greg2505 143 Opublikowano 26 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2023 Godzinę temu, turzol napisał(a): Hej nr OE zestawu naprawczego do hamulca przód 1LA/1LC 320x30mm 4B0698471A Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafka532 0 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2023 Witam, podpowie ktoś po numerach czy mam poprawny zestaw 320/288. -Przód: + Zaciski 973, 974 +Jarzma 716 - Tył: + Zaciski 3288/A, 3287A +Jarzma 967A Przygotowuje zestaw do swapu. 1.Na tych hamulcach idą blaszki pod klocki? Jak to jest z bieżnia klocków po malowaniu? 2. Prowadnice tył przód smarować? Zawsze używałem Ceratec z Textara. ATE Plastilube na bieżnie klocków i na klocki. A Bremszylinder z Ate do tłoczków i uszczelnień. 3. Gumkę tłoczka przód montować na sucho do zacisku? 4. Przewody zacisku przód myślę dać nowe miedziane. Gwinty są typowe? Odpowietrznik też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucha10 0 Opublikowano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2023 4 godziny temu, Rafka532 napisał(a): Witam, podpowie ktoś po numerach czy mam poprawny zestaw 320/288. -Przód: + Zaciski 973, 974 +Jarzma 716 - Tył: + Zaciski 3288/A, 3287A +Jarzma 967A Zestaw dobry. Techniczne aspekty nie pomogę 😛 na pewno prowadnic z przodu się nie smaruje. Zostały mi po swapie przewody w oplocie Hel na przednią oś, nie potrzebujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz W 0 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Jaki zestaw prowadnic zacisk trw pod tarcze 288mm tył TRW ST 1659 Czy TRW ST 1730 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabalo 1 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 Witajcie Panowie, może ktoś potwierdzić czy te tarcze pasują mi do zestawu 320/288 -przód Rottinger RT 20248-GL T5 - tył Rottinger RT 1622-GL T5 z góry Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 12 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2023 3 godziny temu, gabalo napisał(a): Witajcie Panowie, może ktoś potwierdzić czy te tarcze pasują mi do zestawu 320/288 -przód Rottinger RT 20248-GL T5 - tył Rottinger RT 1622-GL T5 z góry Dziekuje Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabalo 1 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Panowie to jeszcze jedno pytanie, przy moim zestawie 320/288 dużo jest zabawy z wymiana tarcz i klocków? W sensie czy laik jak ja jest w stanie sam to sobie ogarnąć? Chciałbym spróbować bo bie wierze ze warsztat dobrze wyczyści piastę itp, a sam zrobiłbym jak się należy… nigdy tego nie robiłem ale teoretycznie filozofii nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 problem zawsze jest jeden, z odkreceniem tylnych jarzm chyba ze pojdziesz na skróty i od razu wytniesz je flexem bo i tak to jest złom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabalo 1 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 8 minut temu, Dev napisał(a): problem zawsze jest jeden, z odkreceniem tylnych jarzm chyba ze pojdziesz na skróty i od razu wytniesz je flexem bo i tak to jest złom One tak szybko się zażynają? Ja miałem właśnie zestaw od Ciebie zacisków itp, wyglądały jak nowki sztuki jeżdżę na nich jakieś 7 lat. Myślisz ze możliwe ze będzie z tym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Jak masz je na innych śrubach, nie na imbus to powinno udać się normalnie odkręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabalo 1 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 1 godzinę temu, Langista napisał(a): Jak masz je na innych śrubach, nie na imbus to powinno udać się normalnie odkręcić. No właśnie na imbus mam ;( zobaczymy na dniach jak to pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 Kluczowe jest bardzo dobre wyczyszczenie gniazda, można wcześniej pobić młotkiem i popsikać WD. Mnie w ten sposób udało się ruszyć kilkunasto letnie śruby. Dla wygody trzeba jednak odkręcić amortyzator od zwrotnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 15 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2023 9 godzin temu, Dev napisał(a): problem zawsze jest jeden, z odkreceniem tylnych jarzm chyba ze pojdziesz na skróty i od razu wytniesz je flexem bo i tak to jest złom Dokładnie, te jarzma 245/255 zazwyczaj są śmietnik że względu na stojące śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gabalo 1 Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 Nowe tarcze przy montażu spryskać jakim czyścikiem do tarcz czy nie ma sensu? Bo różnie ludzie mówią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 16 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2023 Ja zawsze zmywaczem do hamulców czyszczę obie strony przed zamocowaniem zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano9 0 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Witam panowie szybkie pytanie auto stoi u mechanika . Swap hamulców 345/300 s4 do A4 b6 1.8T ośka. Wydawało by się ze temat juz znany i przerabiany x razy . Zamówione linki z s4, mechanik dzwoni że nie pasują , moje seryjne są dłuższe. Dostałem info ze nie będzie ręcznego . Jak to wygląda z tymi linkami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Dostałeś za krótkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano9 0 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 Byly dobierane zgodzie z numerami w temacie w pro choice I panowie powiedzieli ze sa 3 długości i ośka ma najdłuższe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george 216 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 1 minutę temu, Damiano9 napisał(a): I panowie powiedzieli ze sa 3 długości i ośka ma najdłuższe ... Ale ośka nie ma takiego zacisku jak S4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano9 0 Opublikowano 17 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2023 7 minut temu, george napisał(a): Ale ośka nie ma takiego zacisku jak S4. Co masz na myśli? To chyba oczywiste ze zaciski są inne.... i to nie odpowiedź na pytanie pytanie jest, jakie linki pasuja do a4 b6 1.8t pod zacisk z s4 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się