Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Avus 7j et 38

df3762be9cf41b807239ba2fbf719e0e.jpg

Z vw alu et 35 7,5 j

2321dc67d532405290d1b5d80940b315.jpg

Alutec et 38 nie znam szerokości

01afa0f7f8e9fa4dfc511173483f9cf8.jpg

94fb504c105f3dc7eeab296e66b1ba19.jpg:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cieszy mnie to bo 18 to juz sporo :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, dobrze napisane. Ciekaw czy jakiś "zboczeniec hamulcowy" w pozytywnym tego słowa znaczeniu pokusi się o zrobienie testu:

Przy predkosci 120km/h hamowanie do zera a następnie pomiar odległości dla 288/245 vs 312/255 vs 320/288 vs 320/300 vs 345/300 vs 345/330 :)

Lepiej od 200-0km/h, byłoby bardziej spektakularnie :D

Hamowanie na łuku niech będzie ze 100km/h, bo nie wiadomo do końca jak się zachowa gablota z nieproporcjonalnie większymi tarczami na tylnej osi. Później, jakby nie było niepokojących objawów, można by stopniowo zwiększać prędkość początkową :wink:

W przypadku pozostałych zestawów sterownik ESP/ABS jest odpowiednio zakodowany i wstępnie wie jakie ciśnienia musi wystawić na poszczególne koła... potem do akcji wchodzą czujniki ABS-u (oraz ESP jeśli sytuacja tego wymaga), które aby nie dopuścić do przyblokowania kół wymuszają na komputerze korektę tego ciśnienia... niestety każde sprzężenie zwrotne obarczone jest pewną zwłoką czasową, dlatego każdy układ powinien być możliwie jak najlepiej dostrojony, by z dobrodziejstw sprzężenia korzystać dopiero w ostateczności a nie w pierwszej kolejności.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brywieczór :hi: Czy przy wymianie tylnych hamulców na 300mm z S4 trzeba zmieniać obydwie linki?? Czy tylko tą z lewej strony?? Mowa o ośce nie quattro :)


Może pomoże ktoś kto ma u siebie takie hample z tylu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany czy to pod 320 podejdzie?

http://allegro.pl/zaciski-przod-kpl-audi-a6-c5-i5346565956.html

Przy okazji szukam jarzm 312 i 255 w dobrej kasie

Podejdzie ale to zacisk z c5. Trochę inna konstrukcję ma niż b7/c6. Np nie założysz takich blaszek jakie robiłem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany czy to pod 320 podejdzie?

http://allegro.pl/zaciski-przod-kpl-audi-a6-c5-i5346565956.html

Przy okazji szukam jarzm 312 i 255 w dobrej kasie

Podejdzie ale to zacisk z c5. Trochę inna konstrukcję ma niż b7/c6. Np nie założysz takich blaszek jakie robiłem :wink:

ok, ale sam zacisk z jarzmem wazne ze podejdzie i rozumiem ze tarcze od a4 320 wrzuce bez problemu

Edytowane przez cocoo24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogie klocki do tego idą , tam z tego co pamiętam jest nie ta blaszka tylko drucik.

No może nie drogie bo to pojecie względne, droższe o tak powiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany czy to pod 320 podejdzie?

http://allegro.pl/zaciski-przod-kpl-audi-a6-c5-i5346565956.html

Przy okazji szukam jarzm 312 i 255 w dobrej kasie

Podejdzie ale to zacisk z c5. Trochę inna konstrukcję ma niż b7/c6. Np nie założysz takich blaszek jakie robiłem :wink:

ok, ale sam zacisk z jarzmem wazne ze podejdzie i rozumiem ze tarcze od a4 320 wrzuce bez problemu

Pasować pasuje ale lepiej poszukaj nowszych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te zaciski z linku nie są przypadkiem z C6 mają oznaczenia 973 974 a to są chyba od C6 może się rąbnął gościu przy wystawianiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te zaciski z linku nie są przypadkiem z C6 mają oznaczenia 973 974 a to są chyba od C6 może się rąbnął gościu przy wystawianiu

kto mi to kupił, przyznać się ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt ma cały czas je :wink:

Z tym że przygotuj się że ta cena to za jeden a do tego pobranie +50 łącznie 150 a nie 50 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej koledzy,


Chciałbym zrobić swap hamulców. Obecnie siedzą standardowe (Audi A4 B6 Avant). Jakich hamulców szukać aby podeszły p&p ? Chodzi mi na razie o przód, 312mm? Od jakiego auta najlepiej założyć?


Jakie minimalne koła na to założe? Obecnie najmniejsze mam zimówki 15 i pewnie będzie problem? Bo letnie mam 17 więc powinno być ok.


Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

Edytowane przez leewang
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło minimum 16" i lepiej 320 mm niż 312.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a do 320mm podejdzie tez kolo 16"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a do 320mm podejdzie tez kolo 16"?

Tak, mam 320stki i na zimę kolo 16stke :)

Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, a duża różnica w hamowaniu 320mm w porównaniu do serii? Czy można wsadzić na początek przód 320mm, a tył seria? Czy nie będzie to dobre połączenie i od razu zmieniać przód i tył? 320mm też p&p podchodzi ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien wpierw tyl bo niewentylowana o tak malej srednicy tarcza w aucie 1.5 tony to pomylka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...