Lutek90 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 mma pytanie w normalnej b7 2.0 tfsi 200hp występują tarcze 320 na przodzie ?? czy mniejsze bo nie długo będę chciał wymienić ale zastanawiam się czy od razu na coś wiekszego nie wymienic z tego co czytalem to mozna bez problemu 340 wrzucic a jak z tyłem jest jakie tam sa rozmiary ?
Dev Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Przod 320, tył 288mm Upgrade 345/300 lub 345/330mm
Lutek90 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 oczywiscie przy wiekszych tarczach tzreba zmienci tez zacisk jak dobrze rozumiem ? i powiedz mi jeszcze z jakich modeli podchodzą do mojej b7 te zestawy do upgrade?
Dev Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 S4 B6/7 - 345/300mm Z 330mm trzeba pokombinowac
Adik Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Tak się zastanawiam jak już mam zwrotnice z S4 B5 czy w moim aucie (A4 B5 2.8 V6) można zastosować zacisk jednotloczkowy pod tarcze 320mm z B7?
Dev Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Nie bardzo rozumiem w czym masz problem ? Zdejmujesz starą i zakładasz nową, ot cała robota
Arturoo Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Tak się zastanawiam jak już mam zwrotnice z S4 B5 czy w moim aucie (A4 B5 2.8 V6) można zastosować zacisk jednotloczkowy pod tarcze 320mm z B7? Tak
Adik Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Tak się zastanawiam jak już mam zwrotnice z S4 B5 czy w moim aucie (A4 B5 2.8 V6) można zastosować zacisk jednotloczkowy pod tarcze 320mm z B7? Tak Czyli pasuje wszystko plug and play? czujnik ABSu nie będzie wariował?
Dev Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 A niby dlaczegi ma wariowac ??? Wszystkie koronki daja tyle samo impulsów.
Arturoo Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Zakładać i sie cieszyć z lepszejszego hebelka
Adik Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Dzieki, czy wymagane jest posiadanie aluminiowych zwrotnic z S4/RS4? czy można zamontować te hamulce pod żeliwną zwrotnice z S4...?
Arturoo Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Przy żeliwie jest tylko tyle ,że zmiana wahaczy nie jest konieczna
matibati2 Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 http://s2.postimg.org/lis8kfwz9/image.jpgCzy to jest zacisk 288 tyl? Dev a jak ocenisz jego stan wizualnie?
disem Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 Dave co moze dzwonić w zacisku z prawej strony przod w b5 ptzy jezdzie na wprost i skrecie w prawo? Jak skręcam w lewo to przestaje i jak dosisne hamulec to przestaje ? Zdjolem koło i sprezyna od zewnetrznej jest a czy klocek od wewnątrz tez powinien miec sprężyne lub cos podobnego bo nie widziałem :-( dzwiek wkurzajacy :-( Wysłane z mojego GT-I9100
miki Opublikowano 3 Maja 2014 Opublikowano 3 Maja 2014 http://s2.postimg.org/lis8kfwz9/image.jpgCzy to jest zacisk 288 tyl? Dev a jak ocenisz jego stan wizualnie? Stan wizualny: używany Po takiej fotce to nikt ci nie powie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się