Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Nowa niunia na 3miejskie spotowanie :) + kilka pytań


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Czas się pochwalić. Autko jest świeże i właśnie walczę z biurokracją.

Narzeczonej i mnie bardzo się podoba nowa niunia, wreszcie będzie czym zajechać pod kościół :>

Czas na konkrety:

0G1 = gearshift lever

0GE = emissions concept EU 3

0JJ = weight category front axle weight range 9

0YH = weight category rear axle weight range 8

1BA = standard suspension/shock absorption

1KD = disc brakes, rear

1LZ = front disc brakes, standard ventilation

1N1 = power steering

1SA = without additional engine guard

2K1 = reinforced bumpers

2PV = leather trimmed sports steering wheel

3FA = without roof insert (standard roof)

3L2 = manual height adjustment for right front seat

3NZ = rear seat bench unsplit, backrest split folding

3Y0 = without roll-up sun screen

4GH = windshield tinted with windshield sunshield

4K4 = radio remote controlled central locking operated from inside and separate trunk release

4KC = side and rear windows tinted

4R4 = power windows with comfort operation andcircuit breaker

4UE = airbag for driver and front seat passenger

4X3 = side airbag front with curtain airbag

5MG = decorative burr walnut inserts

5RU = outer right rear view mirror: convex (large viewing field)

5SL = outer left rear view mirror: non-spherical

6R2 = leather gearshift boot

6XE = outer rear view mirrors: powered, heatedelectrically foldable

7A0 = without CD changer/CD player

7K0 = without tire pressure warning light

7Q0 = without navigation device

7X0 = without park distance control

8GU = alternator 140A

8JH = ellipsoidal headlight for driving on the right

8Q1 = headlight-range adjustment

8Z6 = engine cooling system, type 2

9Q3 = multi-function indicator, without on-board computer and check control

C1W = forged alloy wheels 7J x 15 type 1, offset 39

E0A = no special edition

F0A = no special purpose vehicle, standard equipment

J0R = battery 380 A (80 Ah)

MS7 = 4-cylinder turbo diesel engine 1.9 L/74 kW TDI pump-jet injection system, base engine is T5X/T21/T71

Q1A = standard front seats

T5X = components for, base engine, unit 038.L

U1A = instrument insert with km/h speedometer, clock, tachometer and trip odometer

X4C = national sales program Italy

fotki:

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

Moja pierwsza modyfikacja:

11.jpg

Tomason TN 4 18'' 235/40

Pytanka:

1. Radio nie gra na tył. Ktoś wie czemu? Może nie ma wyjścia na tył w tym modelu? (Może nie mam tam głośników? Nie miałem czau sprawdzić :embarrassed:) Fader mam ustawiony na środek.

2. Jak to jest z wyposażeniem tego modelu w głośniki. Z tyłu pod półką mam wolne miejsce. Nie było tam nic, czy jest oszabrowany?

3. Ktoś miał problem z niezamykającym się wlewem paliwa - mam na myśli ten bolec co się zamyka przy zamykaniu auta. Ile to może kosztować?

4. Nie składają mi się lusterka. Prawe drgnie i nic, lewe wcale nie rusza/

5. Nie zamykają się drzwi od strony kierowcy z centrala. Tylko kluczyk. Co to może być i ile kosztuje?

Czekam na opinie i wskazówki. W planach mam tylko dołożyć do pieca na jakieś 120-130 kucy.

Do zobaczenia na spocie w 3mieście.

Opublikowano

Hehe jak najbardziej zapraszam na spocik bryczka godna oględzin z bliska :th: Pozdrawiam

Co do mocy, spokojnie bedziesz mial 150PS po programie.

Opublikowano

Felgi nawet ladne, pasuja do auta, ale kierownica... :shocked:

Moc spokojnie podniesiesz do 140-150PS.

Opublikowano

Kiera na fotkach jest złachana, ale jest już obszyta na nowo.

Nad mocą się zastanawiam. Najpierw zrobię rozrząd i hamulce, potem się pomyśli nad przyspieszaniem niuni.

Opublikowano

bardzo ładny sprzęcik :th:, ale co z tą kierą czemu taka zmęczona ??

Opublikowano

Niunia taka jak moja. Jest piękna.

Po wizycie u Rogala mam 156 KM :th:

Hula jak marzenie i mało pali :th:

Opublikowano

Poprostu :kox: nic dodac nic ujac, troche ja dopiescisz i bedzie bajka :]

Opublikowano

No po zmianach ....super :th: Pod kościołem to zwariują, :)

Bardzo ładna ,choć środek nie w moim guście.

Opublikowano

Witam

Mam to co ty służe informacją . Niunie mam od 2 miesiecy: wymieniałem rozrząd , napinacz paska alternatora , przepływomierz , zawór N75 , bede teraz wymieniał zawór recylkulacji spalin no i wymieniałem wszystkie płyna.

Co do twych pytań radio masz Concert wiec sądze ze powinieneś mieć głośniki, tył i subwoofer gra ze wzmacniacza może ktoś zmieniał sprzet i przy sprzedarzy go zabrał. Warto sprawdzić czy posiadasz wzmacniacz masz lokalizacje masz podaną w moim watku

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t27461.0.html;highlight=wzmacniacz

sprawdz czy tam jest jak jest to napewno miałeś głośniki jak nie ma sprawdz czy są ślady po śrubkach

Co do wlewu paliwa sprawdz czy nie był czasem awaryjnie otwierany, może być tak że linka od awaryjnego otwierania gdzies chaczy

Jak sie dostać do zamka i linki awaryjnego otwierania, opis masz tutaj no i przy okazji sprawdzisz czy masz wzmacniacz :

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t28189.0.html;highlight=awaryjne+otwieranie

Pozdrawiam

Opublikowano

No Nonilion furka gitara :naughty:. Trzeba bedzie ją obejrzeć dokładniej na spocie. :th:

Opublikowano

Wczoraj była wymiana rozrządu (wszystkie rolki i pompa wody) oraz oleju (castrol edge) i wszystkich filterków a także FIS na angielski. Już mi nie gada "mano amano feroocośtam" :rolleyes:

Dziś się robią zabezpieczenia i wreszcie będzie można się pokazać.

Dziękuje kazuyaet za odpowiedź. Będę szukał dopałki i głośników albo śladów po nich:) W razie czego odezwę sie na pw.

basen, Ty masz pomalowane dokładki, jak to wychodzi w eksploatacji? Nie niszczy się, nie ma odprysków?

Opublikowano

No to zalales sobie olej stary...

Opublikowano

dokladek nie mialem szarych tylko juz oryginalnie w kolorze. Ale jak lakiernik je dobrze pomaluje to bedzie si (dokladki sa gladkie takze nie ma problemu z ich pomalowaniem, gorzej jak by byly chropowate) :evil:

Opublikowano

Taka tragedia z tym olejem castrol edge? :embarrassed:

Temat wałkowany wiele razy na forum. Wcześniej lałem Mobila, kumpel leje Shella a kuzyn Valvoline. Wszystkim motorki się kręcą.

Swoją droga, można by zebrać najpopularniejsze rodzaje olejów i zrobić ankietę :mysli:

Miałem zagwozdkę przy wyborze oleju, przyznaję bez bicia. Flyer jaki masz olej u siebie?

Opublikowano

Nonilion trzeba było Motula zalać

Opublikowano

Castrol to bardzo olej, ale nie ten z Polski.

U siebie mam Motula.

Poczytaj temat o olejach, wszystko tam napisano...

Opublikowano

No cacy jeździdełko :) i drewnolandia w środku, taki mały powiew luksusu :)

Niech Ci sie sprawuje dobrze. :th:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...