Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jo

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

mma pytanie w normalnej b7 2.0 tfsi 200hp występują tarcze 320 na przodzie ?? czy mniejsze bo nie długo będę chciał wymienić ale zastanawiam się czy od razu na coś wiekszego nie wymienic z tego co czytalem to mozna bez problemu 340 wrzucic a jak z tyłem jest jakie tam sa rozmiary ?

Opublikowano

Przod 320, tył 288mm

Upgrade 345/300 lub 345/330mm

Opublikowano

oczywiscie przy wiekszych tarczach tzreba zmienci tez zacisk jak dobrze rozumiem ? i powiedz mi jeszcze z jakich modeli podchodzą do mojej b7 te zestawy do upgrade?

Opublikowano

S4 B6/7 - 345/300mm

Z 330mm trzeba pokombinowac :wink:

Opublikowano

Tak się zastanawiam jak już mam zwrotnice z S4 B5 czy w moim aucie (A4 B5 2.8 V6) można zastosować zacisk jednotloczkowy pod tarcze 320mm z B7?

Opublikowano

Nie bardzo rozumiem w czym masz problem ?

Zdejmujesz starą i zakładasz nową, ot cała robota

Opublikowano
Tak się zastanawiam jak już mam zwrotnice z S4 B5 czy w moim aucie (A4 B5 2.8 V6) można zastosować zacisk jednotloczkowy pod tarcze 320mm z B7?

Tak ;)

Opublikowano
Tak się zastanawiam jak już mam zwrotnice z S4 B5 czy w moim aucie (A4 B5 2.8 V6) można zastosować zacisk jednotloczkowy pod tarcze 320mm z B7?

Tak ;)

Czyli pasuje wszystko plug and play? :)

czujnik ABSu nie będzie wariował?

Opublikowano

A niby dlaczegi ma wariowac ???

Wszystkie koronki daja tyle samo impulsów.

Opublikowano

Zakładać i sie cieszyć z lepszejszego hebelka ;)

Opublikowano

Dzieki, czy wymagane jest posiadanie aluminiowych zwrotnic z S4/RS4? czy można zamontować te hamulce pod żeliwną zwrotnice z S4...?

Opublikowano

Jeden czort...

Opublikowano

Tylko żeliwo

Opublikowano

Przy żeliwie jest tylko tyle ,że zmiana wahaczy nie jest konieczna ;)

Opublikowano

Dokładnie to dolnego prostego

Opublikowano
:yes2: Maestro
Opublikowano

Dave co moze dzwonić w zacisku z prawej strony przod w b5 ptzy jezdzie na wprost i skrecie w prawo? Jak skręcam w lewo to przestaje i jak dosisne hamulec to przestaje ? Zdjolem koło i sprezyna od zewnetrznej jest a czy klocek od wewnątrz tez powinien miec sprężyne lub cos podobnego bo nie widziałem :-( dzwiek wkurzajacy :-(

Wysłane z mojego GT-I9100

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...