sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Dziś sobie podjechałem do garażu po lewarek, jako że już tam byłem postanowiłem sprawdzić jak audiczka odpali. Wsiadam i ... no własnie, nic. Nie chce odpalic, nawet nie zająknie, po chyba 10 próbie jak przekrecam kluczyk, to mi gaśnie fis...czyli aku padniety, mam racje ? I teraz mam pytania się z tym wiążące: czy da sie teraz jakos zczytac kod radia ? Czy moge go sobie wyjąć, podlaczyc do ladowania, naladowac i wlozyc ? Czy przed wyjeciem cos nalezy zrobic ? Czy moze nie moge sobie go podladowac tylko musze na szybko jakis drugi miec ? I czy warto go ladowac, czy moze lepiej kupic nowy, bo skoro ten raz padl to juz pewnie bedzie padal ? Pytam, bo jedynie w puncie aku wyciagalem i ladowalem, a tutaj wiadomo, wiecej elektroniki i nie chce miec pozniej problemow.
jacek83 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Dziś rano wyciągałem u siebie aku do ładowania i teraz byłem podłączyć i ku memu zaskoczeniu radio działa. Nie wiem czy to normalne ale u mnie nie zablokowało radia.
kkam Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 możesz bez problemu wyciągać, tylko potem będziesz potrzebował kody do radia. Jeżeli nie masz kodu to będzie Ci musiał ktoś go zczytać z pamięci radia. Możesz też podładować akumulator bez wyciągania z samochodu. Ile lat ma aku? Przy takich mrozach to normalne, że się szybko rozładuje jak dawno nie był używany
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 A nic nie robiles w aucie, tylko wyciagnales aku i tyle ? Tylko radio moze nie dzialac tak ? Reszta powinna ? Bo mam obawy przed wyjeciem . Ah i prostownik ladowanie na 12v ma miec, tak ? Bo mam opcje 6 lub 12 v i w puncie np laduje na 12v kkam - cholera wie ile ma aku, bo poprzedni wlasciciel wymienial i mowil mi ze nie nowy wsadzil tylko jakis uzywany wiec cholera wie ile ma lat. Tylko jeszcze pozostaje sprawa prostownika, czy na 6v czy na 12 v ladowac ?
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ja po wyjęciu dzisiaj aku mam problem bo świeci mi się kontrolka esp a jak naciskam przycisk to nie moge wlaczyc esp
jacek83 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Ładować na 12v[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 14:05_________________________________________________a prostownik masz do ilu Ah?
steve69 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ... Tylko jeszcze pozostaje sprawa prostownika, czy na 6v czy na 12 v ladowac ? 12 V !!! A co do radia - jeśli auto fabrycznie z tym radiem wyjechało, to prawdopodobnie nic nie będziesz musiał kodować. Radio rozpozna, że jest w swoim aucie i nie będzie domagać się kodu (jest to tzw. kodowanie komfortowe). -- Pozdrawiam. Sławek
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 mam od 10Ah do 50 Ah, max prad ladowania 4A DC 6v/12v 2,8 A
jacek83 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 moim zdaniem akumulator masz większy niż 50Ah więc nie naładujesz go w pełni
sebul Opublikowano 5 Lutego 2012 Autor Opublikowano 5 Lutego 2012 Hmmm to naladuje ile sie da, i poznije sie wybiore w dalsza przejazdze, zda to egzamin ?
kkam Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 ładowanie 12V, bo taki masz aku. Prostownik masz słabiutki, więc co najmniej pół dnia ładuj Co do kontrolki ESP to powinna zgasnąć po przejechaniu kilkuset metrów.
studziany Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Radio się nierozkoduje. Możecie wyłaczać aku ile razy chcecie, ale radia nie trzeba będzie kodować ponownie. Wkładacie aku, i radio gra jak wcześniej. ESP zgaśnie jak przejdziecie z 50m kręcąc kierą raz w prawo raz w lewo i kilkukrotnie przyhamujecie.
kkam Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 moim zdaniem akumulator masz większy niż 50Ah więc nie naładujesz go w pełni Naładuje go w pełni, tylko zajmie to dużo czasu[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 14:14_________________________________________________ Radio się nierozkoduje. Może wyłaczać aku ile razy chcecie, ale radia nie trzeba będzie kodować ponownie. Wkładacie aku, i radio gra jak wcześniej. ESP zgaśnie jak przejdziecie z 50m kręcąc kierą raz w prawo raz w lewo i kilkukrotnie przyhamujecie. nie wprowadzaj kolegi w błąd, jeżeli w radiu nie jest wyłączony kod to się zakoduje. Po ponownym podłączeniu może poprosić o pin
steve69 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 nie wprowadzaj kolegi w błąd, jeżeli w radiu nie jest wyłączony kod to się zakoduje. Po ponownym podłączeniu może poprosić o pin Nieprawda. Patrz to co napisałem wyżej. -- Pozdrawiam. Sławek
kkam Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Tak, tylko że w twoim samochodzie radio komunikuje się z licznikiem po CANie. I po podłączaniu akumulatora zczyta sobie pin z licznika. W b6 z początku produkcji radio nie komunikowało sie po CANnie i konieczne bylo podanie pinu
steve69 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 2003 rok (a takie ma kolega sebul ) to chyba nie jest początek produkcji? -- Pozdrawiam. Sławek
domjenick Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 nawet w 2001 B6 sobie poradzi :gwizdanie:[br]Dopisany: 05 Luty 2012, 14:29_________________________________________________ i konieczne bylo podanie pinu nie jest konieczne :gwizdanie:
jarek_ns Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Panowie akumlator powinno się ładować przez 10h, 1/10 prądu znamionowego czyli jak masz aku 75Ah to ładujesz go przez 10h pradem o natężeniu 7,5A taka jest książkowa zasada ładowania akumulatora. Prostownik który ładuje max 2,8A nigdy nie naładuje akumulatora w poważnym samochodzie. Podczas ładowania akumulatora dobrze jest co jakiś czas sprawdzić czy czy nie "gotuje" elektrolitu. Zużyty akumulator nie przyjmuje prądu i obiawia się to właśnie wydzielaniem gazów z akumulatora. Co do radia to każde radio fabryczne z A4 B6 po podłączeniu i wpisaniu kodu po odłączeniu od zasilania będzie działać bez wpisywania kodu. Chyba że podłączysz je do innego auta.
domjenick Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Co do radia to każde radio fabryczne z A4 B6 po podłączeniu i wpisaniu kodu po odłączeniu od zasilania będzie działać bez wpisywania kodu. Chyba że podłączysz je do innego auta. nic nie trzeba wpisywać-wyjmujesz radio, za miesiąc przychodzisz, wkładasz i śmiga
jarek_ns Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Co do radia to każde radio fabryczne z A4 B6 po podłączeniu i wpisaniu kodu po odłączeniu od zasilania będzie działać bez wpisywania kodu. Chyba że podłączysz je do innego auta. nic nie trzeba wpisywać-wyjmujesz radio, za miesiąc przychodzisz, wkładasz i śmiga Moja wypowiedź tyczyła się sytuacji którą miałem u siebie kupiłem ori radio włożyłem wpisałem kod i później nie trzeba go już wpisywać chyba że zmienimy auto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się