Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy jest jakaś szansa dostania samych jarzm pod 345 na przód? Apetyt rośnie w miarę jedzenia :evil:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? :mysli: Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... :cool1:, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło

Opublikowano
kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło

ja mam 288 i tez daja rade :naughty:

chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga

Opublikowano

kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? :mysli: Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... :cool1:, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło

nic dziwnego, jak jezdzisz na DS-ach[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 11:35_________________________________________________

Czy jest jakaś szansa dostania samych jarzm pod 345 na przód? Apetyt rośnie w miarę jedzenia :evil:

zawsze jest :wink4: :wink4: :wink4:

Opublikowano
kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło

ja mam 288 i tez daja rade :naughty:

chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga

Seria u mnie puchła jak cholera, wiec w moim przypadku heble były koniecznością do zrobienia,

fakt ja u siebie mam Zimmermanny Perforowane i klocki DSy ale chyba nie da rady tego teraz zagotować.

Opublikowano
kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło

ja mam 288 i tez daja rade :naughty:

chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga

Wystarczy, że będziesz jechał 130-140 km/h lewym pasem trasy szybkiego ruchu a na twój pasy wyjedzie jakiś typ, który uważa, że wsteczne lusterka są dla mięczaków albo któremu się będzie wydawać, że jesteś daleko za nim i że na pewno zdąży rozpędzić swoje Daewoo Tico a zrozumiesz co znaczy pojęcie "skuteczne hamulce". I nie mówię tu o upalaniu a o trochę szybszej jeździe.

Opublikowano
kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło

ja mam 288 i tez daja rade :naughty:

chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga

Wystarczy, że będziesz jechał 130-140 km/h lewym pasem trasy szybkiego ruchu a na twój pasy wyjedzie jakiś typ, który uważa, że wsteczne lusterka są dla mięczaków albo któremu się będzie wydawać, że jesteś daleko za nim i że na pewno zdąży rozpędzić swoje Daewoo Tico a zrozumiesz co znaczy pojęcie "skuteczne hamulce". I nie mówię tu o upalaniu a o trochę szybszej jeździe.

Dokladnie... A tym bardziej jak mieszkasz w krainie guinnessem i whiskey plynacym... Tutaj lusterka sa dla frajerow... Pytalem z ciekawosci, ani razu swoich nie zagrzalem ale na przyszlosc jak bede musial zmirniac tarcze/klocki to na pewno pomysle o 345 :)

Opublikowano
kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło

ja mam 288 i tez daja rade :naughty:

chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga

Wystarczy, że będziesz jechał 130-140 km/h lewym pasem trasy szybkiego ruchu a na twój pasy wyjedzie jakiś typ, który uważa, że wsteczne lusterka są dla mięczaków albo któremu się będzie wydawać, że jesteś daleko za nim i że na pewno zdąży rozpędzić swoje Daewoo Tico a zrozumiesz co znaczy pojęcie "skuteczne hamulce". I nie mówię tu o upalaniu a o trochę szybszej jeździe.

Dokladnie... A tym bardziej jak mieszkasz w krainie guinnessem i whiskey plynacym... Tutaj lusterka sa dla frajerow... Pytalem z ciekawosci, ani razu swoich nie zagrzalem ale na przyszlosc jak bede musial zmirniac tarcze/klocki to na pewno pomysle o 345 :)

ja To teraz tylko i wyłącznie na prosiakami bym sie zastanowił.... :cool1:

Opublikowano

Niee, dla mnie 345 starczy, 320mm też wystarcza ale wiesz jak to jest, apetyt rośnie w miarę jedzenia :gwizdanie:

Opublikowano

prosiak ma wlasnie 345mm

ale nie robia szalu, lepsze klocki drogie

tarcza chu....jowa (ML), jedyna zaleta to mala masa no i moze wyglad

Opublikowano

prosiak ma wlasnie 345mm

ale nie robia szalu, lepsze klocki drogie

tarcza chu....jowa (ML), jedyna zaleta to mala masa no i moze wyglad

a efektywność nie jest lepsza? Zacisk ma wiecej tłoczków wiec i efektywność powinna być lepsza.... :mysli:

Opublikowano

taaaa, jakies 1.5%, wiec szalu nie ma

Opublikowano

a ja mam troche inne pytanko, wiecie jaka jest długość oryginalnej śruby do koła do b6 ? albo jaka powinna być śruba do kołą z dystansem 17mm ? bo sprawdziłem ze na 320 wchodzi felga ori 16 z b6 i nie obciera ale nie zmierzyłem śruby a auta nie mam pod domem i nie wiem jakie śruby zamówic ;/

Opublikowano

Niee, dla mnie 345 starczy, 320mm też wystarcza ale wiesz jak to jest, apetyt rośnie w miarę jedzenia :gwizdanie:

A co masz teraz na tyle?
Opublikowano

jak ostatnio mu wysylalem to 288/12mm

Opublikowano

taaaa, jakies 1.5%, wiec szalu nie ma

dokladnie ale tak jak napisałeś wcześniej wielkim plusem jest masa zacisku i to akurat jest odczuwalne.

Opublikowano

taaaa, jakies 1.5%, wiec szalu nie ma

dokladnie ale tak jak napisałeś wcześniej wielkim plusem jest masa zacisku i to akurat jest odczuwalne.

w jakim sensie jest to odczuwalne? przybliż mi temat...

Opublikowano

praca zawieszenia na nierównościach. wybieranie nierówności, "wracanie" amora

Opublikowano

praca zawieszenia na nierównościach. wybieranie nierówności, "wracanie" amora

zgadzam sie, zestaw z eSy z przodu jest odczuwalny. masa nieresorowana jest dosyc duza i to sie niestety czuje. co prawda idzie sie przyzwyczaic do tego ale zaraz po zmianie z 312 na 345 nie bylem zadowolony. zanim tarcza i klocek sie ulozyly to nie odczuwalem poprawy hamowania a roznica w ciezarze na przedniej osi byla odczuwalna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...