wgabor Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 Witam miesiac temu zagazowalem bfb ,jak mu depne to temperatura gazu spada ponizej 20 stopni i przelancza na benzyne .Gazownik cos sciemnial ale jak dzis zobaczylem ze AC r01[parownik]jest do 150koni to sie zagotowalem jutro bedzie go wymienial :disgust:jaki reduktor tam ma byc. pozdrawiam
agoonzo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 AC R01 jest jednym z najlepszych reduktorów do tego silnika i nie ma z nim absolutnie żadnych problemów, poczytaj sobie lpg-forum .Producent podaje,że jest do 150koni, ale spokojnie obsługuje auta nawet do 200 .Jest najczęściej montowanym reduktorem do 1.8t .Szukaj problemów w nieprawidłowym montażu, ewentualnie wadliwym reduktorze( w co wątpię) lub innych elementach instalacji, ale nie wymieniaj reduktora na inny model . Jeśli jednak planujesz w przyszłości chipa, to powinieneś założyć 2x AC R01, taki zestaw najlepiej się sprawdza .
wgabor Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 dzięki troszke mnie uspokoiles ,ostatnio jak bylem u nich to mnie sciemnial ze jest zamalo gazu [bylo na jakies 150km] dzis pojade z pelnym zbiornikiem pozdro
uris Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 dzięki troszke mnie uspokoiles ,ostatnio jak bylem u nich to mnie sciemnial ze jest zamalo gazu [bylo na jakies 150km] dzis pojade z pelnym zbiornikiem pozdro Dobrze to ująłeś instalator cię ściemnia ,jeżeli miałeś gazu na 150km to auto nie ma prawa się przełączyć na PB ,może ustawił ci minimalną temperaturę gazu na 20* ewentualnie są jakieś duże spadki ciśnienia .
grzemo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 A może wystarczy przekręcić butle bo jest do "jazdy na wstecznym". Z której strony jest wielozawór?
X-Mato Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam miesiac temu zagazowalem bfb ,jak mu depne to temperatura gazu spada ponizej 20 stopni i przelancza na benzyne .Gazownik cos sciemnial ale jak dzis zobaczylem ze AC r01[parownik]jest do 150koni to sie zagotowalem jutro bedzie go wymienial :disgust:jaki reduktor tam ma byc. pozdrawiam A jakie masz ciśnienie gazu gdy go deptasz ??
wgabor Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 zawór jest skierowany w strone przodu auta ,jak popelnili taki bląd to wpiecie w instalacje wody też pewnie zj***li
X-Mato Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Zatankuj do pełna i jeśli dalej będzie przełączał się na benzynę to nie jest to wina złego montażu zbiornika...
grzemo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 przy pełnym nie będzie efektu gdy będzie połowa zbiornika i gdy depniesz gaz przepływa na drugą stronę i jest przełączenie na benzynę
wgabor Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Jak zbiornik ma byc skierowany zaworem do tylu samochodu to tak ma byc , nieważne czy sie przelancza na benzyne jak ma pul zbiornika pelny czy pusty .Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowo
grzemo Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowo Najlepsze wpięcie z możliwych.
wgabor Opublikowano 9 Lutego 2012 Autor Opublikowano 9 Lutego 2012 Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowo Najlepsze wpięcie z możliwych. Fajnie ze jest ok z tym wpięciem.Bylem dzis unich i umówilismy sie na przelożenie butli zaworem do tylu cos marudzili ze to nic nie da ,jesli tak to musze im zasugerowac wyjecie tej instalacji.Najgorsze jest to ze to polecany zaklad ,za taką samą instalacje tam gdzie gazowalem poprzednie auto[bylem zadowolony] chcieli 300zl mniej ,a ci magicy powiedzieli ze to vw zero klopotu.A i jeszcze jedno wtryskiwacze są zamocowane na kolektorze ssącym na takiej blaszce przykreconej do kolektora srubami na klucz 10ke [czyli nawiercili kolektor i wkręcili w niego dwie 10ki] ciekawe czy dlugie te sruby
agoonzo Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 Fajnie ze jest ok z tym wpięciem.Bylem dzis unich i umówilismy sie na przelożenie butli zaworem do tylu cos marudzili ze to nic nie da ,jesli tak to musze im zasugerowac wyjecie tej instalacji.Najgorsze jest to ze to polecany zaklad ,za taką samą instalacje tam gdzie gazowalem poprzednie auto[bylem zadowolony] chcieli 300zl mniej ,a ci magicy powiedzieli ze to vw zero klopotu.A i jeszcze jedno wtryskiwacze są zamocowane na kolektorze ssącym na takiej blaszce przykreconej do kolektora srubami na klucz 10ke [czyli nawiercili kolektor i wkręcili w niego dwie 10ki] ciekawe czy dlugie te sruby co to za zakład ?powinieneś ich umieścić w "nie polecanych" .Źle zamontowali butlę i jeszcze coś marudzą ???a z tymi śrubkami w kolektorze to masakra jakaś, jeszcze się nie spotkałem z czymś takim na pewno nie ściągali kolektora do nawiertów ,już z wkrętek do wtrysków jest masa opiłków,a co dopiero z otworów na "10" ,masakra . Jak możesz to zrób fotki tej blaszki i w całej instalacji . Podaj namiary na ten zakład
wgabor Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 z drugiej strony jest taka sama sruba
predki74 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Kurde jak nie ściągali kolektora to sporo opiłków masz , kto wierci dziury na listwę wtrysków w kolektorze
agoonzo Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Kurde jak nie ściągali kolektora to sporo opiłków masz , kto wierci dziury na listwę wtrysków w kolektorze dokładnie,a z tego co widzę odnośnie montażu to bardzo wątpię czy kolektor był ściągany... jeszcze sie nie spotkałem, żeby ktoś wiercił dziury w kolektorze na listwę, po prostu debilizm... wgabor, ile zapłaciłeś za montaż i kto ci to robił ?dziwię się,że nie masz pojedynczych wtrysków hana
wgabor Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 instalacja kosztowala 2500zl ,magicy są z brzegu.Jutro jestem z nimi umowiony na obrucenie butli,chcieli zebym zostawil auto :gwizdanie:a ja chce widziec co robią
edekxp Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowoNajlepsze wpięcie z możliwych. U mnie jest szeregowo z nagrzewnicą czyli bez trójników i jest ok mam taki sam silnik i parownik a listwa u mnie nie jest przykręcona nigdzie.Trzyma się na wężach i jest przyciśnięta osłoną silnika. Parownik sprawuje się idealnie, wahania ciśnienia 0.05 Instalację sam regulowałem na czasy i obserwując sondę lambda Jeszcze jedno jakie długie masz węże do kolektora, bo po zdjeciu widać że listwa nie jest na środku.Wszystkie są tej samej długośći czy może 3 i 4 cylinder dłuższe? Tu właśnie przeszkadza bagnet.U mnie zastosowałem listwę Rosso po dwa wtyski połaczone wężem: http://www.elpigaz.com/files/podstrony/autogaz_produkty_b2b/PDF/Wtrskiwacz_Stella_ROSSO_informacja_techniczna.pdf wężyki do króćców równe po 8cm Najlepiej byłoby zamontować hany ale i na tych ładnie chodzi Butle też mam źle zamontowaną do jazdy na wstecznym, ale nie jeżdzę na rezerwie LPG i nie przełacza się na PB, nawet przy mocnym bucie
wgabor Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Bylem obrucili butle ,jest -6st i pewnie dlatego wszystko bylo ok .Wężyki mają inne dlugosci .Niemam sily walczyc z nimi o dlugosc węży,temperature reduktora przy -15st i te sruby w kolektorze. Wiecie co najdziwniesze jest to ze, sam bym pewnie ten gaz lepiej zamontowal i wielu z was pewnie też ,a gazownicy nawet ci polecani zawsze cos zje...ą.Dzieki wszystkim za pomoc
agoonzo Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Bylem obrucili butle ,jest -6st i pewnie dlatego wszystko bylo ok .Wężyki mają inne dlugosci .Niemam sily walczyc z nimi o dlugosc węży,temperature reduktora przy -15st i te sruby w kolektorze. Wiecie co najdziwniesze jest to ze, sam bym pewnie ten gaz lepiej zamontowal i wielu z was pewnie też ,a gazownicy nawet ci polecani zawsze cos zje...ą.Dzieki wszystkim za pomoc jesteś z dolnośląskiego, to podjedź do Pawła do Wilczyc, za***isty koles i ogarnie ci instalkę jak nikt inny, przy tym nie zedrze z ciebie. Jest nawet w polecanych warsztatach na naszym forum . Paweł Rząca ul. Polna 12 51-361 Wilczyce k. Wrocławia tel. 509-633-733
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się