snaps Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Witam, Nie znalazłem podobnego problemu więc opiszę co dokładnie dziej się z moim A3 1,9TDI 110KM Jak napisałem w temacie, samochód odpala i za chwilę gaśnie... towarzyszy temu zjawisku trochę dymu niebieskiego z wydechu i na zegarach zapala się na chwilę czerwona kontrolka od oleju(Stan oleju w normie) następnie SERWIS! --> OK Kilka dni temu wszystko było ok, pojechałem w trasę ok 500km po powrocie na następny dzień zauważyłem że po odpaleniu bujał obrotami, następnego dnia na zimnym silniku znowu trochę pobujał obrotami, na trzeci dzień już gasł odpalałem kilka razy z rzędu i cały czas to samo. Na Vagu błędy: 18062, 1177 nic więcej nie ma. Na inny forum przeczytałem o czymś takim jak czujnik zasiarczenia oleju (jest coś takiego?), to chyba była skoda TDI z podobnym objawem, po wymianie oleju problemu nie było. Ale doczytałem się że może to być: kostka pod stacyjką, EGR, przepływka, pompa paliwa, filtr paliwa itd... Jeżeli ktoś miał podobny problem proszę o info. Nie chcę wymieniać wszystkiego. Z góry dzięki za pomoc.
olo_sl Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 na 90 % problem jest z imobilajzerem. Może nie dochodzić sygnał z imo do stacyjki i dlatego gaśnie. Warto jeszcze jak pojawia się błąd oleju sprawdzić czujnik oleju w misce olejowej.
kamilglm Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 U ojca w poprzednim aucie było tak samo, nie pamiętam co to dokładnie było, ale coś z immobiliserem.
yamahayzfr13 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Tez bym stawial na immo. Kiedy olej zmieniales? Nie slyszalem zeby w 110km tdi byly czujniki siarki...
rosek89 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 mi też sie zdarzyło i mówili że to immo
viktor098 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Mam tak samo to Immobilizer. mom to samo i co teraz vag da rade czy co
wili Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=2784.0
snaps Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 oki, jeżeli to imo to co dalej jak się z tym uporać? Olej zmieniałem w lipcu. Jak tylko uda mi się go uruchomić pojadę na wymianę oleju.
piotrsob1 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 Jeżeli to wina immo to powinna się świecić cały czas żółta kontorolka z kluczykiem , jak gaśnie to raczej szukaj przyczyny gdzie indziej
snaps Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 kontrolka od imo gaśnie. Oki, jak znajdę przyczynę napiszę co to było.[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 13:02_________________________________________________jeszcze z autem nie doszedłem do ładu. Wymieniłem filtr paliwa zalałem dobrej ropy i dalej to samo. Immo wykluczam, nie ma żadnych błędów, kontrolka na desce gaśnie. sprawdzałem zapasowymi kluczykami. Może coś z EGR lub z tą klapą gaszącą? Wiecie jak to sprawdzić żeby wykluczyć.
Killer1984 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 kontrolka od imo gaśnie. Oki, jak znajdę przyczynę napiszę co to było.[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 13:02_________________________________________________jeszcze z autem nie doszedłem do ładu. Wymieniłem filtr paliwa zalałem dobrej ropy i dalej to samo. Immo wykluczam, nie ma żadnych błędów, kontrolka na desce gaśnie. sprawdzałem zapasowymi kluczykami. Może coś z EGR lub z tą klapą gaszącą? Wiecie jak to sprawdzić żeby wykluczyć. może to Ci coś pomoże: http://forum.vw-passat.pl/threads/48022-Blad-1177-po-skanowaniu-vagiem
vauxhall95 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 przed chwila ten sam przypadek w agr mialem.Odepnij wezyk od gruszki klapy gaszacej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się