o_thumb.jpg

Na 3 biegu od 1428 obr. do 4053 obr. wykręcił czas 7,98. (skrzynia 5).

dzięki czekam na dalsze info jak to wyglada w modzonym AWX, chodzi mi o wynik powtarzalny, a nie super najlepszy czas, ale takie też mozecie podawac najwyzej zaokrągle sobie :wink4:
Opublikowano

chodzi mi o wynik powtarzalny, a nie super najlepszy czas

Ale mój mod jest średni i każdy awx taki z palcem w ... uzyska. Nie chciałem jakiejś kosy - pierwszy pomiar wyszedł 175km i 389Nm, ale nie chciałem tak mocno.Bardzo przyjemnie się na tym jeździło, a czas dla mnie nie jest ważny, bo przecież ważniejsza jest elastyczność, a nie czas do setki.

Opublikowano

Koledzy, mam pytanie: jak wyglada sytuacja z mapsensorem w przypadku wkladania suszzarki awx i wtryskow 216? Trzeba mapa z awx'a? (jesli tak prosze o numer czesci) czy nie ma takiej potrzeby? Jak robiliscie u siebie?

Opublikowano

Koledzy, mam pytanie: jak wyglada sytuacja z mapsensorem w przypadku wkladania suszzarki awx i wtryskow 216? Trzeba mapa z awx'a? (jesli tak prosze o numer czesci) czy nie ma takiej potrzeby? Jak robiliscie u siebie?

map 51C potrzebny jak chcesz podniesc doladowanie powyzej 1.55
Opublikowano

map 51C potrzebny jak chcesz podniesc doladowanie powyzej 1.55

Kolego a moglbys gdzies wygrzebac jaki to numer czesci, zebym mogl sie ewentualnie zaczac za tym rozgladac :)

I czy jest sens zeby turbo pompowalo powyzej tej wartosci? Ile popmpuje turbinka w seryjnym AWX'ie?

Bo teraz są dwie opcje można zmienić i można zostawić... a ja zglupialem co wybrac :decayed:

Opublikowano

nie ma sensu zeby to turbo pompowalo wiecej niz ta wartosc bo to gorna wartosc dla awx.jezeli mialbys zamiar wkladac brd to tak,51C to koncowka z nr

Opublikowano

Map Sensor AWX:

038 906 051 C

34_a.jpg

Opublikowano

W sumie do pełni szczęścia to mozna dodac wykaz czesci z numerami :naughty:

noi przypominam o szacunkowych przyśpieszeniach w przypadku AWX :wink4: ile taki 200konny AWX zbiera sie do setki +/- :wink4:

Opublikowano

ok, wszystko jasne :) dzięki wielkie za pomoc :)

Opublikowano

A co z założeniem catch can czy tam ewentualnie odłączenie rurki odmowej? Kucy to nie da ale turbo nie będzie ssało :decayed: gorącego powietrza :rolleyes: po rozgrzaniu silnika, co za tym idzie silnik nie będzie puchł po paru startach

Opublikowano

A co z założeniem catch can czy tam ewentualnie odłączenie rurki odmowej? Kucy to nie da ale turbo nie będzie ssało :decayed: gorącego powietrza :rolleyes: po rozgrzaniu silnika, co za tym idzie silnik nie będzie puchł po paru startach

Oil catch tank?

Mocy od tego nie przybędzie.

Lepiej egr zaślepić/wyrzucić.

Opublikowano

wszystko oki jak ktoś wie o co chodzi,ja jestem zielony jeżeli chodzi o takie sprawy,wiem tylko że mam Audi A4 1.9 TDI 2001 r. 116 KM. i teraz poproszę jak chłopu czy warto coś zmieniać w tak (umówmy się) nienowym aucie, czy lata nie przeszkadzają?Mnie nie interesuje przyspieszenie od 0-100 chcę tylko bezpiecznie i szybko wyprzedzać.I oczywiście koszty też mnie interesują.Z góry dziękuję.

Opublikowano

koszty masz napisane na 1 stronie,warto zmieniac jak silnik zdrowy z osprzetem,kazdy ma tutaj nienowe auto,a malo kto ma serie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...