audiomaniak 3 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 jaki byłby najlepszy kpl tarcze+klocki pod zaciski od S4 ? Bo muszę zamówić coś.. zależy ile chcesz zainwestować myślę, że jakiś zimmermann będzie ok. jak coś to info na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 gladki OZ (chyba ze poczekasz na perforowany) + FDSP i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 jaki byłby najlepszy kpl tarcze+klocki pod zaciski od S4 ? Bo muszę zamówić coś.. napisz do dzika znajdzie Ci coś w dobrej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_TDI 0 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 siema, potrzebuję pomocy: a6 c5 2003 avf wymieniłem z przodu heble na takie : http://img29.imageshack.us/img29/9484/kopiaimag0217.jpg i teraz nie wiem bardzo jakiej tarczy szukać bo są 2 rodzaje zacisków pod 320 i 321 mm dobrze mi się wydaje że ja mam te od 321mm ? od czego dokłądnie są te zaciski ? jakiej tarczy i klocków szukać ? 2 sprawa - szukam czegoś na tył i nie wiem zupełnie od czego podejdzie p&p ? mam FWD czylie pewnie od quattro nic nie zamontuje czy mylę się ? niestety w 1.9 avf dali tak słabe te tarcze że musowo muszę coś z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 tarcze sa przeznaczone konkretnie do auta a nie zacisku w tym przypadku jest ta sama tarcza do zacisku Lucas lub Ate producenci podają dwie rózne srednice 320 i 321mm ale najwazniejsza jest wysokosc, w tym przypadku 46.5mm zacisk w twoim aucie jest starego typu Lucas, oznaczenie klocka w/g katalogu Ferodo FDB985 oznaczenie tarczy DDF1705 na tył mozesz zapodac jedynie 255/10mm, zmieniasz jarzma i tarcze zaciski i klocki sa te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_TDI 0 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 dzięki wielkie za odpowiedź - o to mi chodziło. jedno jeszcze pytanie co do tarczy - http://e-autoparts.pl/tarcza-hamulcowa-p-460007.html - tu jest wysokość inna niż podałeś ale nie wiele - będzie ok ? co to jest za wysokość - powierzchni ciernej ? na tył mozesz zapodac jedynie 255/10mm, zmieniasz jarzma i tarcze w jakich wersjach silnikowych i rocznikach występowały 255/10 ? i czy od a6 i a4 będą takie same ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper1998 10 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 chlopaki wlasnie chcialem wymienic tylne hamulce na 300 mm od S4 no i okazuje sie ze linka hamulcowa jest za krotka , mial ktos taki problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 jakie miales pierwotnie tarcze ?[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 15:47_________________________________________________ dzięki wielkie za odpowiedź - o to mi chodziło. jedno jeszcze pytanie co do tarczy - http://e-autoparts.pl/tarcza-hamulcowa-p-460007.html - tu jest wysokość inna niż podałeś ale nie wiele - będzie ok ? co to jest za wysokość - powierzchni ciernej ? na tył mozesz zapodac jedynie 255/10mm, zmieniasz jarzma i tarcze w jakich wersjach silnikowych i rocznikach występowały 255/10 ? i czy od a6 i a4 będą takie same ? 46.2mm to wysokosc tarczy a 0.3mm nie robi róznicy 255mm wystepowały w wersji z Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 [...] w jakich wersjach silnikowych i rocznikach występowały 255/10 ? [...] Wydaje mi się, że to są 255/12 - kod PR: 1KP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 [...] w jakich wersjach silnikowych i rocznikach występowały 255/10 ? [...] Wydaje mi się, że to są 255/12 - kod PR: 1KP Tarcza 245 i 255 maja grubosc 10mm PR: 06N - mówimy tutaj o A6 nie A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 chlopaki wlasnie chcialem wymienic tylne hamulce na 300 mm od S4 no i okazuje sie ze linka hamulcowa jest za krotka , mial ktos taki problem ? dziwne u mnie bylo wszystko P&P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 prawdopodobnie komus wczesniej strzeliła linka i załozył od 245/255mm a teraz jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_TDI 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 jarzma do 255 jaki mają nr - 443615425A czy 443615425B ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 jarzma do 255 jaki mają nr - 443615425A czy 443615425B ? 8E0 615 425 aaaaaaa i zapomniałem :wallbash: :wallbash: na tył mozesz zapodac 269/22mm ale znalesc to jak igłe w stogu siana.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl 6 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Dzisiaj otworzyłem paczuszkę od devastation :gwizdanie: ze zregenerowanymi tylnymi hamulcami od S4. THX's devastation profi zrobiona robota zaciski dostały wszystkie nowe gumki i smary W następnym tygodniu wymiana oleju i filtrów więc przy okazji się założy hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 do mnie przyszły nowe klocuszki na prżód, jutro zamawiam oplot żeby nie było OT mystic zwróc uwage na dobre odpowietrzenie tylnych zacisków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 prawdopodobnie komus wczesniej strzeliła linka i załozył od 245/255mm a teraz jest problem przeciez ja mialem wczesniej 255mm i linka normalnie pasowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rdzewek_RdK 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 u mnie też jest problem z linką po założeniu tyłu z S4 szybkie pytanie, bo dotarły do mnie nowe tarcze i klocki pod 345mm. Jeszcze się nie przyglądałem, ale zapewne muszę mieć inne jarzmo niż mam teraz przy 320mm? Znaczy to pewne, ale już tak dla spokoju się zapytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 jarzmo jest wieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się