Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

uwazam ze moze nawet tylko o ESP tu sie rozchodzi, prosty przyklad, sterownik bosch 5.3 w b5 quattro

wersja z ABS/EDS - nie ma mozliwosci jakiegokolwiek kodowania

wersja 5.3 ta sama ale bogatsza o ESP - już ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Może komuś się przyda. Niedawno wrzuciliśmy w końcu heble rs4 b7 do mojego b6. Przód całkowity P&P, z tyłem zabawa. OZ Superleggera 18" 8j ET35 wskoczyła i bez żadnego problemu (i dystansu) pokryła zacisk z przodu (1-2 mm zapasu). Więc niektóre 18" dają radę. Minimum kategoryczne to ET35 i sporo zależy od układu ramion felgi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciales wiedziec po co koduje sie abs to Ci napisalem a Ty starasz sie dolozyc tutaj swoja filozofie ktora nie ma z tym nic wspólnego

Próbuję ustalić po co to, by była jasność. Wspomiansz o jakiś kątach, czasach... odpowiadasz półzdaniami... rozumiem zapracowanie, ale jak się mówi A to i powinno się powiedzieć również B, a w razie czego nawet C :wink:

Jak coś wiesz więcej/konkretniej to podziel się tą wiedzą, po to jest forum - bym ja nie dorabiał zbędnej teorii a inni tego nie ignorowali. Bo może ma to wpływ na bezpieczeństwo, np. zachowanie ESP w krytycznej sytuacji :hi:

uwazam ze moze nawet tylko o ESP tu sie rozchodzi, prosty przyklad, sterownik bosch 5.3 w b5 quattro

wersja z ABS/EDS - nie ma mozliwosci jakiegokolwiek kodowania

wersja 5.3 ta sama ale bogatsza o ESP - już ma

Jest to jakaś wskazówka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beyer a Ty założyłeś te tarcze odemnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale po zeszlifowaniu przednie mają nieco ponad 27mm grubości, więc zdecydowałem się zainwestować w nowe tarcze i klocki (gładkie OZ i klocki Ferodo), pomimo, że hamują dobrze i nie biją.

Na dniach montuję. Będę spokojniej spał ;)

Tylne mają jeszcze sporo mięcha, coś ok. 21-21,5mm grubości po szlifie. Docierają się z nowymi klockami EBC :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W C5 byly dwa rodzaje jarzm 312mm

Na malym i dyzym rozstawie

oznaczenie jarzma z a6 to 451

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze starego typu 451

z nowego 569

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze starego typu 451

z nowego 569

Siema Łobuzie :)

Widze ze temat sie ciagnie o kodowaniu hamulcy. I ja sie wypowiem, zmienialem hamulce z 288/312/320 i przy zmianie na 312 nie byli duzej roznicy w abs-ie. Ale przy 320 gdy zalaczy ABS dziala on bardzo "szybko". Przy 288 bylo np. 3 uderzenia na sek a przy 320 jest 6 uderzen/sek. Mam nawet wrazenie ze gdy zalaczy abs auto dwa razy slabiej na nim hamuje ( kodowanie hamulcy na 288 ) taktowanie absu jest inne dla 288 a 320.

To musze zmienic w kodowaniu... tylko moj vcds nie daje rady. Tylko ori kabel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc coś może być na rzeczy... :mysli:

Spróbuj zalogować się do sterownika tym kodem: 09555 a następnie w kodowaniu wklepujesz: 04355 :)

Generalnie zasada jest taka, że patrzysz najpierw jaką masz 3 cyfrę (ściślej: na kod PR hamulców) w AKTUALNYM kodowaniu, a potem ten sam kod PR odszukujesz w pomocniku logowania i na pewno będzie on przypisany innej cyfrze.

Tak więc login od kodowania różni się tak naprawdę tylko 3-cią cyfrą (i drugą - określającą model samochodu), kody PR są inaczej przyporządkowane, jakby na złość ;)

Być może służy to jako zabezpieczenie przed przypadkowym przekodowaniem.

Jak już się poprawnie zalogujesz możesz zmienić kodowanie na dowolne inne (no nie do końca, bo ja nie mogę niestety przypisać hamulców od S4 :( ), tj. na takie, które odpowiada technicznie temu co masz obecnie zamontowane.

Mała ściągawka:

1LZ - 280x22mm

1LB/1LE - 288x25mm

1LT/1LF - 312x25mm

1LX - 321x30mm dwutłoczkowe, czteroklockowe, spotykane min. w A6C5

1LA/1LC/1LD/1LG - 320x30mm

1LJ - 345x30mm S4

1LP - 365x34mm RS4

1LU - 380x38mm RS4 ceramiki :D:jerk::naughty:

Jakby co służę pomocą i możemy się jakoś zgadać gdzieś na mieście :hi:

Mam VCDS-a 12.12 ENG :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana kodowania to robota na 5 minut, przy czym większość tego czasu zajmuje podłączenie kabla i odpalenie laptopa :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Orientuje sie ktoś czy to sa zaciski pod tarcze 320mm?

https://imageshack.us/i/exjBWqk5j

https://imageshack.us/i/ey1bs61kj

Sa to zaciski od a6 c6 2.0tdi. Niestety sprzedawca nie odpisuje na emaile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Orientuje sie ktoś czy to sa zaciski pod tarcze 320mm?

https://imageshack.us/i/exjBWqk5j

https://imageshack.us/i/ey1bs61kj

Sa to zaciski od a6 c6 2.0tdi. Niestety sprzedawca nie odpisuje na emaile.

320mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zamnkac temat

Gdzie zamnknąć?

Pomyśl co mam zmienić żeby heble były lepsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaw grata na pare dni to Ci ogarne cos sensownego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziesz w okolicy to wpadnij na bajere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...