Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe :decayed: może jak włoże inne to będzie ok... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:[br]Dopisany: 21 Październik 2010, 00:15_________________________________________________dzisiaj zauważyłem że mam przeguby 3 raz do wymiany... :confused4: :confused4:

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

zakladasz jakis szajs i sie wysypuja

Opublikowano

zakladasz jakis szajs i sie wysypuja

ori też długo nie wytrzymały... :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

ale na pewno dluzej

Opublikowano

teraz mialem założone z lobro...

Opublikowano

teraz mialem założone z lobro...

:good: dobre są mam jeden założony :) tylko tylu kuni nie mam :naughty: [br]Dopisany: 21 Październik 2010, 09:32_________________________________________________

no czyli era Ate dobiegła definitywnie końca... Dobrze wiedzieć. Czas zmienić producenta...

nic nie słyszałem że taka pyta z tymi ATE sam mam i jestem zadowolony :gwizdanie:
Opublikowano

jak ktos jest na biezaco to nie jest to tajemnica, jak siegne pamiecia to od 1998r zaczela sie taka "tradycja"

Opublikowano

U mnie ATE sprawowaly sie generalnie OK do momentu jak cos nie wpadlo mi miedzy klocek/tarcze.

U kumpla w Hondzie Accord ATE pokrzywily sie strasznie...

Opublikowano

No ale to juz od jakiegos czasu wiadomo, ze jak klocek i tarcza w sensownej kasie to Ferodo Premier/Ferodo Perf. i do tego tarcza Zimmermann/Brembo. Ja wsadzilem do siebie Ferodo Premier (bo perf. nie ma do mnie) i jest ok przy 321mm, u dziewczyny z Hondzie CR-V przy 70kkm byly nadal seryjne klocki :slina: :slina: one byly chyba z kawalka stali albo ch* wie czego, bo szklily sie niesamowicie, jedno hamowanie z 140 do 100 i juz nie bylo praktycznie hamulcow, piszczaly okrutnie, zmienilismy przod i tyl na Premiery i nie ma piskow, hamowanie z 160 to nie problem (nie szkla sie, nie pala) i w koncu mozna bez strachu jezdzic tym samochodem.

ps. na pewnym forum Hondy napisalem o problemach z hamulcami to wesolo mi napisali, ze "przeciez hamulce sa ok ale lepsze mialem w RAV4, bo klocki mi wytrzymywaly 100kkm" :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: no to napisalem im, ze mozna przyjac zasade - czym dluzej klocek wytrzymuje tym gorzej hamuje to napisali, ze oni sobie nie wyobrazaja zmiany klockow co 40kkm, pier**lone kapelusze :> :polew: :polew: Ogolnie w Hondach hamulce to element przez producenta "zapomniany", ta CR-V z przodu ma 300mm, z tylu 305mm, wazy tyle co moje B6 z 321/288 a hamuje znacznie gorzej (aczkolwiek po zmianie klockow jest duzo lepiej w stosunku do serii), tarcza tam przy szerokosci 300mm ma nominalna grubosc 23mm :shocked::evil: szkoda, ze zyletek nie wsadzili, ta sama bajka jest z Accordem itp.

Opublikowano

już nie pisz o zapomnianych hamulcach w Hondzie bo Ty seryjnie w audi miałeś tarcze 288/245 (a piszesz że cr-v ma 300/305 więc i tak o niebo lepiej).

Co więcej w b7 były nadal tak samo mikroskopijne hamulce przy silniku 2.0 tdi 140hp

Opublikowano

No tak, masz racje ale o dziwo moja seria hamowala lepiej niz w Hondzie :) Bylo kilka dyskusji na streetracing.pl o hamulcach w Accordzie (to samo co CR-V) i nikt nigdy nie doszedl co jest problemem, ludzie zmieniali na wyczynowe tarcze i klocki a hamowanie nadal nie powalalo. Wiesz tego nie bardzo da sie opisac i nie mam zamiaru gnoic Hondy czy cos ale z pelna powaga - tam przy JEDNYM ostrzejszym depnieciu (i nie mowie tutaj o 160-0 tylko np zwolnienie z 140 do 80) klocki przez 1s hamowaly, pozniej byl dzwiek buczaco-tracy i trzymajac nadal pedal hamulca w podlodze samochod hamowal jakby mial uszkodzone hamulce (takie uczucie w glowie sie rodzi - hebel w opor a wskazowka na predkosciomierzu bardzo leniwie opada + (!!!) najwazniejsze odczucie - jak w Audi depniesz w opru = zeby w desce a w Hondzie nawet lekko z fotela nie wyciskalo w przod). Glownym problemem byly klocki - szklily sie i takie byly efekty (po zmianie juz wyrywa z fotela i czuc, ze samochod hamuje). No i teraz pytanie - czemu przy tak duzych tarczach (300/305mm) i tej samej masie ten samochod gorzej hamuje w serii niz 288/245mm w Audi? Moge sie domyslac, ze to kwestia konstrukcji tloczka/pompy etc. ale to tylko domysly.

Opublikowano

ja przypuszczam że może być to związane jeszcze z grubością tarczy, przez co szybciej się nagrzewa. Nie wiem też jaka jest szerokość powierzchni ciernej

Opublikowano

temat hamulcow w hondzie juz dawno ogarnalem, wymienia sie to i owo oczywiscie nie z hondy, pare przerobek i hamowanie o niebo lepsze[br]Dopisany: 21 Październik 2010, 11:38_________________________________________________grubosc tarcz nie ma znaczenia

Opublikowano

a czy grubość tarcz nie wpływa na szybsze oddawanie ciepła i wolniejsze nagrzewanie?

Opublikowano

owszem, wplywa. Ale najwazniejsze sa tutaj materialy z jakich wyprodukowane sa elementy hamulcowe. Jak sa dobre klocki to krocej hamujesz i krocej nagrzewaja sie tarcze[br]Dopisany: 21 Październik 2010, 15:02_________________________________________________dzisiejszy modzik, kolor poszedl trochę na "skorpiona" :polew: :polew: :polew:

pojechały już do Kolegi z forum, mam nadzieje że sie pochwali :wink4: :wink4: :wink4::good: :good: :good: :good: :good: :good:

b69544c30db0f8e7med.jpg

a2130da8a60c9ee7med.jpg

Opublikowano

Siemian dawaj swoje to Ci je odpicuje :cool1:

[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 08:24_________________________________________________Siemianku jak tam Twoje przednie tarcze ????

żyja jeszcze?

Kolega testuje w chwili obecnej tarcze Ferodo 345/30mm + FDSP i 300/22 tył :mysli: :mysli: :mysli:

na razie zrobił trase na Niemcy, jakies 3tkm i wsio gra chwalił sie ze miał dwa ostre hamowania z 200 i 180km/h

i o mało mu oczy na półe nie wylazły, fakt ze na tyle ma 300/22mm tez ma swoje zalety

a wczesniej jezdził na 312/255mm i twierdził ze ma super hamulce :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

dopiero za moja namową zdecydował sie na montaż :chytry: :chytry: :chytry: :chytry:

Opublikowano

no moje hamują jak hamują... Szału nie ma. Bicie jest...

Skuteczność troche spadła ale póki co przed zimą nic robić nie będe. Przemęcze zime...

Na lato się może nad czymś pomyśli :)

Opublikowano

bedziesz szukac 300mm na tyl? Bo ja prawdopodobnie bede mial dwa zestawy na tyl.

Opublikowano

bedziesz szukac 300mm na tyl? Bo ja prawdopodobnie bede mial dwa zestawy na tyl.

daj znac jak bedziesz mial,moze sie wyrobie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...