bigjasiu 2 Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 a jak można sprawdzić ile jest sadzy w dpf-ie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miccio 1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Witam, ja miałem podobną sytuację dzisiejszego dnia. Rano parkując samochód w pracy wentylator chodził przez jakieś 5 minut. Trochę się zdziwiłem ponieważ wcale nie katowałem samochodu (normalna spokojna jazda w mieście) temperatura na dworze również jest nie zbyt wysoka ok. 20 stopni. Czy tak ma być, czy to coś z temperaturą silnika ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Moze DPF sie wypalał, podepnij kompa i sprawdz kiedy ostatnio była regeneracja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miccio 1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Muszę jeszcze również dodać, że co jakiś czas pojawią się kontrolka świec żarowych i mruga. Po zgaszeniu silnika jest ok. Trochę się wystraszyłem, ponieważ mam traumę z gotującym się silnikiem Ale z drugiej strony raczej przy takich warunkach nie powinien się zagotować 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0000 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Miałem uszkodzony czujnik cisnień i po zgaszeniu wentylatory chodziły jakieś 10 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciubas 2 Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 (edytowane) Też to miałem ostatnio i to był krótki odcinek, po dłuższych nigdy czegoś takiego nie mam... krzy0000 miałeś to na błędach jak podpiąłeś komputer? ps. gdzie w VCDS odczytuje się ostatnie wypalanie i poziom DPF? Edytowane 6 Października 2014 przez ciubas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sensei 4 Opublikowano 5 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2014 A to ciekawe co tu gadacie. U mnie dzieje się to samo, ale nie zawsze. Liczę, że to DPF ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2288 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Też mam nadzieję że to DPF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toczi1 1 Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Kolego, prawdopodobnie wszystko jest ok. Wypala się dpf i tak podobno ma być. Ja na to już nie zwracam uwagi. Jak ostatnio sprawdziłem popioły to miałem 2%. A jak to sprawdzałes ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej85 1 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Witam. Od niedawna jestem właścicielem A4 i dzisiaj mimo ze na zewnątrz było 16 stopni a ja spokojnie przejechalem 14 km po zgaszeniu silnika zauważyłem ze chodził wentylator przez jakieś 5 minut. Czytając ten temat wynika ze to normalne ale czy na pewno? Prosze o opinie doświadczonych posiadaczy TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 Gasząc silnik przerwałeś wypalanie DPF i to normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Picia83 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Witam , mam robiłem z wentylatorem prawej po karzym wyłączeniu silnika dział wentylator przez 3-5 mm , vcds nie pokazuje żadnych błędów, jedyne co zauważyłem to większe spalanie i znalazłem jeden niepokojący odczytać z czujnika Air t egr cle ds -260.7 , mam pytanie może wiecie który to czujniki i gdzie się znajduje w audi b8 2.0 tdi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu85 1 Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 dobrze,że chodzi wentylator. u mnei coś rzadko się włącza. nawert zimą jak docisniesz to silnik temperaturer łapie. 2 minuty chodził więc nie ma sensu robić afere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoName 0 Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 (edytowane) Witam, czy po podaniu nr VIN jesteście w stanie mi powiedzieć czy powinienem mieć wentylator podwójny czy pojedynczy? Miałem wymieniany jakiś czas temu i widzę że mam pojedynczy a nie zrobiłem foty jaki był wcześniej a teraz zaczęły się problemy w klimą ... WAUZZZ8K29A142328 Edytowane 26 Lipca 2020 przez krich8710 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berserker 3 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Dzisiaj rano odpaliłem samochód - pochodził z 10 minut na jałowych i pojechałem tylko 2 km i za 2 godziny z powrotem do domu. Na dworze - 8 stopni. Po wyłączeniu silnika chodził wentylator - czy to może być wypalanie DPF czy wadliwe termostaty ( wymieniam je w piątek) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasekvip 1 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Mam ten sam problem, ktoś już go rozwiązał? dodam, że u mnie na pewno nie jest to dpf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 W dniu 17.01.2021 o 12:37, Berserker napisał: Dzisiaj rano odpaliłem samochód - pochodził z 10 minut na jałowych i pojechałem tylko 2 km i za 2 godziny z powrotem do domu. Na dworze - 8 stopni. Po wyłączeniu silnika chodził wentylator - czy to może być wypalanie DPF czy wadliwe termostaty ( wymieniam je w piątek) ? Podepnij następnym razem pod vcds i sprawdź parametry to się dowiesz czy to rozpoczęta regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 25 minut temu, mirasekvip napisał: Mam ten sam problem, ktoś już go rozwiązał? dodam, że u mnie na pewno nie jest to dpf Tak, a skąd ta pewność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasekvip 1 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 (edytowane) wystarczy że odpalę samochód, pochodzi z 10 minut, nawet nie całe i załącza się wentylator, lub wystarczy że przejadę dosłownie 3 km i też wentylator działa, tak cały czas, dodam że wentylator się załącza po zgaszeniu silnika Edytowane 27 Września 2021 przez mirasekvip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 (edytowane) W czasie rozpoczęcia regeneracji dpfu zostaje wtryskiwane więcej paliwa aby szybciej podnieść temp. spalin. Temp. Spalin musi osiągnąć grubo ponad 500°C aby dpf się zregenerował. Gdy zgasisz silnik zaraz po regeneracji lub gdy regeneracja nie została ukończona, wentylatory załączają się by schłodzić komorę silnika, żeby auto Ci się na postoju nie spaliło. Pokonując tylko krótkie odcinki auto rozpoczyna ciągle od nowa regenerację, której nie może pomyślnie zakończyć. Edytowane 27 Września 2021 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się