piotrekrkk Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Dzieki, myslalem ze musza byc dluzszeWysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 10 godzin temu, pawelosinski83 napisał: Może są jakieś inne alternatywy? Jakaś tarcza 360mm o wysokości takiej jak 345 z S4? Z RS4 B5
Wandej Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 10 godzin temu, pawelosinski83 napisał: Panowie, pytanko... Kończa mi się tarcze i klocki w S4... Chciałbym chyba coś mocniejszego od razu... Myslę o 360mm na dwutłoku z A8D3 - czy dobrze kminię, że trzeba tam adaptera (dystansu 13mm) między tarcze a piastę, tak jak w S4 B5? Może są jakieś inne alternatywy? Jakaś tarcza 360mm o wysokości takiej jak 345 z S4? Nie pakuj się w to mając heble S4. Nie odczujesz różnicy
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 18 minut temu, Wandej napisał: Nie pakuj się w to mając heble S4. Nie odczujesz różnicy Jak nie odczuje ? Odczuje. Szybciej przyjdzie mu wymienić całą zawiechę.
Wandej Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 4 godziny temu, Dev napisał: Jak nie odczuje ? Odczuje. Szybciej przyjdzie mu wymienić całą zawiechę. No właśnie jeździłem b5 z heblem 360mm i moją z heblem s4 i moja hamuje lepiej. Właściciel b5 też tak stwierdził
pawelosinski83 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Hmmmm... 345 jest na pewno spoko, w 95% przypadków hebla mi nie brakuje, tylko chicałbym coś bardziej odpornego na pogięcie i przegrzanie, szczególnie przy kilkukrotnym hamowaniu autostradowym z dużych prędkości... Tarcza 30mm trochu cienka w kombiaku z gazem... W S4 B5 miałem to samo i dopiero 350/32 na sześciotłoku z przodu + 325/22 z tyłu rozwiązały problem :-P Taraz w B6 już mi seria też trzepie kierownicą trochę... Nie chcę sytuacji, że zrobię hamlec i za chwilę znów będą tarcze krzywe a pedał gumowy po 2 hamowaniach... Ale jak tak mówicie to może dam jeszcze szansę eskowym spowalniaczom...
Wandej Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Godzinę temu, pawelosinski83 napisał: Hmmmm... 345 jest na pewno spoko, w 95% przypadków hebla mi nie brakuje, tylko chicałbym coś bardziej odpornego na pogięcie i przegrzanie, szczególnie przy kilkukrotnym hamowaniu autostradowym z dużych prędkości... Tarcza 30mm trochu cienka w kombiaku z gazem... W S4 B5 miałem to samo i dopiero 350/32 na sześciotłoku z przodu + 325/22 z tyłu rozwiązały problem :-P Taraz w B6 już mi seria też trzepie kierownicą trochę... Nie chcę sytuacji, że zrobię hamlec i za chwilę znów będą tarcze krzywe a pedał gumowy po 2 hamowaniach... Ale jak tak mówicie to może dam jeszcze szansę eskowym spowalniaczom... Zakup sobie przewody w oplocie + Ferodo DS na przód i tył. Powinno wystarczyć
Arturoo Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Jak nie odczuje ? Odczuje. Szybciej przyjdzie mu wymienić całą zawiechę. To co wrzucić ma chłop ? Rs4b7 ? Znamy takich co bez butli z gazem w kombiaku czerwienili seryjne zestawy .
vblpl Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Czy zacisk E330 3287/A to zacisk na tył 288mm?
albert224 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Jadę za chwilę sprawdzić tylna tarczę czy ma jakieś bicia (320/288) . Jeśli się okaże że jest lekko krzywa to ja przetoczyć czy muszę też druga stronę przetoczyc? Czy lepiej kupić nowe. Tarcza nowa po jakichś 25kk km . Klocki też ferodo DS. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Bilder Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Zaciski 288 tył Numery tyłu: 3287/A oraz 3288/A. Jeśli tarcza ma mięso i delikatnie ma bicie, możesz spróbować ją liznąć koszt nie wielki i założysz zobaczysz co będzie się dziać jak nie pomoże to wymiana na nowe. A po co toczyć dobrą tarczę? jeśli chodzi Ci o różnicę w grubości to przecie kilka setek będzie.
albert224 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Przeoczyłem tą tarcze co posyła podejrzewana. Miała bicie 1/10 , tak powiedział tokarz. Zabieg toczenia udany poniewaz buczenie przy hamowaniu ustalo i nastała cudowna cisza. Dla świętego spokoju przeoczyłem też druga tarcze. Tarcze po przeoczeniu mają teraz 11,3 mm . Tarcze tylne OZ. Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
MarianekZg Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 (edytowane) P Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez MarianekZg
pksmlody Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Panowie ktoś dysponuje tutaj przewodami w oplocie na sprzedaż?
afroo. Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Opublikowano 10 Kwietnia 2017 18 minut temu, pksmlody napisał: Panowie ktoś dysponuje tutaj przewodami w oplocie na sprzedaż? M.in. Dev, Wandej.
omen-25 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Witam mam pytanko do znawców. Poukręcały mi się te stalowe rurki przy zaciskach 320-kach. Jak wiadomo tyl zacisku jest "amelinowy" czy mogę dorobić rurki miedziane czy muszę szukać stalowych?. Podobno miedz i amelinium to niezbyt udane połączenie A tak na marginesie dla tych co samodzielnie próbują regenerować zaciski Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez omen-25
Marecki1 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 (edytowane) Ja tez zniszczyłem rurki stalowe przy swoich (chodzi o te krotkie) i kupiłem gotowe bodajże 20cm miedziane wygiąłem sobie pod oryginał i jest si.... tylko ze koncówki z gwintem sa stalowe wiec nie wiec o co ka.... z tym amelinium i miedza.... Edytowane 11 Kwietnia 2017 przez Marecki1
omen-25 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 No niestety ale końcówka tez jest miedziana i styka się bezpośrednio z aluminiowym gniazdem stalowa jest tylko nakrętka. Dawno miałem chemie w szkole ale z tego co pamiętam to połączenie miedz i aluminium to tak trochę nie bardzo.
Marecki1 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Nie zrozumiałem dobrze twojej wypowiedzi.... no tak sa miedziane ale ja zamontowałem i mam gdzies co sie bedzie działo... kiedys miałem w poprzednim aucie zmienione stal na miedz po całosci zaczynajac od pompy abs i po 4 latach odkrecałem przewody i nic nie widziałem zeby sie cos łaczyło miedzy soba i odkreciłem tez bez problemu.... Takze tego.... teraz mam tez miedz bo w jednym zacisku nie udało mi sie uratowac stalowego przewodu i wymieniłem obydwa....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się