skalpel7 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Witam, znalazlem taki temat ale do audi b5. Ja mam b6 i mam taki problem. Wskazniek paliwa i ilosc kilomertow do przejechania pokazuje zero. W baku mam paliwo. Dodam jeszcze ze stalo sie to dziś podjechalem na stacje bylo wszystko w pożądku nalalem paliwa nie wylączajac auta, wsiadam do auta i wskazowka nagle opadla włączyla sie rezerwa, ja tak juz zostało. Dodam ze jak tankowalem bylo -14 st C (moze to ma jakies znaczenie w diagnozie). Czekam na porade, dzieki z góry
mar_92 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Moim zdaniem to czujnik w zbiorniku, do sprawdzenia
pastaldo Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Można tez zrobic adaptację zegarów
skalpel7 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2012 a jak dobrac sie do tego czujnika i czy mozna go naprawic czy trzeba nowy?
pastaldo Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 nie wiem jak w B6 dokłądnie ale podejrzewam że jak w B5 trzeba szukać w bagażniku pod wykładzina okrągłej zaślepki i pod nia jest czujnik. Wyjąć wyczyścić i sprawdzić czy ruszając nim zmienia się opór
darkle Opublikowano 27 Stycznia 2012 Opublikowano 27 Stycznia 2012 W B6 wskaźnik paliwa nie jest podłączony bezpośrednio do czujnika ale poprzez komputer który wylicza zasięg. A ten z kolei lubi się zawiesić. Spróbuj odłączyć na 15 min akumulator i zobacz czy będzie ok
skalpel7 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2012 Moze ktos bedzie mial taki przypadek jak ja i mu to pomoze, ja zatankowalem pod sam korek i wskaznik paliwa zaczął dzialać
pastaldo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Moze ktos bedzie mial taki przypadek jak ja i mu to pomoze, ja zatankowalem pod sam korek i wskaznik paliwa zaczął dzialać bo u Ciebie musiał się przyciąć pływak. Pytanie tylko co nawaliło u autora wątku
jacekm Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Moze ktos bedzie mial taki przypadek jak ja i mu to pomoze, ja zatankowalem pod sam korek i wskaznik paliwa zaczął dzialać bo u Ciebie musiał się przyciąć pływak. Pytanie tylko co nawaliło u autora wątku ???
pastaldo Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Moze ktos bedzie mial taki przypadek jak ja i mu to pomoze, ja zatankowalem pod sam korek i wskaznik paliwa zaczął dzialać bo u Ciebie musiał się przyciąć pływak. Pytanie tylko co nawaliło u autora wątku ??? nie rozumiem o co z tymi pytajnikami chodzi
studziany Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Kolego spróbuj zatankować do pełna i postaw fure w pomieszczeniu z plusową temperaturą. Weź też Vaga i sprawdź błętu i zób test licznika. Jak w teście wszystko będzie OK tzn wskazówki sobie potańczą to coś będziesz miał uwalnone z pływakiem w baku...
wacek_l Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Kolego spróbuj zatankować do pełna i postaw fure w pomieszczeniu z plusową temperaturą. Weź też Vaga i sprawdź błętu i zób test licznika. Jak w teście wszystko będzie OK tzn wskazówki sobie potańczą to coś będziesz miał uwalnone z pływakiem w baku... co za pomysł ci do głowy wpadł, wystarczy go tylko podgrzać bo się zawiesił
studziany Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 No a co ja napisałem, że takiego focha strzeliłeś?? Najprostsze metody sprawdzenia i próby uruchomienia. Zupełnie nie wiem o co Ci kaman
wroclav Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Też tak dwa razy miałem i pomogło dotankowanie paliwa.
wacek_l Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 No a co ja napisałem, że takiego focha strzeliłeś?? Najprostsze metody sprawdzenia i próby uruchomienia. Zupełnie nie wiem o co Ci kaman SORKI taki jakiś ciężki dzień, zły jestem bo nie znalazłem odpowiedzi na mój problem i nikt mi nie pomógł, a usterka była błaha i wystarczyło tylko masę dokręcić, ale musiał to mechanik zlokalizować co oczywiście kosztowało, SORKI
Krystek_ Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Już mój kolejny taki sam wątek jak w kilku innych tematach, ale co tam. Raz mi nie zapalił rano przy -12 C. Później po odpaleniu wskazówka pokazywała 0 a miałem ok 20l. Myślę, aku?, nie raczej paliwo zamarzło. Do tej pory tankowałem tylko zwykłą ON, podjechałem na Orlen i zalałem do pełna Verve oraz uszlachetniacz Castrola i wskazówka od razu sie podniosła.
pastaldo Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Już mój kolejny taki sam wątek jak w kilku innych tematach, ale co tam. Raz mi nie zapalił rano przy -12 C. Później po odpaleniu wskazówka pokazywała 0 a miałem ok 20l. Myślę, aku?, nie raczej paliwo zamarzło. Do tej pory tankowałem tylko zwykłą ON, podjechałem na Orlen i zalałem do pełna Verve oraz uszlachetniacz Castrola i wskazówka od razu sie podniosła. Bo moze Twój samochód nie toleruje zwykłej wódy a tylko jedździ na whisky
Krystek_ Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Bo moze Twój samochód nie toleruje zwykłej wódy a tylko jedździ na whisky Taa, napewno hehe Może zobaczył jak inni leją whisky a on nigdy takiej nie pił i postawił na swoim, iż chce spróbować lepszego trunku Widać mu posmakowała
kuki221 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam, mi kolego też wskazówka pokazywała zero w zbiorniku i zero kilometrów na FIS jak mi akumulator padł. Po rozruchu z kabli nadal było to samo. Pomogło odpięcie akumulatora na kilka sekund. Po ponownym podłączeniu wszystko wróciło do normy.
roki1990 Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Dosyć często tak jest w B6 jak padnie aku. Wystarczy dolać trochę paliwa lub właśnie odłączyć aku na kilka minut. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się