Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

sprzedaj stalowki, doloz 2 stowy i kup najtansze alu wyjdzie cie tyle samo co komplet dystansow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

szukaj biedronek 16 et42 ,ceny zaczynają się od 500zł i wchodzą na 320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mnie ktoś wyśmieje ale jakoś na zimę lubie stal bo Alu w zimie wieje burzuja a ja jestem skromny chłopak :P na prawdę nikt nie zakładał dystansu w takim przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.felgi.pl/artykul/czy-na-zime-felgi-stalowe-sa-lepsze-od-aluminiowych

alu są lepiej zabezpieczone oraz sztywniejsze - kolega post wcześniej dobrze Ci radzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie te czasy ,że alu w zimę to luksus ,a biedry masz tańsze niż stal + dystans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki no nic jeszcze pomyślę, teraz załoze niedługo letnie kapcie, to zimowkami poczekam do zimy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiało kupuj biedrony....ja mialem u siebie. Komplet 500 zł w dobrym stanie. Na zacisk 320 wchodzą bez obaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w temacie hamulców jestem zielony więc nie gnojcie mnie od razu :decayed: chciałbym w swojej A4-ce zmienić przednie hamulce i wybór wpadł na 320mm, powiedzcie mi czy ten rozmiar do naszych aut pasuje jedynie od modelu B6/B7? Czy można coś takiego dokupić również od A6?

Czy praktykuje się coś takiego jak zakup używanych zestawów np z allegro i ich instalacja czy jednak zalecana jest wymiana przy takim modzie tarcz i klocków?

Sory za laickie pytania ale już mam kilkanaście stron tego wątku za sobą a daklej nie wiem jak do tego podejść.... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie tarcze i klocki kup nowe... używane są już najczęściej w połowie zużyte (optymistyczny wariant) a bywa, że tarcze są dodatkowo zwichrowane. Szlif bywa często nieopłacalny. Nie patrz na to, że ktoś oryginały sprzedaje, na rynku jest sporo dobrych jakościowo zamienników w przyzwoitej cenie.

Chyba, że chcesz jeszcze tylko trochę autem polatać i już jeździsz z karteczką "SPRZEDAM" na bocznych szybach :D:wink:


Mówię to z doświadczenia, wydałem kasę na szlif a dwa tyg. później zamontowałem nowe klocki i tarcze :P

Tylne ori tarcze jedynie zostawiłem, bo są w naprawdę extra stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za szybką i rzeczową odpowiedź w takim razie skompletuje sobie wszystko tak jak powinno być czyli na nowych tarczach i klockach.

Jeżeli chodzi o zaciski i jarzma to pasują one tylko od a4 b6/7?czy jest możliwość zastąpienia ich innymi np z a6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, założyłem 320mm i dziś po małym palowaniu z zaciskow wydobywa się dziwny dźwięk podczas wciskania pedału hamulca filmik YT poniżej

Dodam że dźwięk pojawia się gdy zrobi się opór i na sile cisne wtedy jest taki dźwięk jakby się coś rozprezalo.... ktoś miał taki przypadek?

Może kolega DEV się wypowie z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos zle poskladane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce odpwietrzone hamują ok, te prowadnice wyczyszczone wloknina i nasmarowane... była cisza zero skrzypienia, ale przy palowaniu jakiś dziadziu wymusił i z 140 zrobiło się 50kmh, po tym incydencie pojawił się taki dźwięk jak na filmie..

Chyba ze ten smar wyparowal bo z góry mowie ze nie był to smar przeznaczony do zaciskow

Edytowane przez kubix9417
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wyjmij prowadnice i wytrzyj ,ja niczym nigdy nie smarowałem przednich prowadnic,bo nawet ich się nie smaruje i problemów nie było i nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbiore to w wtorek albo jak się wkurze to dziś... ja dawałem zawsze troszkę ale na te trzpienie wkręcone w jarzmo.. ale może dam jeszcze na prowadnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz 2 tyg temu zmieniałem tarcze i klocki ,nic nie smarowałem i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbiore to w wtorek albo jak się wkurze to dziś... ja dawałem zawsze troszkę ale na te trzpienie wkręcone w jarzmo.. ale może dam jeszcze na prowadnice

Na prowadnice nie daje sie smaru. Maja byc suche i czyste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sytuacja bo przychodzę do auta po kilku godz i zero skrzypienia, dojechałem do domu jakieś 10km i juz słychać było. Czyli po nagrzaniu coś tam zaczyna skrzypieć.. rozbiore to w wtorek i wyczyszcze niby przed malowaniem zabezpieczylem te prowadnice klocka ale może coś przeoczyłem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...