serfin Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 http://www.dobreakumulatory.com.pl/akumulatory-samochodowe/510-akumulator-banner-12v-63ah.html wysłane z Galaktycznej S5 A no to miło to slyszec. Wyrwalem w cenie 280zł jako detalista takze chyba tez niezle wysłane z Galaktycznej S5
Mesiah Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Jest git. Centra czy varta nie umywa się w tej chwili do bannera.
POWER-KRIS Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Może i tak.Ja Centry F używam od pierwszego auta swego gdzieś 95r i nigdy mnie nie zawiodły.
Onkel Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Brat ma centre i juz 5 rok chodzi. Wysłane z G2
waldiosa Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Panowie jaki jest teraz najlepszy aku do 1.8Tq AVJ? Na wyposażeniu mam klimę, BOSE, pakiet oświetlenia, pełna elektryka szyby, lusterka. Nie wiem co jeszcze jest istotne. Dodam, że siedzi teraz jakiś kolos, chyba Banner, nie widzę oznaczeń ale jest długi, wygląda na 80 ++ Ah. Czy wcześniej zmierzyć alternator??? Może ktoś celowo taki włożył? Edytowane 10 Lutego 2015 przez waldiosa
Mesiah Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Brat ma centre i juz 5 rok chodzi. Wysłane z G2 Bo to stara centra. W tamtym roku kumpel który ma duży sklep motoryzacyjny zrezygnował całkiem z centry. Powiedział , że już woli handlować marketowymi. Ciągłe narzekania ludzi i zwroty. Jak ktoś kupował nowe aku to koleś sam mierzył mu instalacje czy ładowanie i reszta jest ok bo miał dość ględzenia. Ogólnie popelina straszna. Za to np Boscha chwali. Edytowane 10 Lutego 2015 przez Mesiah
POWER-KRIS Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Boscha Varta robi na zlecenie. Jak Centra nie pasi to Exide - firma matka i dobre aku.
nitroo Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Ja w poprzednim aucie miałem Centrę i po trzech latach musiałem ją wyrzucić, bo przestała trzymać. Teraz mam Bosch S5 i jestem mega zadowolony
serfin Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Chłopaki czy u mnie to taki alternator dobry jest do tego Bannera 63Ah 600A?
POWER-KRIS Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 72 min przy tym altku bym wstawił.
serfin Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Niemiec wogole wstawil tam wczesniej aku 60Ah 540A wiec czy ja wiem 63Ah 600A chyba nie bedzie taki zly? Ten altek nie zaszkodzi dla Aku? Jezdze bardzo malo i glownie do pracy rano robie 3-4km i tyle samo po robo. A odpalam RNSe Bose elektrycznie skladane lusterka czasami podgrzeje siedzenia wysłane z Galaktycznej S5
slaweku75 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Nigdy nie słyszałem żeby ktoś kupił aku mniejszy od zalecanego przez producenta. Większy tak. Sprawdz we wlepce jaki miałeś fabrycznie. To doczekałeś się. Nie słyszałeś pewnie że jeżeli ktoś jeżdzi na krótkich odcinkach lepiej kupić trochę mniejszą pojemność niż zalecana. To wytłumacz, dokładnie co zyskasz wkładając akumulator o pojemności mniejszej, niż zalecana przez producenta (oprócz niższej ceny) Moderatorze! Proponuję ZAMKNĄĆ ten wątek. Chyba tobie pomyliły sie wątki . Nikt tego tematu nie bedzie zamykał a napewno to nie ty bedziesz o tym decydował. temat jest od paru lat i nikomu nie przeszkadza poza jakimś tam ROTOREM świeżakiem zyskujesz to że akumulator o mniejszej pojemności będzie lepiej doładowany jeśli ktoś jeżdzi głównie na krótkich odcinkach. Wiele artykułów na temat akumulatorów o tym mówi.
Mesiah Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Niemiec wogole wstawil tam wczesniej aku 60Ah 540A wiec czy ja wiem 63Ah 600A chyba nie bedzie taki zly? Ten altek nie zaszkodzi dla Aku? Jezdze bardzo malo i glownie do pracy rano robie 3-4km i tyle samo po robo. A odpalam RNSe Bose elektrycznie skladane lusterka czasami podgrzeje siedzenia wysłane z Galaktycznej S5 Kupuj 72-74ah Fiamm albo Banner i będziesz 100% zadowolony. Nie ma po co tego ciągnąć. Kolega Krzysztof poleca Exide. Też możesz zakupić.
serfin Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Ok ale czy 63Ah przy tym alternatorze 120A moze ulec uszkodzeniu? To jest zasadnicze pytanie, malo jezdze wiec nie chce miec mocno niedoladowanego aku z drugiej strony nie chce aby ulegl uszkoczeniu poprzez przeladowanie. Czekam na merytoryczna odpowiedz z gory dzieki. wysłane z Galaktycznej S5
Mesiah Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Nic nie ulegnie uszkodzeniu. Możesz brać jeśli chcesz. Tylko , że 72-74ah będzie kosztował prawie tyle samo a jak robisz ultra krótkie odcinki to czy to 63 czy 72ah to i tak powinieneś mieć ładowarkę automatyczną i raz w miesiącu aku do pełna podładować. Edytowane 10 Lutego 2015 przez Mesiah
POWER-KRIS Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 W rodzinie moda na Octavia II Tdi tam jest 61Ah we wszystkich padły po 8 latach.Normalnie jak zaprogramowane.W każdym metna środkowa cela.Teraz dostały futury 72 do 77.
serfin Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 A no to dzieki za ta informacje. Nie wiem czy dobrze ogarniam to ale jezeli malo jezdze to lepiej miec aku o mniejszym Ah przez co jest wieksza szansa, ze nie padnie mi w wyniku wiecznego niedoladowania? Z drugiej strony im wiekszy Ah tym akumulator dluzej pozyje np podczas sluchania muzy na postoju w nocy i wieksza szansa z3 autko odpali? wysłane z Galaktycznej S5
POWER-KRIS Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 No niestety tak jest i trzeba wybierać ja wolę większe pojemności.
Rotor Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Zadanie: W akumulatorze masz zgromadzone 70Ah ładunku. Na rozruch pobrałeś 10Ah. W czasie jazdy grzałeś fotele, machałes lusterkami, słuchałes muzyki i zdążyłeś podładować tylko 7Ah. Zostało Ci 63Ah. Ile zostanie Ci ładunku jeśli w takim samym przypadku zastosowałbyś akumulator 80Ah? Który akumulator będzie na końcu bardziej niedoładowany? Biorąc nawet pod uwagę, że prąd ładowania zależy od stopnia rozładowania akumulatora i że ten większy będzie ciągnął mniejszy prąd i być może zamiast 7Ah podładuje się tylko 6Ah to i tak stopien niedoładowania na koniec powyższego eksperymentu będzie w najgorszym razie taki sam. Artykuły? a może poczytać tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1552731.html Edytowane 11 Lutego 2015 przez Rotor
edekxp Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 Teraz jak bedzie np akumulator 60 Ah to po tym rozładowaniu naładuje sie do pełnej mocy.Im większy akumulator to potrzebuje dłużego czasu naładowania.Przy krótkich odcinkach trzeba podładowywać bo w końcu padnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się