bajk Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 nie to zwykły GSR, nie wiem czy ma bilsteina w sumie - eibacha sprężyn na pewno nie.. nie ma sensu kupować tych wersji od autogt - takie same zmiany robi się za 50% różnicy w cenie do tego te programy są podobno niezbyt dobre tak jak seria przelane i mało momentu, żeby było bezpiecznie gorzej z gwarancją - te wersje od autogt, niby ją mają, ale tylko w autogt dzisiaj zrobiłem traskę 400km - ciężko trochę bez 6, spalanie średnie >15, wszystko trzeszczy, piszczy, ale jak widzę zakręt to o wszystkim tym się zapomina :> różnica w prowadzeniu pomiędzy B7 jest tak kolosalna, że aż ciężko opisać
turdzi Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 pakiety auto GT sa bardzo kiepskie , zwlaszcza programowo.Zdecydowanie lepiej kupic serie i zrobi samemu dobry program.
variocustoms Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 sam doceniłem 4x4 dzisiaj tylko mam inną klasę wagową i długościową więc upalanki na rondach raczej odpadają ale start to bajka
Dev Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 jak w tym aucie wyglada ukłąd przeniesienia napedu ???? :mysli: :mysli:
WITT33 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 no właśnie napisz trochę o osiągach bo tak się przyglądałem danym technicznym i mitsubishi 295 koni ma tylko 366 nm? i przysp 6,3 oraz 242 km/h hmm to są dane fabrycznego A4 2.0T 200PS (przysp tylko 7,2) a że miałeś B7 260ps to czy jest w ogóle jakaś różnica w tym temacie, zawieszenie pomijam bo sztywniejsze więc wiadomo że jak po szynach no piątka skrzynia to jak w motorze u mnie, często szukam 6tki a tu tylo kolor nice, już pisałem więc jeszcze raz... kolor NICE a spalanie jest w stylu ... a nie mówiłem?
turdzi Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 X zaczyna jezdzic dopiero po mapie , jeszcze inni mowia ze dopiero jak sie zrobi 4XX z przodu , niestety w serii szalu nie zrobi bo nie ma czym przy tej masie , ale i tak jest szybsza od bajkowej B7 tego sie nieda ukryc , natomiast jezli chodzi o prowadzenie to lezy zwyczajnie w innej galaktyce
PABLO Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jak spalanie w serii przy normalnej jeździe
bajk Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 jak w tym aucie wyglada ukłąd przeniesienia napedu ???? :mysli: :mysli: http://blog.perrinperformance.com/?p=96 - w sekcji drivetrain masz opisane X zaczyna jezdzic dopiero po mapie , jeszcze inni mowia ze dopiero jak sie zrobi 4XX z przodu , niestety w serii szalu nie zrobi bo nie ma czym przy tej masie , ale i tak jest szybsza od bajkowej B7 tego sie nieda ukryc , natomiast jezli chodzi o prowadzenie to lezy zwyczajnie w innej galaktyce nie ma tragedii w serii też jedzie dużo lepiej niż audi, które de facto miało większy moment, w szczególności 100-200 jest duża różnica na plus dla evo.. poza tym nie liczy się maksymalny moment tylko jego przebieg Jak spalanie w serii przy normalnej jeździe seryjny program jest strasznie przelany dla bezpieczeństwa silnika - jadąc stałą prędkością 100-120 spalanie waha się pomiędzy 9-11L, więc da się na tych 10-11 jechać w trasę, ale poniżej 150 to auto stoi
mystic.pl Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 No no, piękna sztuka, biały robi robotę gratuluje spełnienia marzeń
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Przeniesienie napędu jest ideowo takie samo jak w IX... czyli ACD... aktywny centralny dyfer który spina bardziej lub mniej koła. Fajnie działa, do tego można w nie wgrywać inne programy i np. zrobić sobie latające bokiem EVO z praktycznie spiętym na 100% tylnym napędem .. Co do autka ... bajk gratuluje... co z tego że trzeszczy piszczy itp ma zapierniczać, a to robi nieźle. GSR ma już przyzwoite osiągi 5,3 do paczki. Zmiana wydechu i softu i masz 380-390 KM, a wówczas poczujesz różnice :-) Szczególnie niutkiem. U mnie podniosłem niutka o ponad 100Nm to jest kozak różnica. Jesli chcesz zachować gware to pytaj o pakiet GT400, Maćka z AutoGT, obecnie właśnie zmieniają wydech i soft, robi to inna firma i robią to bardzo fajnie. Nie pamiętam jakiej firmy jest wydech ale stawiam że HKS. Ale zobacz sobei wydech Arkapovic... :slina: Co do pakietów AutoGT, największą wadą tych pakietów była nie cena, a firma strojąca te auta. Robione to jest nie na rolkach a poprostu mieli jedno auto i przygotowywali gotowca i lecieli z daną wersją programu do danej limitowanej edycji. Programy tworzone były przez Mapteka, który nie popisał się, auta są przelewane, turbiny "rozkręcone" na 100% + zwężki itp. oczywiście rozbierzności przez to były w mocach spore. Sam miałem dobry przykład na swoim EVO IX, które może wkońcu zaprezentuje po 5 miesiącach jazdy ... dodam że mega zadowolony jestem. p.s. jeszcze raz gratuluje zakupu bajk
bajk Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 W X jest nowa technologia jeśli chodzi o napęd - S-AWC, więc już tak nie do końca jest taki sam Nie musisz mi pisać rzeczy o wydechu i programie Póki co jednak jeżdżę serią, która na warunki zimowej jest w pełni wystarczająca..
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 W X jest nowa technologia jeśli chodzi o napęd - S-AWC, więc już tak nie do końca jest taki sam Nie musisz mi pisać rzeczy o wydechu i programie Póki co jednak jeżdżę serią, która na warunki zimowej jest w pełni wystarczająca.. Ale ACD masz tak samo działający. S-AWC w X różni się od IX tym że ma kontrole trakcji ;-) reszta możliwości itp jest taka sama Tobie wiem że akurat tego nie musze pisać co do modów. Bardziej to opisałęm dla nie wtajemniczonych i z racji występowania ciekawego uważam pakietu AutoGT który jest wkońcu czymś normalnym i działającym. Ciekawe jaka cena jest z GT400 do X. Wiem i wszyscy tez wiedzą że masz już swoje palny na mody tylko jak zwykle nie pokazujesz co planujesz :-)
bajk Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 na początek chlapacze bo strasznie wali błotem kupiłem też kierę multi i bluetooth, ale chyba nie zakładam - nie widzę sensu korzystania z bluetootha w tym czymś - nawet radia nie odpalam :>
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 zapodaj Arkapovic`a wówczas wyjmiesz radio nawet
bajk Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 niby co w nim ma być takiego ekscytującego? nie wiem czemu ostatnio wszyscy się tak jarają tymi wydechami akrapovica..
mgtan Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 posłuchaj na żywo, zmienisz zdanie słyszałem już coś takiego na żywca, Arkiapovic daje radę.
Dev Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 wydechy Akrapovica są robione z tytanu a dzwiek jest ścisle związany z materiałem z jakiego jest wykonany kolejna sprawa to masa, która w tym przypadku jest o ok 16kg niższa od std wydechu sama zmiana wydechu powoduje również wzrost mocy od ok 10kM i 10Nm w górę http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/evolution_exhaust_system_for_the_mitsubishi_lancer_evolution_x/mitsubishi_lancer_evo_x_evolution_down_pipe.jpg http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/evolution_exhaust_system_for_the_mitsubishi_lancer_evolution_x/mitsubishi_lancer_evo_x_evolution.jpg czyli w tym przypadku same plusy, jedyny minus to zabójcza cena :wallbash:
Gracjan Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Przeniesienie napędu jest ideowo takie samo jak w IX... czyli ACD... aktywny centralny dyfer który spina bardziej lub mniej koła. Fajnie działa, do tego można w nie wgrywać inne programy i np. zrobić sobie latające bokiem EVO z praktycznie spiętym na 100% tylnym napędem .. Co do autka ... bajk gratuluje... co z tego że trzeszczy piszczy itp ma zapierniczać, a to robi nieźle. GSR ma już przyzwoite osiągi 5,3 do paczki. Zmiana wydechu i softu i masz 380-390 KM, a wówczas poczujesz różnice :-) Szczególnie niutkiem. U mnie podniosłem niutka o ponad 100Nm to jest kozak różnica. Jesli chcesz zachować gware to pytaj o pakiet GT400, Maćka z AutoGT, obecnie właśnie zmieniają wydech i soft, robi to inna firma i robią to bardzo fajnie. Nie pamiętam jakiej firmy jest wydech ale stawiam że HKS. Ale zobacz sobei wydech Arkapovic... :slina: Co do pakietów AutoGT, największą wadą tych pakietów była nie cena, a firma strojąca te auta. Robione to jest nie na rolkach a poprostu mieli jedno auto i przygotowywali gotowca i lecieli z daną wersją programu do danej limitowanej edycji. Programy tworzone były przez Mapteka, który nie popisał się, auta są przelewane, turbiny "rozkręcone" na 100% + zwężki itp. oczywiście rozbierzności przez to były w mocach spore. Sam miałem dobry przykład na swoim EVO IX, które może wkońcu zaprezentuje po 5 miesiącach jazdy ... dodam że mega zadowolony jestem. p.s. jeszcze raz gratuluje zakupu bajk Piękny przyrost mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się