seegi Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a ja mam takie pytanie. W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak? Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a ja mam takie pytanie. W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak? Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda. Ja miałem tak samo, po przejechaniu 20 tys km luz zrobił sie troszke wiekszy, jedno jest pewne że przy wiekszych hamulcach klocki zużywaja sie duzo wolniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a ja mam takie pytanie. W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak? Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda. Ja miałem tak samo, po przejechaniu 20 tys km zrobił sie troszke wiekszy luz, ale jedno jest pwene że przy wiekszych hamulcach klocki zużywaja sie duzo wolniej nie zauważyłem... powiedziałbym że jest wręcz na odwrót... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 a ja mam takie pytanie. W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak? Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda. Ja miałem tak samo, po przejechaniu 20 tys km luz zrobił sie troszke wiekszy, jedno jest pewne że przy wiekszych hamulcach klocki zużywaja sie duzo wolniej wszystko zalezy od masy samochodu, przy mneijszej masie masz mniesze heble ktore zuzywaja sie w tepie 1, a jak do tego samego samochodu zalozysz heble wieksze to przy tej samej masie beda sie zurzywac w tepie 0.8 - to oczywise. wieksza powierzchnia potrzebuje mniej sily do zatrzymania takiej samej masy. PODSTAWY DYNAMIKI - fizyka sie kłania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ale ja mówie jak to wygląda w praktyce a nie w teorii... Mając lepsze hamulce- szybciej jezdze- więcej hamuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 to zalezy od punktu siedziedzenia, gubi rutyna - czasem choc nie zyce moze ci 0.5m braknac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 ....czasem choc nie zyce moze ci 0.5m braknac po to własnie służą mocniejsze hamulce margines jest większy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam, Kupiłem zaciski od s4 b5 i próbuje kupić do nich tarcze, i tu pytanie, sprzedawca pyta mnie że w jego programie wyskakują mu dwa rodzaje tarcz do s4 b5 o tych samych wymiarach czyli 321x30mm w dwóch oznaczeniach, "PR1LA" oraz "PR1LC". Oba te rodzaje różnią się cenowo, tarcz nie ma na miejscu więc ciężko powiedzieć czy się czymś fizycznie różnią, może macie jakieś numery tych tarcz albo inne dane które by pomogły dobrać odpowiednie ?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 PR:1LA jakiej firmy chcesz oznaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 a co polecasz , cenowo najbardziej pasuje mi zimmermann, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Witam, Kupiłem zaciski od s4 b5 i próbuje kupić do nich tarcze, i tu pytanie, sprzedawca pyta mnie że w jego programie wyskakują mu dwa rodzaje tarcz do s4 b5 o tych samych wymiarach czyli 321x30mm w dwóch oznaczeniach, "PR1LA" oraz "PR1LC". Oba te rodzaje różnią się cenowo, tarcz nie ma na miejscu więc ciężko powiedzieć czy się czymś fizycznie różnią, może macie jakieś numery tych tarcz albo inne dane które by pomogły dobrać odpowiednie ?? pozdro w katalogu ATE tez tak jest 24.0130-0113.1(tylko wentylowane) i 24.0330-0113.1(nacinane), obie sa wentylowane. natomiast klocki do S4 b5Q sa 13.0460-2705.2.Ale do PR number: 1LC / LA klocek jest jest taki sam 13.0460-7201.2 numer PR to rodzaj powierzchni ciernej i na klocku i na tarczy musi byc taki sam wtedy ma najlepsze wlasciwosci. Klocek oczywicie do zaciskow musisz dobrac- trzeba w ETCe sprawdzic co tam podchodzi i wtedy ori albo zamiennik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 ok dzięki wielkie mam jeszcze pytanie jeśli ma ktoś na tył jakiś zestaw na sprzedanie mam na myśli 288mm to baaaardzo chętnie przygarnę, obecnie tre już resztkami okładzin o zjechaną tarcze z tyłu i albo jutro kupie 245 mm i klocki albo jeszcze dzisiaj znajde cos na tył używanego w dobrej cenie w tym wiekszym rozmiarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 zobacz kilka stron wczesniej wtsawialem email do goscia co tydzien temu mial zaciski pod 288mm, moze jeszcze ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 PR:1LA jakiej firmy chcesz oznaczenie? http://moto.allegro.pl/item1004343623_tarcze_hamulcowe_przod_audi_a6_a4_bosch.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Mam w sklepie zimmermany za 180 zł sztuka także nie wiem .... trzeciaq napisałem do tego gościa, dzieki, droga impreza ogólnie wyjdzie z tymi hamulcami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 klocki TRW kosztują ok 200 zł/kpl, normalne koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 ja przod kupilem za 600 ( tarcze 28mm - po toczeniu, zaciski, jakeis klocki, oslony, jarzma) +130zl kurier tył za 500 + 50 kurier ( tarcze 11mm - po toczeniu, zaciski, jakeis klocki, oslony, jarzma) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 nie założyłbym tarcz po toczeniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trzeciaq Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 prosciutkie sa, lepiej obciac i byc pewnym ze nie zwichrowane niz pozniej sciagac i ciac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 nie założyłbym tarcz po toczeniu... a czemu nie to normalna procedura serwisowa , tyle ze mozna toczyc swoje jak wiadomo ze sa proste bo z uzywkami to roznie bywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się