pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 taki mlodziak ktory naprawde dopieszcza auto nie bedzie ryzykowal wiedzac ile trudu i pieniedzy wlozyl w auto, co innego jak tatus mu zafundowal fure na ktora nie stac 98% ludzi Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Wszystko zależy jak leży Ja widzę, że Ci dopieszczający tacy spokojni to oni nie są... daleko nie szukać - wczoraj wieczorem próbował się ze mną ścigać na dwupasmówce gostek w wychuchanym Passerati kombi B5 (najpewniej w TDI-ku... możliwe, że zachipowanym ) z... HID-ami świecącymi niemal na fioletowo, a jak Jakby kolo chciał pokazać, że on też ma x(z)enony... rzuciło mi się to w oczy bo już z kilometra widziałem to światło o barwie generalnie niespotykanej poza prosektorium. Dobrze, że mam fotochromowe lusterka, więc po gałach specjalnie mocno nimi nie dawał. Janusze raczej takich świateł nie montują ani tym bardziej tak nie jeżdżą Kontrolnie mu odszedłem... że tak to ładnie ujmę Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
samael Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007?
BeyerBrown Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007? Ściślej to powinno być z lat 2001-2004 (B6), bo do wszystkich B7 o mocach pow. 200KM (i do wszystkich diesli V6 - 2.7 i 3.0) montowano już przyzwoity hebel 320x30/288x12. W B6 max. jaki był przewidziany to 312x25/255x12 Za wyjątkiem S4 U najbliższego konkurenta A4 3.0 220KM - BMW E46 330 - widzę zestaw 325x25/320x22 Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
C4NC3R Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Poczytawszy ostanie 5 stron to żałuje że założyłem heble 320/288. Za ten hajs który wyłożyłem w regeneracje, nowe tarcze i klocki spokojnie kupiłbym w ładnym stanie używany hebel z S4...
Arturoo Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007? byle astra z dieslem 1,9 np. lepiej hamuje od a4'ki
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 325x25 w bmw 3 to słaby termicznie setup
Dev Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) https://m.facebook.com/AutoSerwisDEVCAR/photos/pb.438172459660624.-2207520000.1439411750./662763140534887/?type=1&source=54&ref=bookmarks Zawsze mozesz zapodac 348/30mm Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez Dev
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 no no u tego kolesia w dev-carze warto to przemyslec ;D
BeyerBrown Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) 325x25 w bmw 3 to słaby termicznie setup A jak wypada w porównaniu do "topowego" zestawu dostępnego fabrycznie w A4B6? Żelastwa do hamowania ma jakby nie patrzeć sumarycznie (przód+tył) więcej a waga A4 i 3-er jest zbliżona I do tego wcale nie za duże....auta podobnej klasy mają podobne formaty w serii Tak z ciekawości, co to są za auta klasy A4 z lat 2001-2007? byle astra z dieslem 1,9 np. lepiej hamuje od a4'ki Astra to klasa C a A4 to D, inne wymiary a przede wszystkim inne masy mają te auta. 206-tka na małych tarczach z przodu i bębnach z tyłu też potrafi odczuwalnie lepiej hamować niż B6 na zestawie 312, a jest o jeszcze jedną klasę niżej (i waży poniżej 1000kg). Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 b5tka wazy tyle co golf iv wiec zalezy ktory rok Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
BeyerBrown Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) Była napisana teza, że inne auta tej klasy co A4 B6 hamują lepiej na seryjnych heblach, więc na logikę należałoby porównywać je z innymi modelami tej samej klasy i z ze zbliżonego rocznika (2001-2004). A najbliższym rywalem jest np. E46 330i po lifcie Jak hamuje Ford Mondeo III ST220 (300x24 / 280x12), Opel Vectra C GTS 3.2 / Saab 9-3 Aero 2.0T (314x28 / 292x20) lub Renault Laguna 2 3.0 (308x28 / 274x11)? Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
marcin4x4 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Hamulce S4 uzależniają... jak wcześniej jeździłem jak dziadek, zachowując bezpieczny dystans, tak teraz nie obawiam się burackiego podjeżdżania pod zderzak lub późnego hamowania Zdarzyło mi się takie zachowanie na dwupasmówce... żeby nie było, że tak teraz jeżdżę tia tylko pamiętaj że za Tobą też są auta i też muszą wyhamować ja nawet na 100% fabryka nie raz miałem sytuacje że auta wlatywały do rowu bo ja wyhamowałem a one nie...... dobrze że wybierały pobocza bo bym nogi z d*py powy....
Dev Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Ty sie martw co masz z przodu a nie z tyłu
BeyerBrown Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) To fakt Dotychczas starałem się to brać to pod uwagę i zapas przede mną wykorzystywałem do bezpiecznego maksimum, a nie, że ja widzę tylko czubek swojego nosa i zatrzymuję się 5m przed autem a ten z tyłu musi stawać na hamulcu lub teleportować się w kosmos by nie przydzwonić Myślę, że nie zmienię tego nawyku patrzenia w lusterko czy kierowca za mną ogarnie podbramkową sytuację czy nie. Wiadomo, że gdy sytuacja jest już beznadziejna to lepiej jak przydzwoni ten z tyłu niż my w kogoś, bo przynajmniej nie będziemy winni spowodowania kolizji a autko się naprawi z jego OC a nie z własnej kieszeni (lub AC) PS. Pół biedy jak osobówki się pocałują, gorszy jest mezalians TIR-a z osobówką Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez BeyerBrown
pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 tir potrafi sie szybciej zatrzymac niz myslisz oczywiscie sprawny ze sprawnymi ukladami, szkoda ze jeszcze malo ciezarowek ma ten systemw pelni zaladowany 40tonowiec
Arturoo Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 tir potrafi sie szybciej zatrzymac niz myslisz oczywiscie sprawny ze sprawnymi ukladami, szkoda ze jeszcze malo ciezarowek ma ten system w pelni zaladowany 40tonowiec https://www.youtube.com/watch?v=ridS396W2BY masakra
siemian Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 (edytowane) fizyki nie oszukasz. 40 ton nie zatrzyma się tak szybko jak 1,5 tony choćbyś kotwice zarzucił Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez siemian
bartekzks Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 https://m.facebook.com/AutoSerwisDEVCAR/photos/pb.438172459660624.-2207520000.1439411750./662763140534887/?type=1&source=54&ref=bookmarks Zawsze mozesz zapodac 348/30mm Takie cudo można do nas wstawić na tył ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się