Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja mam troche inne pytanko, wiecie jaka jest długość oryginalnej śruby do koła do b6 ? albo jaka powinna być śruba do kołą z dystansem 17mm ? bo sprawdziłem ze na 320 wchodzi felga ori 16 z b6 i nie obciera ale nie zmierzyłem śruby a auta nie mam pod domem i nie wiem jakie śruby zamówic ;/

Ori śruba to ok 27mm od stożka. Weż min 45mm i będzie cacy, ale możesz dać nawet z 15mm więcej.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy jest jakaś szansa dostania samych jarzm pod 345 na przód? Apetyt rośnie w miarę jedzenia

Jak by cus to mam na sprzedaz ale niestety tylko jedno, bo kupilem zestaw 320 ale jednak przyszedł 345 (niewiedzial co sprzedaje) no i bez jednego jarzma :wallbash: kochani nasi sprzedajacy z allegro :thumbdown: kupiłem juz jarzma pod 320 :) tarcze zimmermany od Sida :good: polecam,

jak zobaczylem co on tam ma w garage to :shocked: :shocked:

no i zakupiłem zestaw na tył 288 mają grubość 11,4 i minimalny rancik wiec albo lizne minimalnie na tokarce albo zostawie, jak radzicie??

I jakie klocki do tego zestawu na przód i tył??

Opublikowano

lekka "korekta" na tokarce i bedzie ok

jak masz mozliwosc to przed toczeniem warto przepiaskowac tarcze

klocki polecam Ferodo

przod FDB1629, tyl FDB1636

Opublikowano

Yhm a te ferodo to pewnie drogie nie?? ewentualnie jakie z "niższej" półki??

No Tomek co wysyłałem ci foto, jednak kurcze 345 były..

Opublikowano

Yhm a te ferodo to pewnie drogie nie??

nie są drogie a warte swojej ceny....[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 08:26_________________________________________________

ewentualnie jakie z "niższej" półki??

TRW

Opublikowano

cena podobna

poza tym nie mam sensu pakowac jakiegos szajsu do tego rozmiaru zacisków, Ferodo jest w sam raz

jak chcesz to mam ori klocki w dobrej cenie

o co chodzi z tymi zaciskami 345mm bo nie bardzo rozumiem ???? :mysli: :mysli:

Opublikowano

A kiedys pisalem do ciebie bo nie byłem pewny czy to jest jarzmo pod 320 czy 345 i jednak po przyłożeniu na próbę tarczy 320 miedzy jarzmem a tarcza jest okolo 15mm luzu, wiec 345 na bank..

20120131627.jpg

Opublikowano

no a jak bys chcial zeby inaczej tam klocek chodził... :gwizdanie:

Opublikowano

No przecież to jest pod 345 no nie??

Opublikowano

tak, to jest jarzmo na tarcze 345mm

i rozumiem że teraz potrzebujesz na 320mm, tak ?

Opublikowano
tak, to jest jarzmo na tarcze 345mm

i rozumiem że teraz potrzebujesz na 320mm, tak ?

Tzn juz kupiłem i sa w drodze..

Opublikowano

mogłes dać znać to bym Ci je podmienił z dopłatą z mojej strony

Opublikowano
mogłes dać znać to bym Ci je podmienił z dopłatą z mojej strony

Ale ja mam tylko jedno 345, molestuje goscia bo mi wyslal nie kompletny zestaw, jak przyjdzie drugie to dam ci znac :)

Opublikowano

dev, Ty masz jakis problem z tymi helbami z Porsche... tylko czemu? i skad ten pomiar, ze sa lepsze o "1,5%" od S4? Nie rozumiem tego flejmu.

Jezdze na tej ch_jowej tarczy ML, nedznych klockach i sobie bardzo chwale, bo skutecznosc jest bardzo dobra. Nawet w lato, auto zapakowane w 4 osoby i pelen bagaznik, duzo wyprzedzania, hamowania - nie bylem w stanie zagrzac tego zestawu.

Wczesniej mialem 320mm i jest poprostu PRZEPASC.

Co do cen - nowe tarcze Zimmermanna mozna kupic bardzo tanio (u SID'a ~500PLN komplet), wiec sporo taniej niz od S4.

Klocki PAGID'a kosztuja 250PLN. Zaciski w zakupie tez nie sa jakies kosmiczne drogie, a jednak sporo lzejsze od zeliwnych S4.

Podejrzewam, ze zestaw Porsche 345mm (tarcze, klocki, zaciski) jest niewiele drozszy od S4 345mm (nie znam aktualnych cen S4).

Glowny minus, to felga 18" minimum.

Mowisz, ze nie ma wyboru klockow - fakt, ale po co komu do A4 czy S4 jakies drogie klocki?

Taki PAGID mu w zupelnosci wystarczy.

W dodatku klocki do 6-tloka sa duzo wieksze niz od S4...

Opublikowano

Fly, nie mam problemu, zimnym okiem obserwuje ten SWAP

czytam zachodnie fora, jest tam mase informacji na ten temat którę zdają sie potwierdzac moje obserwacje i za duzo tego przerabiam aby nie wiedziec co pisze

opisałem wady i zalety tej zmiany, na co trzeba uważac itd itp

a pisze to po to aby osoby rozważające taki montaz miały wiecej informacji na ten temat

od tego mamy przeciez to forum, nie ?????

zrobi sie cieplej i bede miał (może) wiecej czasu na zabawe

to założe najpierw zacisk Brembo i zrobie 3 hamowania ze 150 do zera

potem wrzuce zacisk od S4-ki i powtórze hamowanie

na std klocku bedzie moze metr róznicy

na zacisku S4 i DS-ie brembo dostaje baty przynajmniej o cztery długosci auta

dostaniecie to wszystko na YT

owszem mozna zapodac do zacisku Brembo Ferodo FCP ale to koszt ok 1000zł

a mało kogo na to stac, pomając fakt że te klocki nie mają homologacji na ulice

Opublikowano

Fly, nie mam problemu, zimnym okiem obserwuje ten SWAP

czytam zachodnie fora, jest tam mase informacji na ten temat którę zdają sie potwierdzac moje obserwacje i za duzo tego przerabiam aby nie wiedziec co pisze

opisałem wady i zalety tej zmiany, na co trzeba uważac itd itp

a pisze to po to aby osoby rozważające taki montaz miały wiecej informacji na ten temat

od tego mamy przeciez to forum, nie ?????

zrobi sie cieplej i bede miał (może) wiecej czasu na zabawe

to założe najpierw zacisk Brembo i zrobie 3 hamowania ze 150 do zera

potem wrzuce zacisk od S4-ki i powtórze hamowanie

na std klocku bedzie moze metr róznicy

na zacisku S4 i DS-ie brembo dostaje baty przynajmniej o cztery długosci auta

dostaniecie to wszystko na YT

owszem mozna zapodac do zacisku Brembo Ferodo FCP ale to koszt ok 1000zł

a mało kogo na to stac, pomając fakt że te klocki nie mają homologacji na ulice

może ja się wypowiem w tym temacie.

Miałem zestaw s4 na standardowym klocku i na EBC YellowStuffie (odpowiednik FCP)

Róznica pomiedzy standardowym klockiem a EBC była mega duża.

Teraz zaciski Porsche. Mam klocki FCP.

Jeśli chodzi o czucie hamucla to moim zdaniem jest dużo lepsze.

Jeśli chodzi o skuteczność to uważam że też jest lepsza niż w przypadku S4 (ale nie dużo lepsza- ale też nie o 1,5% jak pisze Dev).

Te informacje przypuszczam że masz ze strony ECSu która takowe podaje. Tylko że tam jeden szczegól mi się nie zgadza. Wg. nich klocek do zacisku porsche jest mniejszy od klocka do zacisku eSowego. Miałem to i to w ręce i wydaje mi się że jest na odwrót i to dość mocno...)

Cięzko też oceniać tak skuteczność bo nie ma dwóch takich samych samochodów, takich samych warunków, takiego samego asfaltu. To tak jak z hamownią. Laboratorium laboratoriem a droga drogą...

Jeśli chodzi o wytrzymałość na przegrzewanie to eSowy zestawik udało się zagrzać tak ze dymiło się i płyn się zagotował..

Zestawu z Porsche tak nie zgrzałem, ale po każdym szybszym upalanku tarcze są fioletowe... Zresztą chyba się pokrzywiły...

Jednym słowem i to i to o kand d_upy rozbić... :naughty::decayed:

Opublikowano

siemian, Ciebie to ratuje chyba ceramika :wink4: albo ostatnia "rozsadna" deska ratunku, czyli 8-tlok od RS4 B7

Opublikowano

siemian, Ciebie to ratuje chyba ceramika :wink4: albo ostatnia "rozsadna" deska ratunku, czyli 8-tlok od RS4 B7

coś tam mam na oku. zobaczymy czy temat wypali :naughty:

Opublikowano

spadochron... :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...