Wandej 211 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Koledzy, warto interesować się tym zestawem czy za dużo rzeźbienia...? http://allegro.pl/zaciski-tyl-audi-a4-s4-rs4-b6-b7-pod-tarcze-330mm-i5510008949.html Przecież to forumowe ogłoszenie. Zaciski nie są z s4 jarzmo tylko chyba z esy b8 i to cały zestaw. idzie to taniej sporo sklecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Jarzmo jest od C6tki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Jarzmo jest od C6tki. No właśnie to już w ogóle taniej idzie sklecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Racja Edytowane 15 Lipca 2015 przez H4mm3R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 ile takie jarzma od c6 kosztują nowe? Moze bym sprzedał te pod 300 i dal od razu 330 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Panowie a a jak wygląda sprawa z montażem takiego cuda : http://allegro.pl/zacisk-zaciski-hamulcowe-tyl-vw-touareg-7l-3-0tdi-i5096464162.html lub z 5.0 TDI , 4,2 TDI BM5 to jedno i to samo tak ?? Do A4 B7 Sedan Quattro to wsadzę Jakie osłony trarcze 330mm?? klocki ?? Jakie felgi wtedy minimum 18 ?? Czy w 17 to upcham ? Może pytania banalnie proste ale wybaczcie gdyż kompletnie się nie znam i chcę wiedzieć dokładnie co i jak żeby potem nie było AŁA..... Edytowane 15 Lipca 2015 przez bartekzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 zapewne inny rozstaw otworow wiec nie wiem czy w ogole bez adaptera to przykreciszpoza tym, jak widzisz, nie ma mechanizmu recznego hamulca, wiec wraz bys musial dorobic drugi adapter aby moc zamocowac po 2 zacisku na koło do hamulca recznego, wiec koszty razy 3 ci sie zrobia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) A ok czyli dziękuje to ta opcja odpada A słynne ZR18 na przód do A4 B7 podejdzie bez rzeźby P&P czy też nie ?? Edytowane 15 Lipca 2015 przez bartekzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) zależy co masz na mysli mowiaz rzezbetarcze musisz dobra do tego odpowiednie plus specjalne sruby ktore wejda w otwor zacisku fi16 ale w zwrotnice jako gwint m14, plus inne przewody hamulcowe i chyba delikatny szlif zwrotnic Edytowane 15 Lipca 2015 przez pioteros Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks 4 Opublikowano 16 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) No to już za dużo jak dla mnie chyba choć podpytam mechanika czy ogarnie to . Jest jakiś zestaw do A4 B7 Sedan Quattro na tył P&P 330 mm co wchodzi bez toczenia tarcz ? Ewentualnie mogę coś pozmieniać żeby było P&P ale to bym wtedy oprosił o łopatologiczne wytłumaczenie dokładnie co i jak ? Bo ja tego nie będe robił bo zdolności brak a mechanika nie chcę doprowadzić do białej gorączki ,że zostawię go na pastwę losu słowami "masz to da się założyć " Edytowane 16 Lipca 2015 przez bartekzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Jaka jest minimalna grubość tarcz hamulcowych w przypadku zestawu z S4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 28 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 przód i tył tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom4275 2 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 tylne tarcze mają 22mm więc min będzie 20mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) Pytania: Czy jak tarcze są zjechane do wartości poniżej minimum to hamulce będą później łapać, tj. trzeba mocniej nacisnąć pedał hamulca by odczuć coś więcej niż efekt spowalniania czy to raczej będzie świadczyło o zapowietrzonym układzie? Czy w przypadku swapa ze zwykłych hamulców na 345/300mm pompa hamulcowa nie powinna zostać wymieniona na model od S4 by było podawane prawidłowe ciśnienie na (większe) tłoczki w zaciskach by całość skutecznie hamowała czy to nie ma znaczenia? Czy ORI heble 320mm z B7 mają te same zaciski co ORI S4 B6/B7? Edytowane 18 Lipca 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidlive 1 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 p1 Nie, nie ma takiej opcji ponieważ tłoczek wysuwa sie na taka odległość aby być maksymalnie blisko tarczy, czyli luz między tarcza a klockiem zawsze powinien byc podobny. p2. Można ale nie trzeba, w b5 miałem taki set i nie wymagało to wymiany niczego, średnice tych tłoczków nie są wcale aż tak dużo większe aby to wymagało ingerencji w układ. p3. Nie, tzn bebechy sa te same ale sam zacisk ma inny kształt aby zmieścił sie pod 17" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 A4 ze skrzynią automatyczną same w sobie mają już mocniejsze pompy hamulcowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 A4 ze skrzynią automatyczną same w sobie mają już mocniejsze pompy hamulcowe. z Quattro chyba też, bo ostatnio djim (kuba) sprawdzał u mnie i mam już 2-komorowe serwo i mocniejszą od serii pompe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) Mam Tip+Quattro ale widzę w ETCE, że tylko serwo jest inne dla automatu (mocniejsze?), sama zaś pompa mimo wszystko dla S4 ma inny numer OE niż w pozostałych wersjach tj. 4 i 6 cyl. (od MY2003) - które w zal. od VIN mają montowaną pompę ATE albo Girling. Montowali je zupełnie losowo czy jakaś prawidłowość w tym była? I która jest w związku z tym lepsza? p3. Nie, tzn bebechy sa te same ale sam zacisk ma inny kształt aby zmieścił sie pod 17" A nie czasem pod 16" fele? Bo ludzie z tego co tu czytam bez większych problemów montują takie koła przy hamulcach 320mm... A co z tym miękkim pedałem hamulca, który łapie dopiero na samym końcu? Bo to, że tarcze nie mają na to wpływu już mi ładnie wyjaśniłeś... Edytowane 19 Lipca 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Masz ciągle zapowietrzony układ. Ja dla pewności odpowietrzałem chyba ze trzy razy (w międzyczasie kilkukilometrowa przejażdżka), i dopiero za trzecim razem praktycznie nie było pęcherzyków powietrza. Tył jest gorszy do odpowietrzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się