Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

20200430-094450.jpg

:eusathink:

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie, takie głupie pytanie...

Oddałem zaciski 320 do regeneracji i gość wymalował je w całości tzn. były rozebrane ale pomalował też tą główną część aluminiową w której siedzi tłoczek. Otwór w którym siedzi tłoczek, otwory na śruby nietknięte. Czy to coś przeszkadza? 

Opublikowano

Jest ok

Opublikowano
22 minuty temu, Dev napisał:

20200430-094450.jpg

:eusathink:

S6 C7 :whistling:

Opublikowano

Pany jeszcze jedna sprawa malujecie czymś część aluminiowa zacisku? Będzie wyszkielkowana tylko nie wiem czy dać np jakiś bezbarwny ?

Opublikowano
1 godzinę temu, Mr.Joker napisał:

Pany jeszcze jedna sprawa malujecie czymś część aluminiowa zacisku? Będzie wyszkielkowana tylko nie wiem czy dać np jakiś bezbarwny ?

Pomaluj w kolor z podkładem cynkowym

Opublikowano
46 minut temu, Dev napisał:

Pomaluj w kolor z podkładem cynkowym

No właśnie nie sprecyzowalem. chce żeby było takie jak teraz tylko  zabezpieczone czymś po szkielkowaniu. Nie będę tego malował kolorem. Fajnie to wygląda wg mnie. 

Opublikowano

Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było?

Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Langista napisał:

Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było?

Ori mają otworki,zarówno tarcze jak i piasty. Zamienniki nie zawsze mają-zapewne masz ten zamiennik bez otworu.

Edytowane przez pila24
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
6 minut temu, Langista napisał:

Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było?

Nie ma oryginalnie. Dev gdzieś opisywał bo można sobie zrobić samemu na śrubke m5 ?

Opublikowano
1 minutę temu, Mr.Joker napisał:

Nie ma oryginalnie. Dev gdzieś opisywał bo można sobie zrobić samemu na śrubke m5 ?

U mnie są.

Opublikowano
1 minutę temu, pila24 napisał:

U mnie są.

moze sie zagalopowalem z tym ze wogole nie ma ;) ale nie zmienia to faktu ze gdzies jest opis wykonania tylko trzeba poszperac :D

 

Opublikowano
16 minut temu, Langista napisał:

Panowie, jak u mnie nie ma otworku na śruby do mocowania tarczy w piaście, to znaczy że ktoś je wymieniał na takie, czy oryginalnie nie było?

"

Przestancie pisac bzdury :facepalm:

W tarczy jest poglebiony jeden otwor wiecej jsk do śrub.

Przez ten otwor punktujemy piaste i wiercimy otwór wiertlem fi5, nastepnie gwintujemy gwintownikiem M6 i wkrecamy srube z łbem stozkowym M6x15

Tym samym tarcza nam juz nie lata."
Autor Dev :D zeby nie bylo

 

Opublikowano

W B6 takie otwory były tylko w eSie, jak ktoś ma takie w B6 znakiem tego były zmieniane piasty razem z lozyskami na nowe i szły z otworami

Od B7 w górę już wszystkie piasty były z otworami

Opublikowano
2 godziny temu, Mr.Joker napisał:

No właśnie nie sprecyzowalem. chce żeby było takie jak teraz tylko  zabezpieczone czymś po szkielkowaniu. Nie będę tego malował kolorem. Fajnie to wygląda wg mnie. 

Zaraz zacznie się utleniać lepiej pomaluj

Opublikowano
Godzinę temu, Dev napisał:

W B6 takie otwory były tylko w eSie, jak ktoś ma takie w B6 znakiem tego były zmieniane piasty razem z lozyskami na nowe i szły z otworami

Od B7 w górę już wszystkie piasty były z otworami

U mnie modelowy rok 2004 i we wszystkich piastach są otwory. 2 tylne zmieniałem i to były oryginały fabryczne.

Opublikowano
4 minuty temu, pila24 napisał:

U mnie modelowy rok 2004 i we wszystkich piastach są otwory. 2 tylne zmieniałem i to były oryginały fabryczne.

Ja mam niby rok modelowy 2003, no ale.. Łożyska i tak powoli zaczynają hałasować z tyłu, to przy wymianie zwrócę uwagę żeby nowe piasty miały już ten otwór :D

Opublikowano

witam, widzę temat bardzo obszerny i ciężko znaleźć jakieś konkretny. Mam takie pytanie, kumpel rozglada się za swapem wiekszych hebli do a4 b6 avant. Aktualnie ma przednie 288mm i chciałby coś większego, co w tych czassch można wrzucić co wychodzi fajnie cenowo? 

Opublikowano (edytowane)

Odpowiedź pojawia się regularnie... Można przejść na 312mm, wystarczą same jarzma, ale warto rozważyć od razu 320mm, oczywiście należy upewnić się co wejdzie w posiadane felgi, o których nic nie wspomniałeś... Warto też zastanowić się na zmianą tyłu... Odnowione, gotowe do montażu, zestawy 320mm można znaleźć w dziale z ogłoszeniami lub pytać bezpośrednio u użytkowników, którzy najczęściej pomagają na forum.

Edytowane przez daniok
Opublikowano
1 godzinę temu, Pyteks napisał:

witam, widzę temat bardzo obszerny i ciężko znaleźć jakieś konkretny. Mam takie pytanie, kumpel rozglada się za swapem wiekszych hebli do a4 b6 avant. Aktualnie ma przednie 288mm i chciałby coś większego, co w tych czassch można wrzucić co wychodzi fajnie cenowo? 

Wszystko masz na pierwszej stronie co pasuje P&P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...