Młody_drog Opublikowano 28 Stycznia 2012 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Czy jest jakaś szansa dostania samych jarzm pod 345 na przód? Apetyt rośnie w miarę jedzenia
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... , wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło
MAGIC87 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło ja mam 288 i tez daja rade chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... , wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło nic dziwnego, jak jezdzisz na DS-ach[br]Dopisany: 29 Styczeń 2012, 11:35_________________________________________________ Czy jest jakaś szansa dostania samych jarzm pod 345 na przód? Apetyt rośnie w miarę jedzenia zawsze jest :wink4:
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło ja mam 288 i tez daja rade chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga Seria u mnie puchła jak cholera, wiec w moim przypadku heble były koniecznością do zrobienia, fakt ja u siebie mam Zimmermanny Perforowane i klocki DSy ale chyba nie da rady tego teraz zagotować.
AndyN Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło ja mam 288 i tez daja rade chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga Wystarczy, że będziesz jechał 130-140 km/h lewym pasem trasy szybkiego ruchu a na twój pasy wyjedzie jakiś typ, który uważa, że wsteczne lusterka są dla mięczaków albo któremu się będzie wydawać, że jesteś daleko za nim i że na pewno zdąży rozpędzić swoje Daewoo Tico a zrozumiesz co znaczy pojęcie "skuteczne hamulce". I nie mówię tu o upalaniu a o trochę szybszej jeździe.
Młody_drog Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło ja mam 288 i tez daja rade chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga Wystarczy, że będziesz jechał 130-140 km/h lewym pasem trasy szybkiego ruchu a na twój pasy wyjedzie jakiś typ, który uważa, że wsteczne lusterka są dla mięczaków albo któremu się będzie wydawać, że jesteś daleko za nim i że na pewno zdąży rozpędzić swoje Daewoo Tico a zrozumiesz co znaczy pojęcie "skuteczne hamulce". I nie mówię tu o upalaniu a o trochę szybszej jeździe. Dokladnie... A tym bardziej jak mieszkasz w krainie guinnessem i whiskey plynacym... Tutaj lusterka sa dla frajerow... Pytalem z ciekawosci, ani razu swoich nie zagrzalem ale na przyszlosc jak bede musial zmirniac tarcze/klocki to na pewno pomysle o 345
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 kurde jak wy jeździcie jak wam zestaw 320/288 nie wystarcza? mysli Nie udało mi się zagotować jeszcze ani razu tego zestawu, co mam u siebie.... cool1, wiec po co zakładać więcej żelastwa na koło ja mam 288 i tez daja rade chyba chłopaki zdrowo upalaja do konca a pozniej podłoga Wystarczy, że będziesz jechał 130-140 km/h lewym pasem trasy szybkiego ruchu a na twój pasy wyjedzie jakiś typ, który uważa, że wsteczne lusterka są dla mięczaków albo któremu się będzie wydawać, że jesteś daleko za nim i że na pewno zdąży rozpędzić swoje Daewoo Tico a zrozumiesz co znaczy pojęcie "skuteczne hamulce". I nie mówię tu o upalaniu a o trochę szybszej jeździe. Dokladnie... A tym bardziej jak mieszkasz w krainie guinnessem i whiskey plynacym... Tutaj lusterka sa dla frajerow... Pytalem z ciekawosci, ani razu swoich nie zagrzalem ale na przyszlosc jak bede musial zmirniac tarcze/klocki to na pewno pomysle o 345 ja To teraz tylko i wyłącznie na prosiakami bym sie zastanowił....
Młody_drog Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Niee, dla mnie 345 starczy, 320mm też wystarcza ale wiesz jak to jest, apetyt rośnie w miarę jedzenia :gwizdanie:
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 prosiak ma wlasnie 345mm ale nie robia szalu, lepsze klocki drogie tarcza chu....jowa (ML), jedyna zaleta to mala masa no i moze wyglad
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 prosiak ma wlasnie 345mm ale nie robia szalu, lepsze klocki drogie tarcza chu....jowa (ML), jedyna zaleta to mala masa no i moze wyglad a efektywność nie jest lepsza? Zacisk ma wiecej tłoczków wiec i efektywność powinna być lepsza....
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 taaaa, jakies 1.5%, wiec szalu nie ma
spiidy Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 a ja mam troche inne pytanko, wiecie jaka jest długość oryginalnej śruby do koła do b6 ? albo jaka powinna być śruba do kołą z dystansem 17mm ? bo sprawdziłem ze na 320 wchodzi felga ori 16 z b6 i nie obciera ale nie zmierzyłem śruby a auta nie mam pod domem i nie wiem jakie śruby zamówic ;/
P-U-M-A Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Niee, dla mnie 345 starczy, 320mm też wystarcza ale wiesz jak to jest, apetyt rośnie w miarę jedzenia :gwizdanie: A co masz teraz na tyle?
Dev Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 jak ostatnio mu wysylalem to 288/12mm
siemian Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 taaaa, jakies 1.5%, wiec szalu nie ma dokladnie ale tak jak napisałeś wcześniej wielkim plusem jest masa zacisku i to akurat jest odczuwalne.
kileeer Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 taaaa, jakies 1.5%, wiec szalu nie ma dokladnie ale tak jak napisałeś wcześniej wielkim plusem jest masa zacisku i to akurat jest odczuwalne. w jakim sensie jest to odczuwalne? przybliż mi temat...
siemian Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 praca zawieszenia na nierównościach. wybieranie nierówności, "wracanie" amora
Yoghurt Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 praca zawieszenia na nierównościach. wybieranie nierówności, "wracanie" amora zgadzam sie, zestaw z eSy z przodu jest odczuwalny. masa nieresorowana jest dosyc duza i to sie niestety czuje. co prawda idzie sie przyzwyczaic do tego ale zaraz po zmianie z 312 na 345 nie bylem zadowolony. zanim tarcza i klocek sie ulozyly to nie odczuwalem poprawy hamowania a roznica w ciezarze na przedniej osi byla odczuwalna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się