Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Tylne osłony może kupić z ośki,ale nie musi ,te z Q przecież pasują.

Osłony z ośki do Q nie pasują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic nie trzeba przerabiać,otwory pasują.

Blacha z Q ma podebranie pod przegub a w ośce niema przegubu i jest bardziej dopasowana do zwrotnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z S4 tak ,bo rozstaw jest taki jak w rs4 i jest inny,ale z 3.0tdi jest taki sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, u mnie dzisiaj wskoczyły zaciski 345 na przód i co się okazało nie zadbałem o przewody w oplocie a miałę hella za prawie 400zł, dzisiaj przy odpowietrzaniu jeden jebnął, widziałem ze jest lekko poszarpany ale nie sądziłem ze to takie gówno... to nie jest taki porządny przewód tylko plastki okuty oplotem... załamałem się ze ze za taką kasę takie gówno sprzedają, oplot się przełamał przez pewnie wyginanie go przy wymianie klocków itp. ale gówno totalne... zmieniłem chwilowo przód na nowe przewody ale bez oplotu... i nie wiem co dalej robić bo jak tamto okazało się lipą to co inni mają to ja już nie wiem... ma ktoś pomysł? moge zdjecie wstawić jakie to gówno..... za 400zł sprzedają... plastikowy przewód....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ori przewody sa ulozone do d*py, na zgieciu przy zacisku
ja odginalem blache trzymajaca przewod tak aby bylo troche mniejszy kat zgiecia przewodu ale nie pamietam jak w b6 to jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, u mnie dzisiaj wskoczyły zaciski 345 na przód i co się okazało nie zadbałem o przewody w oplocie a miałę hella za prawie 400zł, dzisiaj przy odpowietrzaniu jeden jebnął, widziałem ze jest lekko poszarpany ale nie sądziłem ze to takie gówno... to nie jest taki porządny przewód tylko plastki okuty oplotem... załamałem się ze ze za taką kasę takie gówno sprzedają, oplot się przełamał przez pewnie wyginanie go przy wymianie klocków itp. ale gówno totalne... zmieniłem chwilowo przód na nowe przewody ale bez oplotu... i nie wiem co dalej robić bo jak tamto okazało się lipą to co inni mają to ja już nie wiem... ma ktoś pomysł? moge zdjecie wstawić jakie to gówno..... za 400zł sprzedają... plastikowy przewód....

Czemu jesteś dziwiony ????!!!!!

Skoro Ci przełamali majstry oplot to niech zainwestują oni w nowy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę pomalować zaciski i mam pytanie - czy malowanie proszkowe z wygrzewaniem w piecu (140-200st.C) nie zaszkodzi elementom gumowym w nich zawartym? Trzeba je zdemontować/zabezpieczyć czy może jest to zbędne?

Ktoś zna temat z praktyki?

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę pomalować zaciski i mam pytanie - czy malowanie proszkowe z wygrzewaniem w piecu (140-200st.C) nie zaszkodzi elementom gumowym w nich zawartym? Trzeba je zdemontować/zabezpieczyć czy może jest to zbędne?

Ktoś zna temat z praktyki?

Wszystkie gumki trzeba wyciągać :wink: Trzeba było mówić bym nie zmieniał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A łatwo się ściąga gumki z tłoka? :wink:

Przednie zaciski zauważyłem, że są dwuczęściowe, skręcane śrubami, a w nich to w zasadzie tylko "frontowa" część wymaga pomalowania... Czy przy ponownym skręcaniu trzeba te śruby zalać np. klejem Loctite czy wystarczy samo skręcenie odpowiednim momentem?

A może kategorycznie nie wolno ruszać tych śrub? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A łatwo się ściąga gumki z tłoka? :wink:

Przednie zaciski zauważyłem, że są dwuczęściowe, skręcane śrubami, a w nich to w zasadzie tylko "frontowa" część wymaga pomalowania... Czy przy ponownym skręcaniu trzeba te śruby zalać np. klejem Loctite czy wystarczy samo skręcenie odpowiednim momentem?

A może kategorycznie nie wolno ruszać tych śrub? :mysli:

Sciąga łatwo i na pewno ich nie uszkodzisz ale założyć je to porażka :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tak, i pierścień segera mechanizmu ręcznego całkiem przyjemnie się montuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowne założenie zlecę mechanikowi :wink:

A co z przednimi, dwuczęściowymi zaciskami, można je rozkręcić i skręcić bez obaw, że się śruby nie poluzują?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponowne założenie zlecę mechanikowi :wink:

A co z przednimi, dwuczęściowymi zaciskami, można je rozkręcić i skręcić bez obaw, że się śruby nie poluzują?

Tak śmiało możesz rozbierać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś poratuje? potrzebuję wymiar od miejsca montaży do kraja zacisku 320mm
Ma ktoś taki wymontowany gdzieś?
Odległość tak jak na zdjęciu.. do najbardziej wysuniętego punktu zacisku..

11425310_963066697089621_1217504793_n.jp

Edytowane przez IroN_87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś poratuje? potrzebuję wymiar od miejsca montaży do kraja zacisku 320mm

Ma ktoś taki wymontowany gdzieś?

Odległość tak jak na zdjęciu.. do najbardziej wysuniętego punktu zacisku..

Człowieku, ale masz dziś dobry dzień :decayed:

Mam akurat moje na podłodze z A6 C6 pod 321mm.

20150610_203509.jpg

Miejsca na tarczę w jarzmie: 38mm

Od mocowania do końca zacisku: ok 105mm

Udało mi się pomóc? :hi:

Edytowane przez Grz3si3k
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...