adams78 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 a ja mam troche inne pytanko, wiecie jaka jest długość oryginalnej śruby do koła do b6 ? albo jaka powinna być śruba do kołą z dystansem 17mm ? bo sprawdziłem ze na 320 wchodzi felga ori 16 z b6 i nie obciera ale nie zmierzyłem śruby a auta nie mam pod domem i nie wiem jakie śruby zamówic ;/ Ori śruba to ok 27mm od stożka. Weż min 45mm i będzie cacy, ale możesz dać nawet z 15mm więcej.
Lukaszxxx Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Czy jest jakaś szansa dostania samych jarzm pod 345 na przód? Apetyt rośnie w miarę jedzenia Jak by cus to mam na sprzedaz ale niestety tylko jedno, bo kupilem zestaw 320 ale jednak przyszedł 345 (niewiedzial co sprzedaje) no i bez jednego jarzma kochani nasi sprzedajacy z allegro kupiłem juz jarzma pod 320 tarcze zimmermany od Sida polecam,jak zobaczylem co on tam ma w garage to :shocked: no i zakupiłem zestaw na tył 288 mają grubość 11,4 i minimalny rancik wiec albo lizne minimalnie na tokarce albo zostawie, jak radzicie?? I jakie klocki do tego zestawu na przód i tył??
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 lekka "korekta" na tokarce i bedzie ok jak masz mozliwosc to przed toczeniem warto przepiaskowac tarcze klocki polecam Ferodo przod FDB1629, tyl FDB1636
Lukaszxxx Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Yhm a te ferodo to pewnie drogie nie?? ewentualnie jakie z "niższej" półki?? No Tomek co wysyłałem ci foto, jednak kurcze 345 były..
kileeer Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Yhm a te ferodo to pewnie drogie nie?? nie są drogie a warte swojej ceny....[br]Dopisany: 01 Luty 2012, 08:26_________________________________________________ ewentualnie jakie z "niższej" półki?? TRW
Dev Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 cena podobna poza tym nie mam sensu pakowac jakiegos szajsu do tego rozmiaru zacisków, Ferodo jest w sam raz jak chcesz to mam ori klocki w dobrej cenie o co chodzi z tymi zaciskami 345mm bo nie bardzo rozumiem ???? :mysli:
Lukaszxxx Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 A kiedys pisalem do ciebie bo nie byłem pewny czy to jest jarzmo pod 320 czy 345 i jednak po przyłożeniu na próbę tarczy 320 miedzy jarzmem a tarcza jest okolo 15mm luzu, wiec 345 na bank..
siemian Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 no a jak bys chcial zeby inaczej tam klocek chodził... :gwizdanie:
Dev Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 tak, to jest jarzmo na tarcze 345mm i rozumiem że teraz potrzebujesz na 320mm, tak ?
Lukaszxxx Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 tak, to jest jarzmo na tarcze 345mmi rozumiem że teraz potrzebujesz na 320mm, tak ? Tzn juz kupiłem i sa w drodze..
Dev Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 mogłes dać znać to bym Ci je podmienił z dopłatą z mojej strony
Lukaszxxx Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 mogłes dać znać to bym Ci je podmienił z dopłatą z mojej strony Ale ja mam tylko jedno 345, molestuje goscia bo mi wyslal nie kompletny zestaw, jak przyjdzie drugie to dam ci znac
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 dev, Ty masz jakis problem z tymi helbami z Porsche... tylko czemu? i skad ten pomiar, ze sa lepsze o "1,5%" od S4? Nie rozumiem tego flejmu. Jezdze na tej ch_jowej tarczy ML, nedznych klockach i sobie bardzo chwale, bo skutecznosc jest bardzo dobra. Nawet w lato, auto zapakowane w 4 osoby i pelen bagaznik, duzo wyprzedzania, hamowania - nie bylem w stanie zagrzac tego zestawu. Wczesniej mialem 320mm i jest poprostu PRZEPASC. Co do cen - nowe tarcze Zimmermanna mozna kupic bardzo tanio (u SID'a ~500PLN komplet), wiec sporo taniej niz od S4. Klocki PAGID'a kosztuja 250PLN. Zaciski w zakupie tez nie sa jakies kosmiczne drogie, a jednak sporo lzejsze od zeliwnych S4. Podejrzewam, ze zestaw Porsche 345mm (tarcze, klocki, zaciski) jest niewiele drozszy od S4 345mm (nie znam aktualnych cen S4). Glowny minus, to felga 18" minimum. Mowisz, ze nie ma wyboru klockow - fakt, ale po co komu do A4 czy S4 jakies drogie klocki? Taki PAGID mu w zupelnosci wystarczy. W dodatku klocki do 6-tloka sa duzo wieksze niz od S4...
Dev Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Fly, nie mam problemu, zimnym okiem obserwuje ten SWAP czytam zachodnie fora, jest tam mase informacji na ten temat którę zdają sie potwierdzac moje obserwacje i za duzo tego przerabiam aby nie wiedziec co pisze opisałem wady i zalety tej zmiany, na co trzeba uważac itd itp a pisze to po to aby osoby rozważające taki montaz miały wiecej informacji na ten temat od tego mamy przeciez to forum, nie ????? zrobi sie cieplej i bede miał (może) wiecej czasu na zabawe to założe najpierw zacisk Brembo i zrobie 3 hamowania ze 150 do zera potem wrzuce zacisk od S4-ki i powtórze hamowanie na std klocku bedzie moze metr róznicy na zacisku S4 i DS-ie brembo dostaje baty przynajmniej o cztery długosci auta dostaniecie to wszystko na YT owszem mozna zapodac do zacisku Brembo Ferodo FCP ale to koszt ok 1000zł a mało kogo na to stac, pomając fakt że te klocki nie mają homologacji na ulice
siemian Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Fly, nie mam problemu, zimnym okiem obserwuje ten SWAP czytam zachodnie fora, jest tam mase informacji na ten temat którę zdają sie potwierdzac moje obserwacje i za duzo tego przerabiam aby nie wiedziec co pisze opisałem wady i zalety tej zmiany, na co trzeba uważac itd itp a pisze to po to aby osoby rozważające taki montaz miały wiecej informacji na ten temat od tego mamy przeciez to forum, nie ????? zrobi sie cieplej i bede miał (może) wiecej czasu na zabawe to założe najpierw zacisk Brembo i zrobie 3 hamowania ze 150 do zera potem wrzuce zacisk od S4-ki i powtórze hamowanie na std klocku bedzie moze metr róznicy na zacisku S4 i DS-ie brembo dostaje baty przynajmniej o cztery długosci auta dostaniecie to wszystko na YT owszem mozna zapodac do zacisku Brembo Ferodo FCP ale to koszt ok 1000zł a mało kogo na to stac, pomając fakt że te klocki nie mają homologacji na ulice może ja się wypowiem w tym temacie. Miałem zestaw s4 na standardowym klocku i na EBC YellowStuffie (odpowiednik FCP) Róznica pomiedzy standardowym klockiem a EBC była mega duża. Teraz zaciski Porsche. Mam klocki FCP. Jeśli chodzi o czucie hamucla to moim zdaniem jest dużo lepsze. Jeśli chodzi o skuteczność to uważam że też jest lepsza niż w przypadku S4 (ale nie dużo lepsza- ale też nie o 1,5% jak pisze Dev). Te informacje przypuszczam że masz ze strony ECSu która takowe podaje. Tylko że tam jeden szczegól mi się nie zgadza. Wg. nich klocek do zacisku porsche jest mniejszy od klocka do zacisku eSowego. Miałem to i to w ręce i wydaje mi się że jest na odwrót i to dość mocno...) Cięzko też oceniać tak skuteczność bo nie ma dwóch takich samych samochodów, takich samych warunków, takiego samego asfaltu. To tak jak z hamownią. Laboratorium laboratoriem a droga drogą... Jeśli chodzi o wytrzymałość na przegrzewanie to eSowy zestawik udało się zagrzać tak ze dymiło się i płyn się zagotował.. Zestawu z Porsche tak nie zgrzałem, ale po każdym szybszym upalanku tarcze są fioletowe... Zresztą chyba się pokrzywiły... Jednym słowem i to i to o kand d_upy rozbić...
Flyer Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 siemian, Ciebie to ratuje chyba ceramika albo ostatnia "rozsadna" deska ratunku, czyli 8-tlok od RS4 B7
siemian Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 siemian, Ciebie to ratuje chyba ceramika albo ostatnia "rozsadna" deska ratunku, czyli 8-tlok od RS4 B7 coś tam mam na oku. zobaczymy czy temat wypali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się