Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zwykle Jest tak ze czesci do Poszczególnych aut sa robione przez kilka firm.

Osobiscie spotkalem z klockami do audi produkowane przez: Ferodo, Textara, Pagida, Jurida i Galfera.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Właśnie, mnie natomiast zastanawia jak to jest z filtrami. Kiedys ktos mi zasugerowal, ze na pierwszy montaz idzie Bosch. Potem jak za kazdym razem kupowalem zestaw pod wymiane oleju i filtrow, ktos utwierdzal mnie w przekonaniu, ze co innego bylo pakowane fabrycznie.(O dziwo za kazdem razem inna firma :D)

Opublikowano

ja kiedyś widziałem ori filtr powietrza z filtrona w passacie b6 przywiezionym z niemiec. Był normalnie nadrukowany znaczek audi/vw/skoda i numer OEM. I o tym własnie mówie rózni producenci robią dla Audi ale przypuszczam że jeśli wziąc by filtrona takiego z pudełka filtrona a filtrona by audi to odbiegałyby od siebie parametrami...

Opublikowano

Szwagier do Forda F150 z USA zamawiał parę rzeczy i przy okazji filtry. Przyszedł filtr filtrona made in Poland ze znaczkiem Forda ale jest ciezejszy od naszego...

Opublikowano
Szwagier do Forda F150 z USA zamawiał parę rzeczy i przy okazji filtry. Przyszedł filtr filtrona made in Poland ze znaczkiem Forda ale jest ciezejszy od naszego...

no i o tym własnie mówie. Czyli co jak pójde do hurtowni i kupie filtrona to będe mógł mówić że to to samo co oryginał tylko tańszy bo bez brandowania?

Mówcie co chcecie ale dla mnie oryginalna tarcza to zawsze będzie oryginalna tarcza i będe stawiał ją dużo wyżej niż tarcza "od producenta robiącego tarcze dla... ".

To tak jak z klockami. Kupiłem ostatnio klocki Pagida. Na pudełeczku OEM quality, szmery bajery... Zresztą na ori klockach do RS4 też jest wybity Pagid.

Zrobiłem to świadomie ponieważ kosztują 30% ceny klocków orygnalnych do RS4 i nawet nie łudziłem się że bedą chociaż zbliżone do oryginału... Hamują jako tako chociaż jeszcze ich tak mocniej nie próbowałem, ale piszczą tak że jak się zatrzymuje to ludzie na ulicy się patrzą. Dzwięk porównywalny z hamującym pociągiem. Taki sam pisk.

Tak jak pisałem liczyłem się z takimi niedogodnościami i nie przeszkadza mi to zbytnio. Może inaczej pogodziłem się z tym bo się tego spodziewałem. Ale według powyższego rozumowania powininem chodzić wkurwiony i reklamować te klocki bo przecież oryginał nie piszczał...

Ori tarcza ma wybite oznaczenia audi, od producenta "robiącego dla audi" nie ma więc już widać że jest to tarcza inna bo nie da się porpostu nie zrobić tego napisu przy produkcji. Jest to więc robione na innej linii produkcyjnej a co za tym idzie mogą robić to z plasteliny albo czegokolwiek...

Nie mówie że OZ jest zły bo sam na takich tarczach jezdziłem i wiele takich tarcz sprzedałem i większość osób była zadowolona, ale twierdze że oryginał jest lepszy i pewniejszy.

Opublikowano

Troche odbiegamy od tematu. Zasadnicze pytanie jest takie, czy typowy kowalski zobczy roznice w codziennej eksploatacji? Poza cena, nie bedzie widzial roznicy, jedynie jego ego bedzie podbudowane, bo ma ori.

Ile % klubowiczow ma cos wiekszego niz 320/280, 10% to maks.

Opublikowano

Ciekawe jak jest z rozrzadami, niby Ina to ori, ale jakoś nie wyobrażam sobie założyć innego niż ori. Szkoda tylko, ze w większości przypadków ceny ori tak przytłaczają. "Chciałeś mieć Audi masz Audi" tak mówi moja żona :D

Opublikowano

ja mam ori INY i jezdze 4 rok, w poprzednim aucie tez mialem INY

ori firmy to jeszcze Ruville, SNR, SKF i na pewno kilka innych

ale to wlasnie moze byc tak jak np z żywnością, pierwsza klasa idzie na zachód europy, druga klasa do polski, a trzecia na trzeci świat

Opublikowano
Troche odbiegamy od tematu. Zasadnicze pytanie jest takie, czy typowy kowalski zobczy roznice w codziennej eksploatacji? Poza cena, nie bedzie widzial roznicy, jedynie jego ego bedzie podbudowane, bo ma ori.

Ile % klubowiczow ma cos wiekszego niz 320/280, 10% to maks.

Jeśli coś zacznie mu się dziać z tarczami i będzie je musiał reklamowac to zauważy różnice. A przy oryginalnych wyrobach ryzyko reklamacji jest mniejsze.

A do drugie skąd ja mam wiedzieć czy to jest typowy Kowalski czy typowy Nowak. Przedstawiłem oferte na to i na to i wyjaśniłem jaka jest różnica.

A czy ktoś uważa że woli dopłacić czy nie to już jego sprawa.

Zresztą pytanie nie dotyczyło tego czy zauważy czy nie a tego czy oryginalna tarcza to dokładnie taka sama jak "od producenta robiącego dla Audi" Zaatakowaliście mnie że próbuje coś wcisnąc na siłe bo mi leży a sami mijacie się z prawdą.

Mówcie co chcecie ale dla mnie oryginalna tarcza to oryginalna tarcza. Jesli miałbym kupić takie tarcze w ASO i zapłacić za nie katalogową cene (cena katalogowa ori tarczy przewyższa cene kompletu tarcz OZ) to jeśli ktoś spytałby mnie czy warto stwierdziłbym że nie, ale jeśli moge dopłacić 200zł do tarcz OZ i mieć oryginał to wybieram oryginał.

tyle w temacie ode mnie

Opublikowano

Nie walają się komuś może w garażu zaciski Girling 60?

Opublikowano

a po co ci takie zabytki, ni to hamuje ni to wyglada :)

Opublikowano

do Audi 80 potrzebuję.. nic większego tam nie założę bez zmiany piasty na 5 śrub.

Opublikowano

Szukaj w dziale sprzedam ktos jakis czas temu mial takie

Opublikowano
Troche odbiegamy od tematu. Zasadnicze pytanie jest takie, czy typowy kowalski zobczy roznice w codziennej eksploatacji? Poza cena, nie bedzie widzial roznicy, jedynie jego ego bedzie podbudowane, bo ma ori.

Ile % klubowiczow ma cos wiekszego niz 320/280, 10% to maks.

Jeśli coś zacznie mu się dziać z tarczami i będzie je musiał reklamowac to zauważy różnice. A przy oryginalnych wyrobach ryzyko reklamacji jest mniejsze.

A do drugie skąd ja mam wiedzieć czy to jest typowy Kowalski czy typowy Nowak. Przedstawiłem oferte na to i na to i wyjaśniłem jaka jest różnica.

A czy ktoś uważa że woli dopłacić czy nie to już jego sprawa.

Zresztą pytanie nie dotyczyło tego czy zauważy czy nie a tego czy oryginalna tarcza to dokładnie taka sama jak "od producenta robiącego dla Audi" Zaatakowaliście mnie że próbuje coś wcisnąc na siłe bo mi leży a sami mijacie się z prawdą.

Mówcie co chcecie ale dla mnie oryginalna tarcza to oryginalna tarcza. Jesli miałbym kupić takie tarcze w ASO i zapłacić za nie katalogową cene (cena katalogowa ori tarczy przewyższa cene kompletu tarcz OZ) to jeśli ktoś spytałby mnie czy warto stwierdziłbym że nie, ale jeśli moge dopłacić 200zł do tarcz OZ i mieć oryginał to wybieram oryginał.

tyle w temacie ode mnie

Siemian , jesli chodzi o mnie to jestem bardzo daleko od atakowania Twojej jakze szanownej persony . Napisałem jako laik kilka słow aby sie zorientowac co w trawie piszczy a wybiore i kupie te na jakie pozwola finanse....Jeszcze jedno czy tak samo ma sie sprawa z tylnimi heblami?

Opublikowano

Orientuje się ktoś może dlaczego tarcza od środka ma inny kolor niż zewnątrz?

unnamed.jpg

Podczas hamowania słychać dosyć głośno że się hamuje.

Opublikowano

nim klocek ułozył sie z tarczą było mocniejsze hamowanie i przypaliło klocek

z czasem zejdzie nie ma sie czym przejmowac

Opublikowano
nim klocek ułozył sie z tarczą było mocniejsze hamowanie i przypaliło klocek

z czasem zejdzie nie ma sie czym przejmowac

A szmery podczas hamowania czym mogą być powodowane?

Opublikowano

jest tarcie to musza byc szmery :grin:

jaki dałes klocek ?

Opublikowano

Pewnie. Ale w poprzednim samochodzie nie było tak głośno słychać. Ferodo Premier tarcze ori z S4 są wrzucone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...