daniels Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 wiem,piasta jest na 4 śrubach,tylko zastanawiam sie czy tylko rozwiercenie wchodzi w grę czy właśnie też szlifowanie
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Jarzma nie trzeba szlifować ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ---------- Piasta jest na jednej srubie
Dev Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 Najpierw trzeba przymierzyć, jak bedzie za krótka to musisz robić na zamówienie. ---------- Post dopisany at 23:04 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ---------- Albo z RS4 B7
daniels Opublikowano 1 Czerwca 2014 Opublikowano 1 Czerwca 2014 to jest jakaś alternatywa DIY: B7 RS4 Rear Brake Swap to B6/B7 S4 Full Write Up tu jest swap na 325MM co prawda i linka zostaje stara
tony84 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Dev jak się dobić do Ciebie na pw? bo mam pytanko o przewody w oplocie
Patryś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Na fona uderzaj. Ja w sumie też szukam przewodów w oplocie
Patryś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Posiadasz i w jakiej cenie przewody w oplocie do B6. Robię swapa na heble z S4 B6.
Patryś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Aha i czy 1L płynu hamulcowego starczy mi żeby wymienić odrazu przy wymianie. ATE Typ 200 DOT 4 odrazu posiadasz i tez po wiela
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Posiadasz i w jakiej cenie przewody w oplocie do B6. Robię swapa na heble z S4 B6. 330zł z wysyłką ---------- Post dopisany at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ---------- a dla mnie do a6 c5 quattro tutaj sprawa jest troche skomplikowana, trzeba ciagnąc długi jeden przewód na stronie, musze znac wymiary i ile jest potrzebnych przetyczek na podpory, koszt ok 450zł/kpl 4 koła ---------- Post dopisany at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ---------- Aha i czy 1L płynu hamulcowego starczy mi żeby wymienić odrazu przy wymianie. ATE Typ 200 DOT 4 odrazu posiadasz i tez po wiela 1 litr starczy 40zł ---------- Post dopisany at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- aaaaa nie sorrryyyyyyyyy A6 C5 w Q ma tak samo jak B6, poyebało mi sie z oską
Patryś Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Ok biorę przewody i płyn. Daj dane do przelewu na maila. [email protected]
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 mam ktos jeden luzny taki element do zacisku B8 TRW ????
Wandej Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 mam ktos jeden luzny taki element do zacisku B8 TRW ????http://s29.postimg.org/sebd2omjn/411494_x800.jpg A masz numer tego?? OStatnio też szukałeś czegoś podobnego pod zacisk ATE:whistling:
Dev Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 pod zacisk Ate zaden problem, kilka firm robi, trzeba było do mnie uderzyc to bym Ci pomógł nr blachy do zacisku TRW 8K0 615 269 A ---------- Post dopisany at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- a tutaj masz do zacisku Ate:
Wandej Opublikowano 5 Czerwca 2014 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Te od ATE to widziałem że są dostępne a te od TRW jutro sprawdzę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się