Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Trzymaj obroty na 2500 i lewa noga dotknij hamulca to oknem wylecisz. Czasem się zastanawiam jak poprawić podcisnienie na większe przy niskich obrotach?

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

to jest cala tajemnica, automaty maja bardziej rozbudowane podcisnienie i tyle, jesli chcesz miec pedal jak w automacie - najprosciej jest zwiekszyc serwo, wieksza plaszczyzna wspomagania = szybsza reakcja na nacisniecie pedału, tylko pytanie czy np z innych aut bedzie wieksze?

w b5 polift/b6 serwo podwojne ma 7 i 8 cali, dwie membrany, w touarego chyba 9 u 10, wiec jest ogromne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W automatach jest dodatkowa pompa podciśnienia ...jest ona montowana w tym koszyczku obok zbiorniczka płynu od wspomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilka razy na montażu a6 w auto macie i ta pompka tam była...jakoś szczególnie wagi do tego nie przywiązywałem.

Jedną rzeczą jaką zaobserwowałem to występowała ona w aucie z multitronikiem. W zwykłym automacie tego nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Tiptronic'iem współpracuje elektryczna pompa o numerze 8E0 927 317F zamieniona w 2011r. na wersję z końcówką H, montowaną min. w RS4/RS5 B8 a nawet w R8 :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś chyba wymodze na zasadzie krancowki przy pedale gazu, żeby to startowało od zapalenia do 1/4 skoku pedału czyli tylko na niskich obrotach.

Chyba że da się wykorzystać sygnał z n18 bo on też chyba by się nadawał do zalaczania przekaźnika od pompki.

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce odpowietrzone, jest lepiej :) Po ilu km całość się dociera tak, że zaczyna hamować na 100% możliwości?

Przydałoby się też ogarnąć przewody hamulcowe na tylnej osi, bo ze względu na to, że zaciski nie są ori S4 musiały zostać wymienione przewody na takie, co mają mniejszą średnicę gwintu tj.10mm (ori mają 12mm). Niestety obecnie wygląda to tak:

https://drive.google.com/file/d/0B0dJexHLU-b8VkN6a2EzQVIwbUk/view?usp=sharing

Węże idą niebezpiecznie blisko ruchomej części zawieszenia... mechanik radził mi by założyć przewód podobny do ori:

przewod-hamulcowy-elastyczny-ate.jpg

z tą różnicą, że płaska końcówka (Banjo) musi mieć otwór przystosowany pod śrubę hydrauliczną M10.

Z jakiego auta przypasuję taki wąż? :mysli:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki jest koszt piast na przód ? mam chyba krzywe, pulsuje mi przy mocniejszym hamowaniu. Zestaw ma z 7000km przejechane. Będę musiał liznąć tarcze po wymianie piast na nowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Up slo. Ja miałem ten sam przypadek :)nowe tarcze wszystko a po 2-3 tysiącach znów to samo bicie :/ Postanowiłem wymienić piasty, ale... piasta jedna kosztuje w granicach 70 dych + te nieszczęsne łożysko. A ze nie chciałem byle czego to chciałem te co ida na pierwszy montaż w adui ( nie pamiętam marki :( ) koszt jednego łożyska 220 zl :/ dwie strony i wychodzi 600zl. Tarcze raczej musisz lizać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam łożyska SKF-a :hi:

Z tym, że nawet najlepsze łożysko przedwcześnie się zużyje, jak za jego wymianę weźmie się kowal :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki jest koszt piast na przód ? mam chyba krzywe, pulsuje mi przy mocniejszym hamowaniu. Zestaw ma z 7000km przejechane. Będę musiał liznąć tarcze po wymianie piast na nowe ?

Tak. Tylko też musi być to dobrze zrobione :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sz karwa, znowu koszta. no a mozna zle zalozyc piasty ? chyba ciezko ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfa piasty się przykręca przecież to jak można źle założyć :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuwa ty se jaja ze mnie robisz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuwa ty se jaja ze mnie robisz ?

Toć Ci pisze jak jest jakie jaja :facepalm: Z przodu odkręcasz 4 śruby zwalasz starą i przykręcasz nową. żadnego wciskania tutaj nie ma. tył to samo tylko nie wiem ile śrub :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slo, ja tez nie kupowałem nowych, kolega z forum mi przyslal piasty z łożyskami i wszystko hula i gra:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa bo mówisz że to musi być dobrze zrobione to się pytam jak można źle założyć piasty :)

Patryk mówisz żebym używki zakładał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa bo mówisz że to musi być dobrze zrobione to się pytam jak można źle założyć piasty :)

Patryk mówisz żebym używki zakładał ?

Chodziło mi o toczenie tarcz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to wiadomo ze mozna spieprzyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...