Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A dobrze odpowietrzyles zaciski?

odpowietrzyłem ,a pedał nadal po wciśnięciu wpada do końca , prawy tył po puszczeniu hamulca nie odbija i przytrzymuje taczę,a przy wciśniętym hamulcu z trudem ale można obrócić kołem ,czyli jakby za słabo ściskał

---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 03:00 ----------

oto winowajca nieodbijającego zacisku ,krzywe obie prowadnice ,na foto ta krótsza,jeszcze została walka z odpowietrzeniem bo pedał nadal miękki wpada do podłogi

prowadnica.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos sie nakombinował zamiast pozalowac 20zl na nowe prowadnice... druciarstwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey trochę się naczytałem tego wątku i tak:

Potrzebuję zaciski i jarzma i osłony tarcz z B7 3.0tdi (taką akurat mam opcję do kupienia)

Tarcze i klocki wiadomo.

Pytanie czy osłony tarcz będą pasować P&P, czy jednak będzie trzeba coś kombinować?

I w jednym wątku DEV pisałeś, że śruby jarzm są za długie i trzeba skracać-a gdybym nabył też je z B7 czy wtedy będzie P&P?

I czy coś jeszcze trzeba do wymiany hebli, czy to już wsio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osłony przód pasują stare, tył musisz kupić lub dogiąć swoje ,ale polecam kupić ,co do śrub kup sobie na sześciokąt w razie demontażu łatwiej będzie je odkręcić,za długie bo nie kupisz takiego wymiaru jak tam jest ,ja kupiłem 2x6cm i 2x8cm i przyciąłem ,ori śruby są za krótkie ,jak kupisz w komplecie z jarzmami będą pasowały p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osłony przód pasują stare, tył musisz kupić lub dogiąć swoje ,ale polecam kupić ,co do śrub kup sobie na sześciokąt w razie demontażu łatwiej będzie je odkręcić,za długie bo nie kupisz takiego wymiaru jak tam jest ,ja kupiłem 2x6cm i 2x8cm i przyciąłem ,ori śruby są za krótkie ,jak kupisz w komplecie z jarzmami będą pasowały p&p

aha znów czegoś człowiek się dowiedział pomocnego:decayed:

Podziękował:wink:

czyli nic więcej po za tym co wymieniłem wyżej nie jest mi potrzebne do swapu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osłony przód pasują stare, tył musisz kupić lub dogiąć swoje ,ale polecam kupić ,co do śrub kup sobie na sześciokąt w razie demontażu łatwiej będzie je odkręcić,za długie bo nie kupisz takiego wymiaru jak tam jest ,ja kupiłem 2x6cm i 2x8cm i przyciąłem ,ori śruby są za krótkie ,jak kupisz w komplecie z jarzmami będą pasowały p&p

U mnie zostały śruby z B6 i wydaje mi się, że złapały dobrze... :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sa te same zaciski

Oslony z oski do Q nie pasuja

Odwrotnie pasuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dev nie masz może tylnych osłon pod tarcze 288 ,bo te seryjne trzeba było chwilowo powyginać i nie bardzo to wygląda ,a jeszcze jedno pytanie przednie osłony pod tarczę 320 dużo większe są od serii, wymieniać czy seria może zostać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam osłony od Q :whistling:

przednich osłon na tarcze 320mm nie musisz wymieniac sa takie same do 288, 312 i 320 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co z tym ????

Do mnie to ?

Pytałem czy do tego zacisku jest potrzebna blaszka a drugie pytanie czy właściwy klocek jest/był zamontowany (fotki post wyzej_) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz tą blaszkę, kosztuje 16 zł, a bez niej heble tak dzwonią że aż uszy bolą :wink::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co z tym ????

Do mnie to ?

Pytałem czy do tego zacisku jest potrzebna blaszka a drugie pytanie czy właściwy klocek jest/był zamontowany (fotki post wyzej_) .

Na foto jest FDB1717 a Ty potrzebujesz FDB1629

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jaki plyn lepiej zalac jesli chodzi o ate to typ200 czy blue racing czy moze cos polecacie innej firmy? Zastanawialem sie nad tym typ200 bo dev sprEdaje go do kazdego zestawu hamulcowego ale ten blue racing jest troche drozszy i zastanawia mnie czy faktycznie lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...