Arturoo 21 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Avus 7j et 38 Z vw alu et 35 7,5 j Alutec et 38 nie znam szerokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Ogarnąłem RH ZW1 17" 8J ciekawe czy podejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Cieszy mnie to bo 18 to juz sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 9 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2015 (edytowane) hehe, dobrze napisane. Ciekaw czy jakiś "zboczeniec hamulcowy" w pozytywnym tego słowa znaczeniu pokusi się o zrobienie testu: Przy predkosci 120km/h hamowanie do zera a następnie pomiar odległości dla 288/245 vs 312/255 vs 320/288 vs 320/300 vs 345/300 vs 345/330 Lepiej od 200-0km/h, byłoby bardziej spektakularnie Hamowanie na łuku niech będzie ze 100km/h, bo nie wiadomo do końca jak się zachowa gablota z nieproporcjonalnie większymi tarczami na tylnej osi. Później, jakby nie było niepokojących objawów, można by stopniowo zwiększać prędkość początkową W przypadku pozostałych zestawów sterownik ESP/ABS jest odpowiednio zakodowany i wstępnie wie jakie ciśnienia musi wystawić na poszczególne koła... potem do akcji wchodzą czujniki ABS-u (oraz ESP jeśli sytuacja tego wymaga), które aby nie dopuścić do przyblokowania kół wymuszają na komputerze korektę tego ciśnienia... niestety każde sprzężenie zwrotne obarczone jest pewną zwłoką czasową, dlatego każdy układ powinien być możliwie jak najlepiej dostrojony, by z dobrodziejstw sprzężenia korzystać dopiero w ostateczności a nie w pierwszej kolejności. Edytowane 9 Maja 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin850527 1 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Brywieczór Czy przy wymianie tylnych hamulców na 300mm z S4 trzeba zmieniać obydwie linki?? Czy tylko tą z lewej strony?? Mowa o ośce nie quattro Może pomoże ktoś kto ma u siebie takie hample z tylu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Pany czy to pod 320 podejdzie? http://allegro.pl/zaciski-przod-kpl-audi-a6-c5-i5346565956.html Przy okazji szukam jarzm 312 i 255 w dobrej kasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Pany czy to pod 320 podejdzie? http://allegro.pl/zaciski-przod-kpl-audi-a6-c5-i5346565956.html Przy okazji szukam jarzm 312 i 255 w dobrej kasie Podejdzie ale to zacisk z c5. Trochę inna konstrukcję ma niż b7/c6. Np nie założysz takich blaszek jakie robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 (edytowane) Pany czy to pod 320 podejdzie? http://allegro.pl/zaciski-przod-kpl-audi-a6-c5-i5346565956.html Przy okazji szukam jarzm 312 i 255 w dobrej kasie Podejdzie ale to zacisk z c5. Trochę inna konstrukcję ma niż b7/c6. Np nie założysz takich blaszek jakie robiłem ok, ale sam zacisk z jarzmem wazne ze podejdzie i rozumiem ze tarcze od a4 320 wrzuce bez problemu Edytowane 18 Maja 2015 przez cocoo24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Drogie klocki do tego idą , tam z tego co pamiętam jest nie ta blaszka tylko drucik. No może nie drogie bo to pojecie względne, droższe o tak powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Pany czy to pod 320 podejdzie? http://allegro.pl/zaciski-przod-kpl-audi-a6-c5-i5346565956.html Przy okazji szukam jarzm 312 i 255 w dobrej kasie Podejdzie ale to zacisk z c5. Trochę inna konstrukcję ma niż b7/c6. Np nie założysz takich blaszek jakie robiłem ok, ale sam zacisk z jarzmem wazne ze podejdzie i rozumiem ze tarcze od a4 320 wrzuce bez problemu Pasować pasuje ale lepiej poszukaj nowszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 ok, dzięki bede szukał od a6 c6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 a te zaciski z linku nie są przypadkiem z C6 mają oznaczenia 973 974 a to są chyba od C6 może się rąbnął gościu przy wystawianiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocoo24 3 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 a te zaciski z linku nie są przypadkiem z C6 mają oznaczenia 973 974 a to są chyba od C6 może się rąbnął gościu przy wystawianiu kto mi to kupił, przyznać się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Nikt ma cały czas je Z tym że przygotuj się że ta cena to za jeden a do tego pobranie +50 łącznie 150 a nie 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 (edytowane) Hej koledzy, Chciałbym zrobić swap hamulców. Obecnie siedzą standardowe (Audi A4 B6 Avant). Jakich hamulców szukać aby podeszły p&p ? Chodzi mi na razie o przód, 312mm? Od jakiego auta najlepiej założyć? Jakie minimalne koła na to założe? Obecnie najmniejsze mam zimówki 15 i pewnie będzie problem? Bo letnie mam 17 więc powinno być ok. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź Edytowane 21 Maja 2015 przez leewang Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Koło minimum 16" i lepiej 320 mm niż 312. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Dzięki, a do 320mm podejdzie tez kolo 16"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżejki 0 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Dzięki, a do 320mm podejdzie tez kolo 16"?Tak, mam 320stki i na zimę kolo 16stke Wysłano z mojego Note 4 przy użyciu taptalk'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leewang 20 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Dzieki, a duża różnica w hamowaniu 320mm w porównaniu do serii? Czy można wsadzić na początek przód 320mm, a tył seria? Czy nie będzie to dobre połączenie i od razu zmieniać przód i tył? 320mm też p&p podchodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 zmien wpierw tyl bo niewentylowana o tak malej srednicy tarcza w aucie 1.5 tony to pomylka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się