Wandej Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 Miki zaciski akurat są podobne. Też ATE. Czy sprawniejsze to tylko Dev wie:decayed: Klocek też wygląda tak samo tylko jest większy trochę
Arturoo Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 O czlowiek codziennie dowiaduje sie czegos nowego, a myslalem ze tylko jako rajdowiec bede mogl docenic wieksze hanulce, a dla niedzielnego kierowcy to zadna roznica by byla. Ale jak mowisz ze odczuje roznice heblach w zakorkowanym miescie to super skoro na ekspresówce można odczuć to tym bardziej w mieście również
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Kiedyś montowalem Koledze z forum przód 320mm. Gdy wrocil z pierwszej jazdy bo jeszcze mieliśmy wrzucac na tyl 288 stwierdzil ze nie dotarte 320mm hamuje o niebo lepiej od dotartych 288mm
disem Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Dave do afn trzeba zwrotnice wymieniać przy swapie na 320 ? I czy felgi 16 lopaty tez takie obsłużą ? Wysłane z mojego GT-I9100
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Zwrotnice i półosie z przegubami. O jakich lopatach mowisz ???
Arturoo Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 pewnie Koledze o takie kółko chodziło .....7" et45
miki Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 Miki zaciski akurat są podobne. Też ATE. Czy sprawniejsze to tylko Dev wie:decayed: Klocek też wygląda tak samo tylko jest większy trochę No nie wiem... To że są ATE to akurat jedno z podobieństw, aha, mają też tloczek Wiem jak wyglądają, a ty nie usprawiedliwiaj swojego zakupu
disem Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Dokladnie takie jak Arturoo pokazał. Bylem pewiem ze podejda :-( mialem wczesniej biedry i nie wiem dzie jest różnica Wysłane z mojego GT-I9100
Wandej Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Nie jestem co prawda specem od hebli ale potwierdzam że 320 to udany zakup Co prawda miałem wcześniej fabryczne 312, różnica w średnicy nieduża, ale czuć poprawę hamowania, zacisk jest inaczej zbudowany, nie pracuje tak jak 312. Next stop 345 Miki zaciski akurat są podobne. Też ATE. Czy sprawniejsze to tylko Dev wie:decayed: Klocek też wygląda tak samo tylko jest większy trochę No nie wiem... To że są ATE to akurat jedno z podobieństw, aha, mają też tloczek Wiem jak wyglądają, a ty nie usprawiedliwiaj swojego zakupu Widze jestes na bierzaco:przebiegly:
pioteros Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 policzcie sobie pole powierzchni tloczka 57 i 60mm i będziecie znali roznice w sile danego zacisku, do tego dochodzi srednica i pojemność cieplna większej tarczy
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Dokladnie takie jak Arturoo pokazał. Bylem pewiem ze podejda :-( mialem wczesniej biedry i nie wiem dzie jest różnica Wysłane z mojego GT-I9100 Roznica jest w wypelnieniu felgi
disem Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Hmm czyli to jest za mało miejsca na 320 to moze 312 ? o ile pamiętam to tylko jarzma trzeba zmienić w afn ? a co z tyłem ? i oczywiście 312 pod stal 15 nie wejdzie ?
pioteros Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 pod 16 cali z ET50 312 wejdzie na tyle nic nie zrobisz w ośce
marys888 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Posiadam Audi A4 B6. Aktualnie mam na wykończeniu tarcze przednie (288) i myślę o założeniu nowych 312. Muszę wymienić jarzma, dlatego mam pytanie czy jarzma te będą pasowały z dowolnego passata B6 ?
miki Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Nie, tam był inny rozstaw otworów mocujących, musi być z wersji z Alu zwrotnicą *Ups, myślałem że chodzi o paska b5,w b6 nie wiem jak jest, tu juz musi Dev pomóc
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Aktualnie mam na wykończeniu tarcze 288 i myślę o założeniu nowych 312. Czy jarzma będą pasowały z dowolnego passata B6 ? Uzupulnij profil bo nie wiadomo co pisac
Dev Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Mam kpl 312mm na przod Pomalowany proszkowo Tarcze Ferodo klocki ori 930 zl z wysyłką
marys888 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 ja mam dostęp do towaru w dobrej cenie (tarcze, klocki), więc zależy mi tylko na info w sprawie jarzma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się