BeyerBrown Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 To zalezy od zaciskow tarcz i klockowMógłbyś cos doradzić? Hebel do normalnego użytkowania żadne tory czy ścigania Gładke OZ-ty + podstawowe Ferodo powinny Ci wystarczyć, u mnie spisują się bez zastrzeżeń Koszt orientacyjny zależy od wielu czynników, za ile uda Ci się dorwać używany komplet i w jakim będzie on stanie, czy go chcesz gruntownie odświeżyć itp. Jak chcesz mieć wszystko jak nowe to tak ze 1200zł musisz mieć odłożone na kupce
shakal Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 To zalezy od zaciskow tarcz i klockowMógłbyś cos doradzić? Hebel do normalnego użytkowania żadne tory czy ścigania Gładke OZ-ty + podstawowe Ferodo powinny Ci wystarczyć, u mnie spisują się bez zastrzeżeń Koszt orientacyjny zależy od wielu czynników, za ile uda Ci się dorwać używany komplet i w jakim będzie on stanie, czy go chcesz gruntownie odświeżyć itp. Jak chcesz mieć wszystko jak nowe to tak ze 1200zł musisz mieć odłożone na kupce 1200 + tarcze z klockami ma się rozumieć?
Marcin6 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Panowie na 345mm wchodzi 17" bez problemów?
muzin Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 U mnie na takich felgach jak zdjęciu siadło na styk (zaciski q5) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Marcin6 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 U mnie na takich felgach jak zdjęciu siadło na styk (zaciski q5) Dzięki, w innym temacie też zapodałeś mi tą fote. Ale zależy mi na info odnośnie oryginalnych zacisków itd. z S4 B7.
Arturoo Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Panowie na 345mm wchodzi 17" bez problemów?Wiele 17'tek wchodzi na esowe zaciski
Marcin6 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 No właśnie jakieś chinole, takie dostałem z autem, ale póki co są dobre, a w przyszłości będą tylko na zimę. Dlatego pytam ogólnie o 17", odnośnie ET to dokładnie nie pamiętam, ale dosyć fajnie odstają, foto jakie mam:
Blaw Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Mógłby mi ktoś napisać tutaj lub na prw około koszt upgrade'u do 345/300 i 320/288 chodzi mi o komplet (bez tarcz i klocków)Powoli nastawiam się na zmianę ale fundusze trzeba zebrać na zabawki
shakal Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 To zalezy od zaciskow tarcz i klockowDev masz jakiś zestaw z S4 345 na sprzedaż?
Wandej Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Do normalnego użytkowania starczy ci 320/288 Z tyłu już ma 300mm Mordo zaciski zależy jak trafisz ale łatwiej kupić od c6 jak masz pojemne koło Tarcze i klocki gładkie + premiery wyjdą około 700zł
shakal Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Do normalnego użytkowania starczy ci 320/288 Z tyłu już ma 300mm Mordo zaciski zależy jak trafisz ale łatwiej kupić od c6 jak masz pojemne koło Tarcze i klocki gładkie + premiery wyjdą około 700zł Koło jak na razie jest 18" ET 40 coś muszę cos myślec bo przegląd się zbliża a na dodatek dzisiaj przy dość mocnym hamowaniu na autostradzie na blacie kontrolka od hamulców juz się pokazała.
marcin4x4 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 (edytowane) Dev masz jakiś zestaw z S4 345 na sprzedaż? albo dwa... tył tez przygarnę.. opcjonalnie pakiet od porsche / C6 .. (mam 18) Edytowane 15 Kwietnia 2016 przez marcin4x4
shakal Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Do normalnego użytkowania starczy ci 320/288 przy 2,7 bitrubo ? dobry kawał... A kto tu mówi o 2.7 BiT? Toż to moje auto ledwie 170 kucyków posiada
zen8000 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 wydukane na T3 Na 17 et 42wchodźi spokojnie wydukane na T3
gabalo Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Panowie mam następujący problem.... Jeżdziłem autkiem normalnie bylo wszystko ok, az tu nagle jadąc na Niemcy wpadłem na autostrade i przy pierwszym hamowaniu ze 140km/h strasznie trzesie kierownicą.... problem wystepuje powyzej 120km/h i tylko przy hamowaniu, w nizszych predkosciach nic nie bije, nie trzesie. Heble 320/288, czy odrazu w ciemno obstawiać ze tarcze pogięte? Czy są inne mozliwości?
pioteros Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 albo cos ci podlazlo pod tarcze na piascie
gabalo Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 albo cos ci podlazlo pod tarcze na piascie Bede za tydzien na weekend w PL to wezme rozbiore wszystko i sprawdze, felgi tez wyważe jeszcze raz na wszelki wypadek.... Najbardziej mnie dziwi to ze przy jezdzie do 100km/h przy hamowaniu jest gładko elegancko, nic nie bije itp...
BIRD Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Panowie zmagam się z tematem wymiany zacisków na większe do audi a4b6 . Większość tematów na ten temat zagęszcza sie przy swapie z a6c6 na tarcze 320,jednak kupiłem zaciski z tego modelu 2.7 tdi s line tarcza to 345 mogę się mylić co do dokładności wymiaru . Opisze sprawę Jarzmo ,zacisk pasuje idealnie osłona zacisku w miarę ponieważ nie pasuje tylko na jeden otwór jednak dobrze trzyma na pozostałych 3 tarcza 320 tez leży świetnie jednak ta co mam ma grubość 21mm natomiast 345 ma 31 i większe odsadzenie nie wiem czy łożysko z piastą z c6 będzie pasowało do a4 b6 morze ma ktoś taką wiedzę? rozumiem ze et się zmniejszy ale zyskam tarcze 345 coś doradzicie czy zostać przy tarczy 320 grubość 30 bo tez takie są? Proszę o Pomoc w tej sprawie pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się