Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na tasme obustronna:grin:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:facepalm: ja pieprze :polew::polew: ...

:whistling:ciekawe ile osób to faktycznie zakłada ??

Opublikowano

W zestawie brakuje emulatora większej tarczy :decayed:

Opublikowano
W zestawie brakuje emulatora większej tarczy :decayed:

szłoby z tego dorezać tarcze :whistling::naughty::naughty::naughty:

kolpaki-13-vip-14-imitacja-tarczy-hamulcowej-4_0_b.jpg

:polew::polew::polew:

Opublikowano

troche jak spinnery ::D

Opublikowano

Pytanie do Deva: za ile miałbys komplet wszystkiego co jest potrzebne do przejscia z serii na cos co wejdzie pod biedrony, razem z malowaniem proszkowym? Chodzi mi o sam przód w najlepszej Twoim zdaniem konfiguracji . Pozdrawiam

Opublikowano

nie masz duzego pola do popisu, jedynie 320mm z 3.0tdi

Opublikowano
Pytanie do Deva: za ile miałbys komplet wszystkiego co jest potrzebne do przejscia z serii na cos co wejdzie pod biedrony, razem z malowaniem proszkowym? Chodzi mi o sam przód w najlepszej Twoim zdaniem konfiguracji . Pozdrawiam

1230 z wysylka

Opublikowano

no jeszcze zostaje 312/255, jestem po takim modzie i mi na razie pasuje :) a zamknalem sie w 300 zł :decayed: ( tylko uzywka wszystko w dobrym stanie )

Opublikowano

312 a 320 to niestety przepasc

po1. srednica - wiadomo

po2. grubosc tarczy a co za tym idzie jej pojemnosc cieplna, te 5mm robi ogromna roznice

po3. wielkosc klocka, ten tez byl wiekszy choc minimalnie chyba

po4. wielkosc tloczka, niby to tylko 3mm roznicy ale w rezultacie jest to ok 10% wieksza siła nacisku tloczka na klocek w porownaniu z seryjnym zaciskiem 288/312

po5. i to i to miesci sie w 16 calach, oczywiscie 320 trudniej ale da sie to ogarnac

Opublikowano
312 a 320 to niestety przepasc

po1. srednica - wiadomo

po2. grubosc tarczy a co za tym idzie jej pojemnosc cieplna, te 5mm robi ogromna roznice

po3. wielkosc klocka, ten tez byl wiekszy choc minimalnie chyba

po4. wielkosc tloczka, niby to tylko 3mm roznicy ale w rezultacie jest to ok 10% wieksza siła nacisku tloczka na klocek w porownaniu z seryjnym zaciskiem 288/312

po5. i to i to miesci sie w 16 calach, oczywiscie 320 trudniej ale da sie to ogarnac

dokladnie. zmiana z 288 na 312 jest troszke bezsensowna. nie chcialo by mi sie koła odkręcać nawet :)

Opublikowano

jesli chodzi o b5 to jedyne wyjscie bez innych przerobek i wtedy jest warto, skok srednicy o ponad 2cm to juz duzo, ale w b6 nie warto sie bawic w 312

takze mastapi bierz od tomka ten zestaw i sie nie zastanawiaj, bedzies zadowolony ;)

Opublikowano

jakbyś chciał to mam nowe oryginalne tarcze i klocki pod 320. co ori to ori

Opublikowano

wiem wiem Panowie, ale roznica 2600zł a 400 zł tez jest...

Opublikowano

Mi się udało dorwać przód 320 i tył 288 (zaciski z jarzmami, tarcze, klocki i osłony) w sumie za 900 zł więc tragedii nie ma, trzeba tylko trochę poszukać.

Sony Xperia

Opublikowano

zebym wiedział ze nastepne zimy beda takiej jak ta, to pchałbym odrazu 345:grin:

a tak to zimówki droche drogawe:naughty:

Opublikowano
Pytanie do Deva: za ile miałbys komplet wszystkiego co jest potrzebne do przejscia z serii na cos co wejdzie pod biedrony, razem z malowaniem proszkowym? Chodzi mi o sam przód w najlepszej Twoim zdaniem konfiguracji . Pozdrawiam

1230 z wysylka

Na nowych gratach czy używkach ?

Opublikowano

Tarcze OZ klocki ferodo premier

Wsio nowe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...