Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

taki mlodziak ktory naprawde dopieszcza auto nie bedzie ryzykowal wiedzac ile trudu i pieniedzy wlozyl w auto, co innego jak tatus mu zafundowal fure na ktora nie stac 98% ludzi

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy jak leży :)

Ja widzę, że Ci dopieszczający tacy spokojni to oni nie są... daleko nie szukać - wczoraj wieczorem próbował się ze mną ścigać na dwupasmówce gostek w wychuchanym Passerati kombi B5 (najpewniej w TDI-ku... możliwe, że zachipowanym :kox: ) z... HID-ami świecącymi niemal na fioletowo, a jak :grin:

Jakby kolo chciał pokazać, że on też ma x(z)enony... rzuciło mi się to w oczy bo już z kilometra widziałem to światło o barwie generalnie niespotykanej poza prosektorium. Dobrze, że mam fotochromowe lusterka, więc po gałach specjalnie mocno nimi nie dawał.

Janusze :hi: raczej takich świateł nie montują ani tym bardziej tak nie jeżdżą :decayed:

Kontrolnie mu odszedłem... że tak to ładnie ujmę :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii

Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007?

Opublikowano (edytowane)

I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii

Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007?

Ściślej to powinno być z lat 2001-2004 (B6), bo do wszystkich B7 o mocach pow. 200KM (i do wszystkich diesli V6 - 2.7 i 3.0) montowano już przyzwoity hebel 320x30/288x12.

W B6 max. jaki był przewidziany to 312x25/255x12 :facepalm:

Za wyjątkiem S4 :hi:

U najbliższego konkurenta A4 3.0 220KM - BMW E46 330 - widzę zestaw 325x25/320x22 :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Poczytawszy ostanie 5 stron to żałuje że założyłem heble 320/288. Za ten hajs który wyłożyłem w regeneracje, nowe tarcze i klocki spokojnie kupiłbym w ładnym stanie używany hebel z S4...

Opublikowano

Wszystko przed Toba :decayed:

Opublikowano

I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii

Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007?

byle astra z dieslem 1,9 np. ;) lepiej hamuje od a4'ki

Opublikowano

325x25 w bmw 3 to słaby termicznie setup ;)

Opublikowano

no no u tego kolesia w dev-carze warto to przemyslec ;D

Opublikowano (edytowane)

325x25 w bmw 3 to słaby termicznie setup ;)

A jak wypada w porównaniu do "topowego" :facepalm: zestawu dostępnego fabrycznie w A4B6? :mysli:

Żelastwa do hamowania ma jakby nie patrzeć sumarycznie (przód+tył) więcej a waga A4 i 3-er jest zbliżona :wink:

I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii

Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007?

byle astra z dieslem 1,9 np. ;) lepiej hamuje od a4'ki

Astra to klasa C a A4 to D, inne wymiary a przede wszystkim inne masy mają te auta.

206-tka na małych tarczach z przodu i bębnach z tyłu też potrafi odczuwalnie lepiej hamować niż B6 na zestawie 312, a jest o jeszcze jedną klasę niżej (i waży poniżej 1000kg).

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

b5tka wazy tyle co golf iv wiec zalezy ktory rok ;)

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Była napisana teza, że inne auta tej klasy co A4 B6 hamują lepiej na seryjnych heblach, więc na logikę należałoby porównywać je z innymi modelami tej samej klasy i z ze zbliżonego rocznika (2001-2004).

A najbliższym rywalem jest np. E46 330i po lifcie :hi:

Jak hamuje Ford Mondeo III ST220 (300x24 / 280x12), Opel Vectra C GTS 3.2 / Saab 9-3 Aero 2.0T (314x28 / 292x20) lub Renault Laguna 2 3.0 (308x28 / 274x11)?

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Hamulce S4 uzależniają... jak wcześniej jeździłem jak dziadek, zachowując bezpieczny dystans, tak teraz nie obawiam się burackiego podjeżdżania pod zderzak lub późnego hamowania :decayed:

Zdarzyło mi się takie zachowanie na dwupasmówce... żeby nie było, że tak teraz jeżdżę :wink::hi:
tia tylko pamiętaj że za Tobą też są auta i też muszą wyhamować :P ja nawet na 100% fabryka nie raz miałem sytuacje że auta wlatywały do rowu bo ja wyhamowałem a one nie...... dobrze że wybierały pobocza bo bym nogi z d*py powy....
Opublikowano

Ty sie martw co masz z przodu a nie z tyłu

Opublikowano (edytowane)

To fakt :) Dotychczas starałem się to brać to pod uwagę i zapas przede mną wykorzystywałem do bezpiecznego maksimum, a nie, że ja widzę tylko czubek swojego nosa i zatrzymuję się 5m przed autem a ten z tyłu musi stawać na hamulcu lub teleportować się w kosmos by nie przydzwonić :decayed:

Myślę, że nie zmienię tego nawyku patrzenia w lusterko czy kierowca za mną ogarnie podbramkową sytuację czy nie. Wiadomo, że gdy sytuacja jest już beznadziejna to lepiej jak przydzwoni ten z tyłu niż my w kogoś, bo przynajmniej nie będziemy winni spowodowania kolizji a autko się naprawi z jego OC a nie z własnej kieszeni (lub AC) :hi:

PS. Pół biedy jak osobówki się pocałują, gorszy jest mezalians TIR-a z osobówką :P

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

tir potrafi sie szybciej zatrzymac niz myslisz ;) oczywiscie sprawny ze sprawnymi ukladami, szkoda ze jeszcze malo ciezarowek ma ten system

w pelni zaladowany 40tonowiec

Opublikowano

tir potrafi sie szybciej zatrzymac niz myslisz ;) oczywiscie sprawny ze sprawnymi ukladami, szkoda ze jeszcze malo ciezarowek ma ten system

w pelni zaladowany 40tonowiec

https://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY

:blink: masakra :good:
Opublikowano (edytowane)

fizyki nie oszukasz. 40 ton nie zatrzyma się tak szybko jak 1,5 tony choćbyś kotwice zarzucił ;)

Edytowane przez siemian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...