rajder Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 witam mam drgania samochodu na postoju po lekim dodaniu gazu wszystko w normie podczas jazdy tez wibruje przy okolo 2000 obr jak gasze tez zaczesie dodam ze zmieniłem wszystkie poduszki silnika na nowe z aso i poduszke skrzyni biegów tez ori dwumas nowy luk i przy 3500 obrotów na 2 biegu takie dostaje drgania ze lewarka zmiany biegów nie mozna utrzymac w rece
Dev Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 sprtawdz działanie klapy gaszącej oraz podcisnien
Musashi Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 widziales poruszanie sie silownika do pozycji skrajnej w chwili wylaczenia silnika?
rajder Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 widziales poruszanie sie silownika do pozycji skrajnej w chwili wylaczenia silnika? tak
storm37 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 moze pompowtryskiwacze sie koncza podpinales vaga ?
aras837 Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 A jakie powinno być prawidłowe poruszanie się siłownika klapy gaszącej??????
przepychacz Opublikowano 29 Lutego 2012 Opublikowano 29 Lutego 2012 ..zamkniecie się jej przy gaszeniu...
STRAZAK2701 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 jak sprawdzic dzialanie klapy mam identyczny problem
Musashi Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 jedna osoba patrzy na klape, obserwujac zakres jej ruchu, druga wylacza silnik. pozniej recznie sprawdzasz czy tak samo mozna ja przymknac czy mocniej ---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 20:04 ---------- oczywiscie moga byc rowniez zuzyte poduszki silnika/skrzyni lub plecionka.
STRAZAK2701 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 wczoraj tego nie bylo mozliwe ze cos sie uszkodzilo tak nagle?
STRAZAK2701 Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 czy jezeli klapa jest uszkodzona podczas jazdy moze szrpac silnikiem ? doslownie 2-3 razy na jakies 500 km?
carles Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Jeśli chodzi o telepanie przy gaszeniu. To ja miałem identyczny objaw. Myślałem że to normalne przy tym silniku ale byłem w dużym błędzie... Objaw był od półroku. Wydawało mi się, że silnik podczas gaszenia przewróci całe auto na bok. Wymieniłem EGR na nowy oraz wymyłem dokładnie cały kolektor ssący (są tam klapki które są domykane przez gruchę - nie wiem czy one też są domykane przy gaszeniu?), wyczyściłem tęż tą klapę gaszącą przed EGR i generalnie... gaśnie idealnie - jak benzynka! Chociaż też lewarek drga podczas przyspieszania, ale to chyba dwumas...
Musashi Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 w BRD jest zmienna geometria kolektora ssacego stad obecnosc przepustnic. a podczas jakiego przyspieszania tzn. na jakich obrotach?
carles Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Jeśli chodzi o moje "szarpanie" to 2000-2300obr/min. jakiś 1 rok temu było to bardziej odczuwalne nawet na pedale gazu. Obecnie w trochę mniejszym stopniu.
Młody_drog Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Drganie lub ew. lekkie cofanie się gałki biegów przy odpuszczeniu gazu jest chyba spowodowane uwaloną poduszką pod skrzynią
Musashi Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Jeśli chodzi o moje "szarpanie" to2000-2300obr/min. jakiś 1 rok temu było to bardziej odczuwalne nawet na pedale gazu. Obecnie w trochę mniejszym stopniu. to nie dwumas, dwumas pracuje do ok 1200 rpm takie zachowanie, to PD, EGR, albo powietrze w paliwie. a ruchy dzwigni biegow, to tak jak kolega napisal poduszki.
rafikk01 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 jak padla dwumasa to łatwo to zobaczyc wciskajac sprzeglo i gasząc silnik jak bedzie cisza to prawdopodobnie dwumasa jak tak samo jak bez wciskania to nie to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się