serfin Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 chłopaki może ktoś coś wie i pomoże? chce zakupic zimowki na stalówkach do a4 b7 170km brd, czyli na tarcze hamulcowe przod 312mm i czy wejdą stalówki o tych parametrach? Rozstaw śrub: 5 x 112, ET: 42, szerokość felgi: 7 Otwór centrujący: 57,1
pioteros Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 pod warunkiem ze to 16 cali jak 15 to nie wejdO
serfin Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 dzieki Dev za info własnie kupione yeeep mowa o 16 calach of course
turzol Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 na jedym mam 0233 a nad drugim 0148 i jeszcze kilka cyferek, to chyba jakieś randomowe cyfry dev ? te cyfry są losowe, tutaj fotki innych
grimfrost Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Witam wszystkich, potrzebuje pomocy w temacie upgrade'u hebli do mojej a4 b6 AWX, mianowicie: 1. czy do ponizszej felgi ET45 16 cali wejdzie 320/288 od B7 3.0tdi, 2.0 TFSI ?? http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A4-B6-B7-16-5-Spoke-Alloy-Wheels-and-Tyres-Set-of-4-5X112-8E0601025B-2-/171193663917?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET&hash=item27dbf001ad 2. oglądałem dzis na szrocie niby heble z 3.0 tdi B7 i nie pasuje mi zarówno średnica jak i grubość tarczy, przód 324(5) ok i gr. 24(5) niby nowe, ale jakieś niewymiarowe, powinny chyba mieć 320/28mm nie? dzięki z góry za pomoc
Dev Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Wejda tarcza 320mm ma nominalną grubosc 30mm
grimfrost Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 więc to jakaś lipa i w sumie za 600 to sie srednio opyla chyba nie?? Bo te tarcze i klocki to raczej na złom sie nadaja, więc zostaja jarzma i zaciski
Dev Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 Warto dac nawet 600zl za zaciski z jarzmami i oslonami. do takiego kompletu daje sie nowe tarcze i klocki, żadnego używanego szajsu
IroN_87 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Czym się różnią zaciski S4 B6 i B7? Na B6 tez da sie założyć blaszkę ozdobną? Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
Dev Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Sa takie same w B7 byly dodatkowo malowane na kolor czarny i mialy blaszki S4 Wsio zamiennie pasuje
IroN_87 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Dzięki. Może byś machnął jakieś podstawowe kompendium wiedzy na pierwsza stronę? Miałbyś mniej głupich pytań Sent from my Lumia 820 using Tapatalk
s3ns Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Może ktoś orientuje się jakimi parametrami (kombinacją szerokości i ET) musi charakteryzować się felga aby pomieścić zaciski z RS4? Oczywiście chodzi o hamulce z przodu.. Z tego co znalazłem to OEM felgi z RS4 to: OEM RS4 19x9.0 ET29OEM RS4 18x8.5 ET21 Tak więc prawdopodobnie coś podobnego do powyższych. Tyle że nie mogę znaleść czy RS4 miały stockowo dawane jakieś dystanse? No i jak wyglada tam sytuacja z powyższymi felgami, wszystko jest na styk, czy jest też trochę bezpiecznego miejsca i można dać większy ET przykładowo w porównaniu do powyższych? Zdaje sobie też spawę że felga o danych parametrach feldze o takich samych nie równa i zalezy sporo od wzoru, ilości i grubości ramion a co za tym idzie jest różna ilość miejsca pod felgą ... Dzięki
pioteros Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Dystansow nigdzie seryjnie nie było. Fela musi mieć przy określonej szerokości jakieś tam et wiec ciężko to policzyć nie przymierzajac. Podejrzewam ze w seryjnej feldze z pol cm luzu jest względem zacisku, ale reguły nie ma, musisz zawsze przymierzyc dany setup czy będzie ok chyba ze zrobisz sobie pewnego rodzaju pomiar mierząc odleglosc od najdalej wysuniętego punktu zacisku na zewnątrz auta, mierząc na jakiej jest tez wysokości i w jakiej odległości jest plaszczyzna na której montuje się felge od płaszczyzny która zawiera ten najdalej wysunięty punkt zacisku Wtedy na oko majac felge w ręku będziesz mogl oszacować czy wejdzie Edytowane 20 Listopada 2014 przez pioteros
s3ns Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Dzięki za odp. No tak, wiadomo że organoleptycznie najlepiej.. problem jest taki że nie mam na dziś dzień ani felg ani też zacisków .. Po prostu badam sprawę i patrzę w co pójść. Mam jeszcze na uwadzę Twoją propozycję z zestawem od TTRS, tam to wszystko wejdzie i to pod większość 18 calówek .. A wie ktoś z jakim innym zaciskiem można spiąc tarcze z RS4 (i ich odpowiedniki - AP Racing, Loba, Torex), poza OEM zaciskiem?
KoJ@K Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Bardzo fajny i przydatny temacik, jedynie pasowaloby jakos fotki odswiezyc, bo te z imageshack cos nie hulaja ?! Przy okazji zapytam - ile mniej wiecej mozna zaplacic, za caly zestaw potrzebny na swap 320/288? Ewentualnie nie wliczajac kosztu tarcz i klockow.
s3ns Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Imageshack stał się płatny ostatnimi czasy i teraz opcja bezpłatna obejmuje wrzucanie fotek, które po pewnym czasie znikają :/. Ze starymi zdjęciami pozostało różnie - niektóre działają, inne nie (większość). Niestety.
Dev Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Jezeli ktos potrzebuje jakies zestawy (oprocz 300/22mm na tyl) to zapraszam
co-driver Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 jak chcesz to mam komplecik możesz podesłać na priv cene oraz jakieś zdjęcia zacisków tylnych 288 (ewentualnie cały komplet)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się