Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja mam takie pytanie.

W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak?

Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a ja mam takie pytanie.

W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak?

Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda.

Ja miałem tak samo, po przejechaniu 20 tys km luz zrobił sie troszke wiekszy, jedno jest pewne że przy wiekszych hamulcach klocki zużywaja sie duzo wolniej :)

Opublikowano

a ja mam takie pytanie.

W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak?

Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda.

Ja miałem tak samo, po przejechaniu 20 tys km zrobił sie troszke wiekszy luz, ale jedno jest pwene że przy wiekszych hamulcach klocki zużywaja sie duzo wolniej :)

nie zauważyłem... powiedziałbym że jest wręcz na odwrót... :gwizdanie: :mysli:

Opublikowano

a ja mam takie pytanie.

W miarę zużywania się klocków - sam zacisk będzie chował się głębiej w felgę? tak?

Od zacisku do ramion felgi mam może 2mm luzu - naprawdę ciasno to wygląda.

Ja miałem tak samo, po przejechaniu 20 tys km luz zrobił sie troszke wiekszy, jedno jest pewne że przy wiekszych hamulcach klocki zużywaja sie duzo wolniej :)

wszystko zalezy od masy samochodu, przy mneijszej masie masz mniesze heble ktore zuzywaja sie w tepie 1, a jak do tego samego samochodu zalozysz heble wieksze to przy tej samej masie beda sie zurzywac w tepie 0.8 - to oczywise. wieksza powierzchnia potrzebuje mniej sily do zatrzymania takiej samej masy. PODSTAWY DYNAMIKI - fizyka sie kłania :good:

Opublikowano

ale ja mówie jak to wygląda w praktyce a nie w teorii...

Mając lepsze hamulce- szybciej jezdze- więcej hamuje...

Opublikowano

to zalezy od punktu siedziedzenia, gubi rutyna - czasem choc nie zyce moze ci 0.5m braknac :(

Opublikowano

....czasem choc nie zyce moze ci 0.5m braknac :(

po to własnie służą mocniejsze hamulce

margines jest większy

Opublikowano

Witam,

Kupiłem zaciski od s4 b5 i próbuje kupić do nich tarcze, i tu pytanie, sprzedawca pyta mnie że w jego programie wyskakują mu dwa rodzaje tarcz do s4 b5 o tych samych wymiarach czyli 321x30mm w dwóch oznaczeniach, "PR1LA" oraz "PR1LC". Oba te rodzaje różnią się cenowo, tarcz nie ma na miejscu więc ciężko powiedzieć czy się czymś fizycznie różnią, może macie jakieś numery tych tarcz albo inne dane które by pomogły dobrać odpowiednie ??

pozdro

Opublikowano

PR:1LA

jakiej firmy chcesz oznaczenie?

Opublikowano

a co polecasz :naughty:, cenowo najbardziej pasuje mi zimmermann,

Opublikowano

Witam,

Kupiłem zaciski od s4 b5 i próbuje kupić do nich tarcze, i tu pytanie, sprzedawca pyta mnie że w jego programie wyskakują mu dwa rodzaje tarcz do s4 b5 o tych samych wymiarach czyli 321x30mm w dwóch oznaczeniach, "PR1LA" oraz "PR1LC". Oba te rodzaje różnią się cenowo, tarcz nie ma na miejscu więc ciężko powiedzieć czy się czymś fizycznie różnią, może macie jakieś numery tych tarcz albo inne dane które by pomogły dobrać odpowiednie ??

pozdro

w katalogu ATE tez tak jest 24.0130-0113.1(tylko wentylowane) i 24.0330-0113.1(nacinane), obie sa wentylowane. natomiast klocki do S4 b5Q sa 13.0460-2705.2.

Ale do PR number: 1LC / LA klocek jest jest taki sam 13.0460-7201.2

numer PR to rodzaj powierzchni ciernej i na klocku i na tarczy musi byc taki sam wtedy ma najlepsze wlasciwosci. Klocek oczywicie do zaciskow musisz dobrac- trzeba w ETCe sprawdzic co tam podchodzi i wtedy ori albo zamiennik

Opublikowano

ok dzięki wielkie

mam jeszcze pytanie jeśli ma ktoś na tył jakiś zestaw na sprzedanie mam na myśli 288mm to baaaardzo chętnie przygarnę, obecnie tre już resztkami okładzin o zjechaną tarcze z tyłu i albo jutro kupie 245 mm i klocki albo jeszcze dzisiaj znajde cos na tył używanego w dobrej cenie w tym wiekszym rozmiarze

Opublikowano

zobacz kilka stron wczesniej wtsawialem email do goscia co tydzien temu mial zaciski pod 288mm, moze jeszcze ma

Opublikowano

Mam w sklepie zimmermany za 180 zł sztuka :mysli: także nie wiem ....

trzeciaq napisałem do tego gościa, dzieki, droga impreza ogólnie wyjdzie z tymi hamulcami....

Opublikowano

klocki TRW kosztują ok 200 zł/kpl, normalne koszta

Opublikowano

ja przod kupilem za 600 ( tarcze 28mm - po toczeniu, zaciski, jakeis klocki, oslony, jarzma) +130zl kurier

tył za 500 + 50 kurier ( tarcze 11mm - po toczeniu, zaciski, jakeis klocki, oslony, jarzma)

Opublikowano

nie założyłbym tarcz po toczeniu...

Opublikowano

prosciutkie sa, lepiej obciac i byc pewnym ze nie zwichrowane niz pozniej sciagac i ciac

Opublikowano

nie założyłbym tarcz po toczeniu...

a czemu nie to normalna procedura serwisowa , tyle ze mozna toczyc swoje jak wiadomo ze sa proste bo z uzywkami to roznie bywa :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...