Wandej 211 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Na co Ci blue? Nie brałeś ode mnie typ200 bo już nie pamiętam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feniks 1 Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Brałem, blue miałem po niemcu. Wysłane z mojego GT-I9070 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 czy wszystkie zaciski z A6 C6 pod tarcze 321 pasują do A4 B6?? Żeby przerobić je na 345 należy zmienić jarzma?? Dużo taniej takie zaciski można wyrwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 No tylko znajdz jarzma pod 345mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Zaciski 320 i 345 sa troche inne, po zmianie jarzm moze byc klopot z klockami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) kłopot z klockami w sensie że trzeba podpiłować czy taki że nie dobiorę żadnych?? pod 320 plug and play rozumiem W A6 C6 były jeszcze 347 chyba a z nimi da radę bez problemu?? Edytowane 25 Września 2014 przez galka90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Czasami sie przycinaja i palą klocek. 345 i 347to jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) dzieki za info i radę już wiem czego szukać A jeszcze jedno zaciski z S6 C5 podejdą i na jaka tarcze Edytowane 25 Września 2014 przez galka90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Nie ma sensu się w to pakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 kiedyś gdzieś znalazłem jakie zaciski podchodzą pod b6 bez modyfikacji na jakimś forum chyba zagranicznym i nie mogę tego znaleźć. Były tam zaciski łącznie z tymi od porsche. Może ktoś to znalazł i by chciał sie podzielić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Daj sobie spokoj z g...em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galka90 0 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Czyli co zostawiac moja serie 312 jak w planach mam 2.7t ?? Chyba jednak troszke za malo :-) od porsche to sie pchac nie bede bo mnie finansowo wykoncza chodzilo mi tylko o to ze byly tam wszystkie jakie podchodza bez problemu i tyle ale zostane przy s4 345 dzieki dev za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Pakuj 345mm od S4 B6/7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1.8tq 0 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Witam koledzy podejda mi heble z a6 c7 do a4 b6? przod 346 tyl 330 mm?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 To jest 345 mm ? zaciskhttp://www.directupload.net/file/d/3762/eefvzxz8_jpg.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SL@YD 0 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Dev mam pytanie czy zacisk pod tarcze 320 z A6 C5 lift ,klocek zabezpieczony drutem ,różni gabarytami od zacisku z A4 B7, pytam bo zastanawiam się na swapem na 320 ,tylko mam zimę 16x 7cali et 45 i nie ma pewności czy wejdzie na zacisk , robiłem próbę na tej A6 i był duży zapas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 na tarczy grubości 29mm można jeszcze latać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 min. grubosc producenta to 28 ale śmialo i do 27 mozna latac jesli klocek ładnie bierze tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się