Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

można wiedzieć dlaczego wyłączyłeś abs ?

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego, kup sobie lepiej BMW E46 do lansu i nie rób złej sławy Audi...

Opublikowano

posiadam pare starszych aut i przyzwyczajony jestem do jazdy bez ABS, poprostu tak mi jest wygodniej, Ale prosze napiszcie jakei te zaciski bo nie wiem co zamówic.


nitro wiesz co oznacza słowo sarkazm?


wampir swoja droga przeczytaj czy ja mam s4?

Opublikowano

Widze, ze nie odpuszczasz. Urazona duma? Nie można nic doradzić?

Masz wg opisu A4 B6 3.0V6 tiptronic, a ja napisałem, ze masz auto, które z pasażerem czy pasazerami wazy tyle co S4.

Wszystko się zgadza. Z Twoim silnikiem, napedem i skrzynia plus pasażer masz wage jak S4 B6!!!

Zatrzymaj taką mase skutecznie bo przecież na tym zależy każdemu kto wstawia mocniejsze hamulce. Ciezko to zrobić bez odpowiedniej opony.

Opublikowano

Prosze cie juz odczep sie od tych opon, sa jakei sa i jesli chcesz pomóc podrzuć jakis link do tych zacisków z q5 bo znaleźć nie mogę.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli uważasz/uwazacie, ze jesteś mądrzejszy od inzynierow audi to nie ma sensu dalsza dyskusja bo ja nie mam innych argumentów. :)

Majac auto, które wazy z kilkoma pasażerami jak S4 i będzie miało hamulce z S4 , a opony nie spełniające parametrow to jest zwyczajnie marnowanie potencjalu hamulców. Będziesz zaskoczony ze mimo to nie hamuje jak powinno, włącza się za szybko ABS i są inne problemy.

Mimo to powodzenia w modach!!!

Wampir ja miałem seryjne hamulce 312x25 przód i 286x12 tył

Teraz mam 345x30 4 tłoczkowy przód i 310x22 tył.

Opony mam ciągle takie sam czyli o szerokości 225.

I uwierz mi że hamując z prędkości 200-220km/h do zera droga hamowania skróciła się o przynajmniej 30% jak nie więcej.

Prosze cie juz odczep sie od tych opon, sa jakei sa i jesli chcesz pomóc podrzuć jakis link do tych zacisków z q5 bo znaleźć nie mogę.

Zacisków Brembo z Q5 nie znajdziesz tak łatwo, ja polowałem na nie pół roku ;)

Ceny tez nie są niskie bo 1500-2500 trzeba dać za 2 sztuki

Pamiętaj że są tez te zaciski pod tarcze 320mm

Edytowane przez Jarol
Opublikowano (edytowane)

Czlowieku. Czy ja się czepiam? Napisalem w 1 poscie co sadze o takich modyfikacjach i tyle!

Napisalem Ci tez już kilka postow temu ze zycze Ci powodzenia w modach.

Zadales teraz pytanie dlaczego porownalem Twoje auto do S4 to Ci odpisałem.

Co do zestawu to masz numer telefonu w podpisie Deva. Zadzwon do niego i on Ci pomoze. Pewnie jak trzeba będzie to i pomaluje przed wysylka na dowolnie znany ludzkości kolor.

Wszelkie pretensje do rozmiaru zalecanego przez inzynierow Audi należy kierowac do siedziby firmy :)

Edytowane przez wampir
Opublikowano

na zaciski mam przeznaczone jakieś 2k zł tak ze jest ok bo i na wypiaskowanie i malowanie styknie, takei coz anzlazlem http://allegro.pl/zacisk-tarcz-brembo-audi-q5-8r-prawy-przedni-i5107831561.htmli one pasuja p&p w miejsce mojego zacisku? i czy felga z et 45 wejda bez przeszkod?

Opublikowano

Jakie by opony nie były, większe tarcze dadzą lepsze heble i tyle w temacie.

Opublikowano

wampir czy ja cie pytałem o twoje zdanie o sens modów? Nie ja zapytałem o możliwość wstawienia, czytanie ze zrozumieniem. A z dzwonieniem mam obecnie maly problem bo znajduje sie jakieś 5mil od Limy w Peru. I zaocznie sobie kompletuje części do Auta które stoi w PL.

Opublikowano

Na małych tarczach i sportowe opony nie pomogą.

Opublikowano

Zapytales się mnie w poscie nr 7144 czy masz S4 wiec Ci odpisałem, ze nie masz, ale masa twojego auta odpowiada masie S4. Nadal chcesz ciagnac ta dyskusje? Bo ona niczemu nie sluzy.

Do Deva masz kontakt przez facebook/autoserwisdevcar lub mail.

Odpowiadajac na komentarze innych kolegow. Nadal uważam, ze jest to nieoptymalne wykorzystanie hamulcow. Ich potencjal będzie lepiej wykorzystane przy zalecanej oponie. Może ktoś czytając to zastanowi się przy kolejnej zmianie opon.

Opublikowano

Panowie czy zaciski ZR17 i ZL17 Cayenne/Touareg są 6 tłoczkowe ??

I druga sprawa w felgę 17 to upcham czy 18 minimum ??

Myślałem żeby tam tarcze 345mm wsadzić wejdzie to p&p czy coś trzeba zmieniać tarcze toczyć czy coś ??

Proszę o dokładne info od A do Z

Pozdro

Opublikowano

Nie, ja nie zapytałem czy mam. Zapytałem czy wiesz ze nie mam. I czy wiesz kto odpisuje na pytania retoryczne? A i dlaczego auto wychodzilo ori na 16 cali 205? mimo ze jest jak s4 i powinno miec jak s4 opony hamulce itp?


Już koniec tematu

Opublikowano

na zaciski mam przeznaczone jakieś 2k zł tak ze jest ok bo i na wypiaskowanie i malowanie styknie, takei coz anzlazlem http://allegro.pl/zacisk-tarcz-brembo-audi-q5-8r-prawy-przedni-i5107831561.htmli one pasuja p&p w miejsce mojego zacisku? i czy felga z et 45 wejda bez przeszkod?

To jest ten zacisk ale pod tarcze 320mm

Pod felge ET45 raczej tego nie upchasz.

Panowie czy zaciski ZR17 i ZL17 Cayenne/Touareg są 6 tłoczkowe ??

I druga sprawa w felgę 17 to upcham czy 18 minimum ??

Myślałem żeby tam tarcze 345mm wsadzić wejdzie to p&p czy coś trzeba zmieniać tarcze toczyć czy coś ??

Proszę o dokładne info od A do Z

Pozdro

ZR17 jest 6 tłoczkowy i wchodzi pod felgę 17"

Tarcza do tego powinna być 330mm, większa nie wejdzie

Po tarcze 350mm jest zacisk ZR18

Opublikowano

Dzieki Jarol za sensowna i prosta wypowieź, W takim razie bedę szukał zacisków od S4

Opublikowano (edytowane)

Żeby żyć w zgodzie z zamysłem inżynierów z VAG to każdy swapujący hamulce na te od S4 powinien co najmniej:

a ) wymienić pompę hamulcową (jest inna w S4)

b ) przekodować sterownik abs

Jednak dziwnym trafem owe heble pomimo braku wykonania w/w czynności potrafią hamować odczuwalnie LEPIEJ niż seryjne. I to na laczku 225

Pytanie - ile waży S4 z pasażerami? :hi:

Podpowiem, że 3-litrowy ASN z osprzętem waży 165kg... no i seryjnie montowano do niego laczek 215, opcjonalnie 235.



posiadam pare starszych aut i przyzwyczajony jestem do jazdy bez ABS, poprostu tak mi jest wygodniej

Wygoda wygodą, pal licho też Twoje bezpieczeństwo, ale co gdy komuś wpakujesz się w tył auta, bo Tobie nie udało się wykręcić z powodu zblokowanych kół, hmmm?

Nawet gdybyś był mistrzem stepowania to wciąż nie będziesz lepszy od elektroniki.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano (edytowane)

Przepraszam że się wtrącam ale w jednym nie mogę się z Tobą zgodzić. ABS wydłuża drogę hamowania i jeśli ktoś jest mistrzem kierownicy to wy hamuje szybciej bez tego systemu

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez zen8000
Opublikowano

Też tak uważam. [emoji6]

Ale hamowanie z omijaniem już lepsze z ABS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...