siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 tylne oslony maja nachodzić na tarcze i ni c**ja nie pasują do większych tarcz... Dopasować wszystko można... Jak to błotnik z a6 c6 nie pasuje do a4. wystarczy klepnąc młotniem troszke podciąc i już... mnie się podoba... To na takiej samej zasadzie...
Gik Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 pokaże na zdjęciu jak to wygląda, nie widać idealnie. Ale osłona zachodzi na tarczę Moim zdaniem wygląda to nawet estetyczniej, bo nie ma zbyt dużo tego metalu za tarczą. A pylenia i czego kolwiek na swoich felgach nie zauważyłem
AndyN Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 napisałem, tył tez pasuje Gik żeby rozwiać wątpliwości możesz zrobić zdjęcie jak te tarcze mają się do tych osłon? Takie małe zbliżenie na detale? Wtedy nie będzie wątpliwości jak jest w realu .... 321 a 312 to różnica 4,5 mm w promieniu tarczy [(321-312)/2)=4,5] - da się tarcze 321 upchnąć w blachy 312 -> choćby u mnie tak jest 288 a 255 to różnica 16,5 mm w promieniu tarczy [(288-255)/2=16,5] - 1,65 cm więcej w promieniu .... Jestem ciekaw jak ci magicy upchnęli te większe heble w te blachy .... Dawaj te zdjęcia :!:
Gik Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 zapisz na kompa, będzie jako takie powiększenie. Mam nadzieje, że wystarczy
AndyN Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 pokaże na zdjęciu jak to wygląda, nie widać idealnie. Ale osłona zachodzi na tarczę Moim zdaniem wygląda to nawet estetyczniej, bo nie ma zbyt dużo tego metalu za tarczą. A pylenia i czego kolwiek na swoich felgach nie zauważyłem Niewiele widać .... ;( Kopnij się na parking lepsze fotki strzelić, dotlenisz się trochę ...
Gik Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 jak nie zapomnę to cyknę fote, zaraz jadę do roboty. Ale wrócę około 21 wtedy zamieszczę.
AndyN Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 zapisz na kompa, będzie jako takie powiększenie. Mam nadzieje, że wystarczy Zapisałem, nic nie widać .... Idź, idź ....
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Andyn z przodami jest całkiem inna historia, bo tam blacha jest tylko z boku tarczy i tam nawet nie trzeba wymieniać osłon przy zmianie z 288 na 345 ale tył to inna sprawa bo oslona powinna nachodzic na tarcze
AndyN Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Andyn z przodami jest całkiem inna historia, bo tam blacha jest tylko z boku tarczy i tam nawet nie trzeba wymieniać osłon przy zmianie z 288 na 345 ale tył to inna sprawa bo oslona powinna nachodzic na tarcze Specjalnie polazłem pomacać tylne blachy. Dokładnie tak jest jak piszesz. Tym bardziej chcę zobaczyć co wyczarowali magicy w aucie Gik'a
Gik Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Takie coś wyczarowali... zapominałem oczywiście zabrać aparatu... więc foty z telefonu W dodatku zaparkowałem w cieniu...
siemian Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 czyli je poprostu odgieli... Nie chroni to tarczy tak jak powinno
AndyN Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Jak te zaciski się grzeją. Do spółki z felgami. Mam nadzieję, że sytuacja się unormuje gdy mocniejszy tył (288 mm) [plus założenie na tył, tak jak już to jest z przodu, oplotu] przejmie część obciążenia.
Dev Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 jak ktos chce to moge dac namiar na zaciski 300mm ale ku...tas chce 600zl za kpl :wallbash: :wallbash:
pablosan Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Panie i Panowie Może to i nie ten temat, ale co tam... Umarł zacisk w moim aucie. Dzięki forum skontaktowałem się z kolegą devastation i po prostu nadal jestem w szoku, że tacy ludzie jeszcze istnieją w tych k..rewsko podłych czasach!!! Wysłałem zacisk w wtorek, we czwartek dostałem w pełni zregenerowany, wypiaskowany i wymalowany zacisk do mojego auta-po prostu rewelacja, choć w swojej głupocie chciałem już kupić nowy zacisk . Devastation dzwonił kilka razy, pytał czy już paczka dotarła czy wszystko okej, jak mi się podoba robota, poinstruował mnie jak extra odpowietrzyć zacisk, dodatkowo doradził jaki tarcze i jakie klocki-bo trzeba było wymienić te elementy również. Dlatego jak macie jakiś problem z układem hamulcowym, to z czystym sumieniem i wielkim uśmiechem polecam kontakt z kolegą devastation-pełen profesjonalizm i mega zaangażowanie. Jaszcze raz wielkie dzięki devastation i do usłyszenia na pewno. pozdrawiam pablosan
AndyN Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Potwierdzam, troszczy się o każdego klienta ==== Qrva, dzisiaj te heble uratowały mnie przed wjechaniem w bagażnik jakiegoś parcha przy wjeździe na most Grota Jakiś qtas trzy auta wcześniej stwierdził raptownie że przyhamuje i zmieni pas ....
kileeer Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Ja doceniam swoje heble dopiero jak muszę jeździć innymi autami, wtedy widzę różnicę we wszystkim co zrobiłem u siebie. Ale powiem kolejny raz dobry klocek i oplot to podstawa.
ArkadiuS Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Ja doceniam swoje heble dopiero jak muszę jeździć innymi autami, wtedy widzę różnicę we wszystkim co zrobiłem u siebie. Ale powiem kolejny raz dobry klocek i oplot to podstawa. podobnie...jak przesiadam się do B5 to do kilku pierwszych hamowań muszę przyzwyczajać. Zmiana hebli to powinien być jeden z pierwszych modów
SID Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Nowe tarcze Movit 370x35mm dla Audi RS4 B7 będą pracować z klockami DS2500 w zacisku 8-mio tłoczkowym. Się wreszcie doczekałem do swego auta Po prawej orginalna tarcza RS4 B7 365x34mm (jest około 30% cięższa od Movita)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się