Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Bardzo słabo odpala w te mrozy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego odpalam jak tylko pyknie przekaźnik od świec żarowych.

Nie wiem niech sie wypowiedzą inni mądrzejsi ode mnie, ale ja byłem uczony, czytałem, ze nalezy odpalać niezwłocznie po zgasnieciu kontrolki. I tak tez robie.

Opublikowano

Kolego odpalam jak tylko pyknie przekaźnik od świec żarowych.

zobacz czy nie będzie lepiej, jak zaczniesz odpalać po zgaśnięciu kontrolki
Opublikowano

Niewiem czy to prawda, ale jeden moj znajomy mowil ze jak tak zle odpala to moze byc tez problem z rozrusznikiem, mowil ze nalezy cos tam wyciagnac i czyms tam przesmarowac, czy jakos tak, spotkal sie ktos juz z czyms takim ??

Opublikowano

:hi:,

Mam już od jakiegoś czasu problem z zapłonem auta. Problem miałem już jesienią, lecz nie był tak dotkliwy. Mój mechanik nie dawno sprawdzał pompki, wymienił uszczelki na pompkach. Podejrzewałem aku - gdyż opatrzone jest logo VAG (produkt Varty), lecz sprawdzałem w 3 punktach wymiany akumulatorów - w każdym pokazywał, że jest bardzo dobry stan i trzyma parametry. Kąt synchro mieści się w normie (waha się od -1.7 do -1.1). Auto pali za pierwszym razem lecz zawsze muszę je bardziej czy mniej "pochechłać", jak jest zimno potrzęsie trochę budą, obroty się ustabilizują i dopiero ruszam w drogę. Dziś na Fisie pokazało mi temperaturę - 9.5 stopnia, a całą akcję sfilmowałem (przepraszam za jakość):

Proszę o porady, pomoc, bo cała sytuacja już mnie stresuje. Dodam, że leje BP Ultimate (niemiecki), w miejscu gdzie tankują dobre samochody, a filtr paliwa został wymieniony przed zimą. Mam jeszcze problem z przełamanym kablem w peszlu między drzwiami a autem, lecz na dniach się tym zajmę - choć wątpię aby to wpływało na start auta.

moja tak paliła przy -25c po wymianie świeczek pali na dotyk niczym w lato :evil: ps: 3 świece nie żyły
Opublikowano

Tak paliła jak moja przy -25? Czy w ogóle tak paliła, bo nie wiem co masz na myśli.

Opublikowano

moja a4 paliła tak samo ciężko jak twoja z tą różnicą że przy -25c,zmiana świeczek i po problemie,przynajmniej u mnie :gwizdanie:

Opublikowano

moja a4 paliła tak samo ciężko jak twoja z tą różnicą że przy -25c,zmiana świeczek i po problemie,przynajmniej u mnie :gwizdanie:

Daniel, a jak było w przypadku mrozów -10. Palil od strzala? Mi jeszcze nigdy nie zapalil, ale ma ewidentnie ciezko. Jak bylo u Ciebie jesienia przy +5?
Opublikowano

koledzy a jak jest z ta kontrolka od swiec bo u kolegi dlugo ona sie swieci a przy moim blb gasnie jako pierwsz bardzo szybko czy to jest zimno czy cieplo

Opublikowano

ja mam to samo,odpala jak bym rozpędzał motor rozrusznikiem,dodam że świece wymieniłem. :wallbash:

Opublikowano

A sprawdzaliście czy prąd dochodzi do świeczek, może coś z przekaźnikiem albo kablami?

Opublikowano

koledzy a jak powinno byc z ta kontrolka od swiec nie powinna dluzej swiecic

Opublikowano

ja mam to samo,odpala jak bym rozpędzał motor rozrusznikiem,dodam że świece wymieniłem. :wallbash:

moja audusia jeszcze do tego podczas jazdy poszarpuje (paliwo z BP )

Opublikowano

:hi:,

Mam już od jakiegoś czasu problem z zapłonem auta. Problem miałem już jesienią, lecz nie był tak dotkliwy. Mój mechanik nie dawno sprawdzał pompki, wymienił uszczelki na pompkach. Podejrzewałem aku - gdyż opatrzone jest logo VAG (produkt Varty), lecz sprawdzałem w 3 punktach wymiany akumulatorów - w każdym pokazywał, że jest bardzo dobry stan i trzyma parametry. Kąt synchro mieści się w normie (waha się od -1.7 do -1.1). Auto pali za pierwszym razem lecz zawsze muszę je bardziej czy mniej "pochechłać", jak jest zimno potrzęsie trochę budą, obroty się ustabilizują i dopiero ruszam w drogę. Dziś na Fisie pokazało mi temperaturę - 9.5 stopnia, a całą akcję sfilmowałem (przepraszam za jakość):

Proszę o porady, pomoc, bo cała sytuacja już mnie stresuje. Dodam, że leje BP Ultimate (niemiecki), w miejscu gdzie tankują dobre samochody, a filtr paliwa został wymieniony przed zimą. Mam jeszcze problem z przełamanym kablem w peszlu między drzwiami a autem, lecz na dniach się tym zajmę - choć wątpię aby to wpływało na start auta.

moja tak paliła przy -25c po wymianie świeczek pali na dotyk niczym w lato :evil: ps: 3 świece nie żyły

Mój tak odpala od jakiegoś czasu za drugim razem. W ostatnim tygodniu zaczął właśnie tak odpalać przy powyżej -20 i raz gdy było -16. Nie ma znaczenia czy raz czy dwa razy zagrzeję świece.

Opublikowano

tego AWXa odpalaj odrazu jak zgaśnie kontrolka świec

przecież w takim mrozie świeca stygnie w sekundę

Opublikowano

kloedzy a jak z ta kontrolka bo mi swieci bardzo krotko tak ma byc

Opublikowano

jak krótko świeci i dobrze odpala to czym się przejmujesz

może świece się szybko nagrzewają bo w ciepłym auto stoi

Opublikowano

jak ci swieci krotko to masz któraś świeczkę spalona. Moj ajm tez nie najgorzej odpala. U ciebie tez niema tragedi[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 20:35_________________________________________________na tym filmiku co dales to nie sadze ze ta kontrolka swieci ci krotko

Opublikowano

wlasnie zle odpala samochod stoi na polu i czy -20 czy -5 kontrolka od swiec gasnie po ok 2 sekundach nie ma roznicy

Opublikowano

podłącz VAGA i zobacz błędy bo 2 sekundy to rzeczywiście króciutko

Opublikowano

Dobrze jutro zobacze jak bedzie odpalal zaraz po zgaszeniu kontrolki swiecy. Nagram drugi film i porównamy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...