kokee Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Panowie, takie głupie pytanie... Oddałem zaciski 320 do regeneracji i gość wymalował je w całości tzn. były rozebrane ale pomalował też tą główną część aluminiową w której siedzi tłoczek. Otwór w którym siedzi tłoczek, otwory na śruby nietknięte. Czy to coś przeszkadza?
Mr.Joker Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Pany jeszcze jedna sprawa malujecie czymś część aluminiowa zacisku? Będzie wyszkielkowana tylko nie wiem czy dać np jakiś bezbarwny ?
Dev Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 1 godzinę temu, Mr.Joker napisał: Pany jeszcze jedna sprawa malujecie czymś część aluminiowa zacisku? Będzie wyszkielkowana tylko nie wiem czy dać np jakiś bezbarwny ? Pomaluj w kolor z podkładem cynkowym
Mr.Joker Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 46 minut temu, Dev napisał: Pomaluj w kolor z podkładem cynkowym No właśnie nie sprecyzowalem. chce żeby było takie jak teraz tylko zabezpieczone czymś po szkielkowaniu. Nie będę tego malował kolorem. Fajnie to wygląda wg mnie.
Langista Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było?
pila24 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) 7 minut temu, Langista napisał: Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było? Ori mają otworki,zarówno tarcze jak i piasty. Zamienniki nie zawsze mają-zapewne masz ten zamiennik bez otworu. Edytowane 3 Maja 2020 przez pila24 1
Mr.Joker Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 6 minut temu, Langista napisał: Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było? Nie ma oryginalnie. Dev gdzieś opisywał bo można sobie zrobić samemu na śrubke m5 ?
pila24 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 1 minutę temu, Mr.Joker napisał: Nie ma oryginalnie. Dev gdzieś opisywał bo można sobie zrobić samemu na śrubke m5 ? U mnie są.
Mr.Joker Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 1 minutę temu, pila24 napisał: U mnie są. moze sie zagalopowalem z tym ze wogole nie ma ale nie zmienia to faktu ze gdzies jest opis wykonania tylko trzeba poszperac
Mr.Joker Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 16 minut temu, Langista napisał: Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było? " Przestancie pisac bzdury W tarczy jest poglebiony jeden otwor wiecej jsk do śrub. Przez ten otwor punktujemy piaste i wiercimy otwór wiertlem fi5, nastepnie gwintujemy gwintownikiem M6 i wkrecamy srube z łbem stozkowym M6x15 Tym samym tarcza nam juz nie lata." Autor Dev zeby nie bylo
Dev Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 W B6 takie otwory były tylko w eSie, jak ktoś ma takie w B6 znakiem tego były zmieniane piasty razem z lozyskami na nowe i szły z otworami Od B7 w górę już wszystkie piasty były z otworami
Dev Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 2 godziny temu, Mr.Joker napisał: No właśnie nie sprecyzowalem. chce żeby było takie jak teraz tylko zabezpieczone czymś po szkielkowaniu. Nie będę tego malował kolorem. Fajnie to wygląda wg mnie. Zaraz zacznie się utleniać lepiej pomaluj
pila24 Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 Godzinę temu, Dev napisał: W B6 takie otwory były tylko w eSie, jak ktoś ma takie w B6 znakiem tego były zmieniane piasty razem z lozyskami na nowe i szły z otworami Od B7 w górę już wszystkie piasty były z otworami U mnie modelowy rok 2004 i we wszystkich piastach są otwory. 2 tylne zmieniałem i to były oryginały fabryczne.
Langista Opublikowano 3 Maja 2020 Opublikowano 3 Maja 2020 4 minuty temu, pila24 napisał: U mnie modelowy rok 2004 i we wszystkich piastach są otwory. 2 tylne zmieniałem i to były oryginały fabryczne. Ja mam niby rok modelowy 2003, no ale.. Łożyska i tak powoli zaczynają hałasować z tyłu, to przy wymianie zwrócę uwagę żeby nowe piasty miały już ten otwór
Pyteks Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 witam, widzę temat bardzo obszerny i ciężko znaleźć jakieś konkretny. Mam takie pytanie, kumpel rozglada się za swapem wiekszych hebli do a4 b6 avant. Aktualnie ma przednie 288mm i chciałby coś większego, co w tych czassch można wrzucić co wychodzi fajnie cenowo?
daniok Opublikowano 5 Maja 2020 Opublikowano 5 Maja 2020 (edytowane) Odpowiedź pojawia się regularnie... Można przejść na 312mm, wystarczą same jarzma, ale warto rozważyć od razu 320mm, oczywiście należy upewnić się co wejdzie w posiadane felgi, o których nic nie wspomniałeś... Warto też zastanowić się na zmianą tyłu... Odnowione, gotowe do montażu, zestawy 320mm można znaleźć w dziale z ogłoszeniami lub pytać bezpośrednio u użytkowników, którzy najczęściej pomagają na forum. Edytowane 5 Maja 2020 przez daniok
H4mm3R Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Opublikowano 5 Maja 2020 1 godzinę temu, Pyteks napisał: witam, widzę temat bardzo obszerny i ciężko znaleźć jakieś konkretny. Mam takie pytanie, kumpel rozglada się za swapem wiekszych hebli do a4 b6 avant. Aktualnie ma przednie 288mm i chciałby coś większego, co w tych czassch można wrzucić co wychodzi fajnie cenowo? Wszystko masz na pierwszej stronie co pasuje P&P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się