AndyN Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Oferta - Audi A4 - Witam mam do sprzedania Audi A4 3,0 v6 ASN Quattro z pełnym możliwym wyposażeniem jakie było dostępne, dodatkowo kierownica od RS4Ostatnie zdjęcie to pewnie zainteresuje nie jedną osobę na tym forum:wink: Wrzućcie na serwer zdjęcia i opis tej aukcji. Aukcja z Allegro zniknie i nie będzie wiadomo o czym pisaliście
Bart-S Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 ciekawe ile wtyczek miala ta co wybuchla Na pewno miała dwa naboje jak z RS4 tak i z A8 ma . Czyli na mój chłopski rozum pozostaje kwestia odpowiedniego kodowania tylko. Nie - kodowanie nie ma tu nic do gadania. Kwestia sposobu podłączenia zapalników. Pytanie czy wystarczy podłączyć 1 czy robić mostek i podłączyć 2. Kolejna zagadka to jak to mostek wpływa na wywalenie poduszki - normalnie w 2-nabojowej odpala najpierw jeden ładunek a chwilę po nim (czas mierzony w milisekundach) dopiero 2-gi. Poczytaj Patryk początek tego wątku - wyjaśniałem tam jak działa airbag i w jakich warunkach jest odpalany. Będę chciał przepytać gościa zarówno z okoliczności wypadku jak i sposobu podłączenia sprzętu - on sam tego nie robił ale ma kontakt do osoby, która wykonała tę modyfikację.
P-U-M-A Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 ciekawe ile wtyczek miala ta co wybuchla Na pewno miała dwa naboje jak z RS4 tak i z A8 ma . Czyli na mój chłopski rozum pozostaje kwestia odpowiedniego kodowania tylko. Nie - kodowanie nie ma tu nic do gadania. Kwestia sposobu podłączenia zapalników. Pytanie czy wystarczy 1 czy robić mostek i podłączyć 2. Kolejna zagadka to jak to wpływa na wywalenie poduszki - normalnie w 2-nabojowej odpala najpierw jeden ładunek a chwilę po nim (czas mierzony w milisekundach) dopiero 2-gi. Poczytaj Patryk początek tego wątku - wyjaśniałem tam jak działa airbag i w jakich warunkach jest odpalany. Dzięki za info Bart Miejmy nadzieję że facet nam powie w jaki sposób podłączył że u niego wypaliła.
AndyN Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 ImageShack Album - 4 images To kiera od RSa, tak? RSa z B7? Dwunabojowa czy jednonabojowa?
Bart-S Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Oferta - Audi A4 - Witam mam do sprzedania Audi A4 3,0 v6 ASN Quattro z pełnym możliwym wyposażeniem jakie było dostępne, dodatkowo kierownica od RS4Ostatnie zdjęcie to pewnie zainteresuje nie jedną osobę na tym forum:wink: Wrzućcie na serwer zdjęcia i opis tej aukcji. Aukcja z Allegro zniknie i nie będzie wiadomo o czym pisaliście Pacjent - B6 Avant 3.0MPI rocznik 2003... Przed kolizją: ... i po kolizji:
wrclaguna Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Myślę że Bartek zalatwi sprawe i dowie sie więcej szczegołow Tak czy siak widać ze worki całe sie napełniły .
Bart-S Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Mnie jeszcze cieszy, że worka nie rozjebało (bo tego się boję przy strzale od razu na 2 zapalniki). Pytanie zatem czy w układ był wpięty tylko jeden nabój czy dwa. Jutro wieczorem sprawa się wyjaśni.
AndyN Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Czy oba naboje wystrzeliły? Czy ta poduszka zapewniła ochronę kierowcy? Na marginesie: podobno nie jest łatwo w kierze z RSa po swapie tak ogarnąć temat by móc korzystać z przycisków. Ciekawe czy tamtemu magikowi się udało?
Bart-S Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 Czy oba naboje wystrzeliły?Czy ta poduszka zapewniła ochronę kierowcy? Na marginesie: podobno nie jest łatwo w kierze z RSa po swapie tak ogarnąć temat by móc korzystać z przycisków. Ciekawe czy tamtemu magikowi się udało? Wątpię - raczej działało tylko +/-.
Pretor Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Czy czasem z poduszki po całkowitym napełnieniu nie zaczyna z niej uciekać samoczynnie gaz? Jeśli tak to zamiast stopniowego napełniania dwoma ładunkami poduszka zostanie napełniona szybciej dwoma ładunkami jednocześnie to w momencie uderzenia o poduszkę zostanie w niej mniej gazu i może nie spełnić w 100% swego zadania. Czy mam rację?
Bart-S Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Czy czasem z poduszki po całkowitym napełnieniu nie zaczyna z niej uciekać samoczynnie gaz? Jeśli tak to zamiast stopniowego napełniania dwoma ładunkami poduszka zostanie napełniona szybciej dwoma ładunkami jednocześnie to w momencie uderzenia o poduszkę zostanie w niej mniej gazu i może nie spełnić w 100% swego zadania. Czy mam rację? Dokładnie tak jest - bodajże chodzi o to, że przy kolizji masz pierwsze uderzenie do przodu (1-nabój), następnie walisz o fotel i znów lecisz do przodu (i tutaj ma zadziałać 2-gi strzał). ...generalnie poduszka 2-nabojowa to ewolucja w stosunku do 1-nabojowej. 1 nabojowa też spełni swoje zadanie tylko, że tutaj siła wybuchu i ilość ładunku są specjalne dobrane (dopasowane). Chodzi mi o to, że wybuch poduszki 1-nabojowej w porównaniu do detonacji tylko jednego z dwóch ładunków w poduszce 2-nabojowej ma zupełnie inne "parametry" (a przynajmniej tak przypuszczam). I teraz pytanie co lepsze - czy zakładając, że poduszka z B7 zadziała w B6 to teraz jak lepiej ją podłączyć... Podpinając tylko jeden zapalnik, czy mostkując kable i tym samym w przypadku kolizji wyzwolić oba na raz (tutaj się boję, że może dojść do rozerwania poduszki ale to znów moje spekulacje). Dzwoniłem do gościa - jeszcze nic nie wie (mam zadryndać znów, w tygodniu).
Fr0styyy. Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 I jak Bartku, coś się wyjaśniło w tej kwestii?
Bart-S Opublikowano 24 Grudnia 2012 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Niestety nie - nie mogłem się do gościa dodzwonić. Będę próbował zaraz po świętach.
siemian Opublikowano 3 Stycznia 2013 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Czy oba naboje wystrzeliły?1.Czy ta poduszka zapewniła ochronę kierowcy? 2.Na marginesie: podobno nie jest łatwo w kierze z RSa po swapie tak ogarnąć temat by móc korzystać z przycisków. Ciekawe czy tamtemu magikowi się udało? 1. nie, Bartek dzwoni do nieba dlatego tyle czasu to zajmuje 2. a niby jak miałby działać te przyciski skoro one nawet w RS4 mają całkiem inne zadanie niż w a4 (przyciskami z kiery w RS4 obsługujemy FISa, tam prawa manetka jest bez przycisków)
wladi Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 No ja też czekam z niecierpliwością co z tego wyjdzie:confused: memory five-wladi i wszystko jasne:)
Bart-S Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Zapisał ktoś z Was numer do gościa? Zapodziałem gdzieś
P-U-M-A Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Kurde ciężka sprawa raczej nikt nie będzie miał numeru:facepalm:
Bart-S Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Kurde ciężka sprawa raczej nikt nie będzie miał numeru:facepalm: Odpalcie przeglądarki w trybie offline i spróbujcie otworzyć tą stronę - u mnie jej już nie ma. Pobawię się folderem temporary w wolnej chwili, może coś znajdę (jak nie dam rady to załatwię biling rozmów tel. i tak gościa znajdę).
blbina Opublikowano 4 Stycznia 2013 Opublikowano 4 Stycznia 2013 Takie cos znalazlem, moze sie przyda Oferta - Audi A4 - Witam mam do sprzedania Audi A4 3,0 v6 ASN ... allegro.pl/audi-a4-quattro-3-0v6-lpgbrc-s-line-k... - Diese Seite übersetzen Oferta - Audi A4 - Witam mam do sprzedania Audi A4 3,0 v6 ASN Quattro z pełnym możliwym wyposażeniem jakie było dostępne, dodatkowo kierownica od RS4. ... Audi A4 Quattro+3.0v6+LpgBRC+S-line. Opis oferty. Wszystko o Audi A4 Raport niezawodności. Lubin, dolnośląskie +48 600889228. 10 000 PLN 2 424 EUR ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się