Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzieki, myslalem ze musza byc dluzsze

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
10 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

 

Może są jakieś inne alternatywy? Jakaś tarcza 360mm o wysokości takiej jak 345 z S4?

Z RS4 B5

Opublikowano
10 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

Panowie, pytanko...

Kończa mi się tarcze i klocki w S4... Chciałbym chyba coś mocniejszego od razu... Myslę o 360mm na dwutłoku z A8D3 - czy dobrze kminię, że trzeba tam adaptera (dystansu 13mm) między tarcze a piastę, tak jak w S4 B5?

Może są jakieś inne alternatywy? Jakaś tarcza 360mm o wysokości takiej jak 345 z S4?

Nie pakuj się w to mając heble S4. Nie odczujesz różnicy

Opublikowano
18 minut temu, Wandej napisał:

Nie pakuj się w to mając heble S4. Nie odczujesz różnicy

Jak nie odczuje ?  Odczuje. Szybciej przyjdzie mu wymienić całą zawiechę. 

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Jak nie odczuje ?  Odczuje. Szybciej przyjdzie mu wymienić całą zawiechę. 

No właśnie:decayed: jeździłem b5 z heblem 360mm i moją z heblem s4 i moja hamuje lepiej. Właściciel b5 też tak stwierdził;)

Opublikowano

Hmmmm... 345 jest na pewno spoko, w 95% przypadków hebla mi nie brakuje, tylko chicałbym coś bardziej odpornego na pogięcie i przegrzanie, szczególnie przy kilkukrotnym hamowaniu autostradowym z dużych prędkości... Tarcza 30mm trochu cienka w kombiaku z gazem... W S4 B5 miałem to samo i dopiero 350/32 na sześciotłoku z przodu + 325/22 z tyłu rozwiązały problem :-P

 Taraz w B6 już mi seria też trzepie kierownicą trochę... Nie chcę sytuacji, że zrobię hamlec i za chwilę znów będą tarcze krzywe a pedał gumowy po 2 hamowaniach... Ale jak tak mówicie to może dam jeszcze szansę eskowym spowalniaczom...

Opublikowano
Godzinę temu, pawelosinski83 napisał:

Hmmmm... 345 jest na pewno spoko, w 95% przypadków hebla mi nie brakuje, tylko chicałbym coś bardziej odpornego na pogięcie i przegrzanie, szczególnie przy kilkukrotnym hamowaniu autostradowym z dużych prędkości... Tarcza 30mm trochu cienka w kombiaku z gazem... W S4 B5 miałem to samo i dopiero 350/32 na sześciotłoku z przodu + 325/22 z tyłu rozwiązały problem :-P

 Taraz w B6 już mi seria też trzepie kierownicą trochę... Nie chcę sytuacji, że zrobię hamlec i za chwilę znów będą tarcze krzywe a pedał gumowy po 2 hamowaniach... Ale jak tak mówicie to może dam jeszcze szansę eskowym spowalniaczom...

Zakup sobie przewody w oplocie + Ferodo DS na przód i tył. Powinno wystarczyć:wink:

Opublikowano
Jak nie odczuje ?  Odczuje. Szybciej przyjdzie mu wymienić całą zawiechę. 

To co wrzucić ma chłop ? Rs4b7 ?
Znamy takich co bez butli z gazem w kombiaku czerwienili seryjne zestawy ;):).
Opublikowano

Czy zacisk E330 3287/A to zacisk na tył 288mm?

Opublikowano

Jadę za chwilę sprawdzić tylna tarczę czy ma jakieś bicia (320/288) . Jeśli się okaże że jest lekko krzywa to ja przetoczyć czy muszę też druga stronę przetoczyc? Czy lepiej kupić nowe. Tarcza nowa po jakichś 25kk km . Klocki też ferodo DS.

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zaciski 288 tył Numery tyłu: 3287/A oraz 3288/A.
Jeśli tarcza ma mięso i delikatnie ma bicie, możesz spróbować ją liznąć koszt nie wielki i założysz zobaczysz co będzie się dziać jak nie pomoże to wymiana na nowe. A po co toczyć dobrą tarczę? jeśli chodzi Ci o różnicę w grubości to przecie kilka setek będzie.

Opublikowano

Przeoczyłem tą tarcze co posyła podejrzewana. Miała bicie 1/10 , tak powiedział tokarz. Zabieg toczenia udany poniewaz buczenie przy hamowaniu ustalo i nastała cudowna cisza. Dla świętego spokoju przeoczyłem też druga tarcze. Tarcze po przeoczeniu mają teraz 11,3 mm . Tarcze tylne OZ.

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie ktoś dysponuje tutaj przewodami w oplocie na sprzedaż?

Opublikowano
18 minut temu, pksmlody napisał:

Panowie ktoś dysponuje tutaj przewodami w oplocie na sprzedaż?

M.in. Dev, Wandej.

Opublikowano

Podziękował :hi:

Opublikowano (edytowane)

Witam mam pytanko do znawców. Poukręcały mi się te stalowe rurki przy zaciskach 320-kach. Jak wiadomo tyl zacisku jest "amelinowy" czy mogę dorobić rurki miedziane czy muszę szukać stalowych?. Podobno miedz i amelinium to niezbyt udane połączenie

A tak na marginesie dla tych co samodzielnie próbują regenerować zaciski

 

 

Edytowane przez omen-25
Opublikowano (edytowane)

Ja tez zniszczyłem rurki stalowe przy swoich (chodzi o te krotkie) i kupiłem gotowe bodajże 20cm miedziane wygiąłem sobie pod oryginał i jest si....  tylko ze koncówki z gwintem sa stalowe wiec nie wiec o co ka.... z tym amelinium i miedza....

Edytowane przez Marecki1
Opublikowano

No niestety ale końcówka tez jest miedziana i styka się bezpośrednio z aluminiowym gniazdem stalowa jest tylko nakrętka.

 

przewod-hamulcowy-miedziany-100cm-koncowki-m10x1.jpg

Dawno miałem chemie w szkole ale z tego co pamiętam to połączenie miedz i aluminium to tak trochę nie bardzo.

Opublikowano

Nie zrozumiałem dobrze twojej wypowiedzi.... no tak sa miedziane ale ja zamontowałem i mam gdzies co sie bedzie działo... kiedys miałem w poprzednim aucie zmienione stal  na miedz po całosci zaczynajac od pompy abs i po 4 latach odkrecałem przewody i nic nie widziałem zeby sie cos łaczyło miedzy soba i odkreciłem tez bez problemu.... 

Takze tego.... teraz mam tez miedz bo w jednym zacisku nie udało mi sie uratowac stalowego przewodu i wymieniłem obydwa....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...