Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] AC r01


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam miesiac temu zagazowalem bfb ,jak mu depne to temperatura gazu spada ponizej 20 stopni i przelancza na benzyne .Gazownik cos sciemnial ale jak dzis zobaczylem ze AC r01[parownik]jest do 150koni to sie zagotowalem jutro bedzie go wymienial :disgust:jaki reduktor tam ma byc. pozdrawiam

Opublikowano

AC R01 jest jednym z najlepszych reduktorów do tego silnika i nie ma z nim absolutnie żadnych problemów, poczytaj sobie lpg-forum .Producent podaje,że jest do 150koni, ale spokojnie obsługuje auta nawet do 200 .Jest najczęściej montowanym reduktorem do 1.8t .Szukaj problemów w nieprawidłowym montażu, ewentualnie wadliwym reduktorze( w co wątpię) lub innych elementach instalacji, ale nie wymieniaj reduktora na inny model . Jeśli jednak planujesz w przyszłości chipa, to powinieneś założyć 2x AC R01, taki zestaw najlepiej się sprawdza .

Opublikowano

dzięki troszke mnie uspokoiles ,ostatnio jak bylem u nich to mnie sciemnial ze jest zamalo gazu [bylo na jakies 150km] dzis pojade z pelnym zbiornikiem pozdro

Opublikowano

dzięki troszke mnie uspokoiles ,ostatnio jak bylem u nich to mnie sciemnial ze jest zamalo gazu [bylo na jakies 150km] dzis pojade z pelnym zbiornikiem pozdro

Dobrze to ująłeś instalator cię ściemnia ,jeżeli miałeś gazu na 150km to auto nie ma prawa się przełączyć na PB ,może ustawił ci minimalną temperaturę gazu na 20* ewentualnie są jakieś duże spadki ciśnienia .

Opublikowano

Witam miesiac temu zagazowalem bfb ,jak mu depne to temperatura gazu spada ponizej 20 stopni i przelancza na benzyne .Gazownik cos sciemnial ale jak dzis zobaczylem ze AC r01[parownik]jest do 150koni to sie zagotowalem jutro bedzie go wymienial :disgust:jaki reduktor tam ma byc. pozdrawiam

A jakie masz ciśnienie gazu gdy go deptasz ??

Opublikowano

zawór jest skierowany w strone przodu auta :wallbash:,jak popelnili taki bląd to wpiecie w instalacje wody też pewnie zj***li

Opublikowano

Zatankuj do pełna i jeśli dalej będzie przełączał się na benzynę to nie jest to wina złego montażu zbiornika...

Opublikowano

przy pełnym nie będzie efektu

gdy będzie połowa zbiornika i gdy depniesz gaz przepływa na drugą stronę i jest przełączenie na benzynę

Opublikowano

Jak zbiornik ma byc skierowany zaworem do tylu samochodu to tak ma byc , nieważne czy sie przelancza na benzyne jak ma pul zbiornika pelny czy pusty :wallbash:.Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowo

Opublikowano

Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowo

Najlepsze wpięcie z możliwych.

Opublikowano

Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowo

Najlepsze wpięcie z możliwych.

Fajnie ze jest ok z tym wpięciem.Bylem dzis unich i umówilismy sie na przelożenie butli zaworem do tylu cos marudzili ze to nic nie da ,jesli tak to musze im zasugerowac wyjecie tej instalacji.Najgorsze jest to ze to polecany zaklad ,za taką samą instalacje tam gdzie gazowalem poprzednie auto[bylem zadowolony] chcieli 300zl mniej ,a ci magicy powiedzieli ze to vw zero klopotu.A i jeszcze jedno wtryskiwacze są zamocowane na kolektorze ssącym na takiej blaszce przykreconej do kolektora srubami na klucz 10ke [czyli nawiercili kolektor i wkręcili w niego dwie 10ki] ciekawe czy dlugie te sruby
Opublikowano
Fajnie ze jest ok z tym wpięciem.Bylem dzis unich i umówilismy sie na przelożenie butli zaworem do tylu cos marudzili ze to nic nie da ,jesli tak to musze im zasugerowac wyjecie tej instalacji.Najgorsze jest to ze to polecany zaklad ,za taką samą instalacje tam gdzie gazowalem poprzednie auto[bylem zadowolony] chcieli 300zl mniej ,a ci magicy powiedzieli ze to vw zero klopotu.A i jeszcze jedno wtryskiwacze są zamocowane na kolektorze ssącym na takiej blaszce przykreconej do kolektora srubami na klucz 10ke [czyli nawiercili kolektor i wkręcili w niego dwie 10ki] ciekawe czy dlugie te sruby

co to za zakład ?powinieneś ich umieścić w "nie polecanych" .Źle zamontowali butlę i jeszcze coś marudzą ???a z tymi śrubkami w kolektorze to masakra jakaś, jeszcze się nie spotkałem z czymś takim :shocked: na pewno nie ściągali kolektora do nawiertów ,już z wkrętek do wtrysków jest masa opiłków,a co dopiero z otworów na "10" ,masakra .

Jak możesz to zrób fotki tej blaszki i w całej instalacji .

Podaj namiary na ten zakład

Opublikowano

Kurde jak nie ściągali kolektora to sporo opiłków masz , kto wierci dziury na listwę wtrysków w kolektorze

Opublikowano

Kurde jak nie ściągali kolektora to sporo opiłków masz , kto wierci dziury na listwę wtrysków w kolektorze

dokładnie,a z tego co widzę odnośnie montażu to bardzo wątpię czy kolektor był ściągany...

jeszcze sie nie spotkałem, żeby ktoś wiercił dziury w kolektorze na listwę, po prostu debilizm... :wallbash:

wgabor, ile zapłaciłeś za montaż i kto ci to robił ?dziwię się,że nie masz pojedynczych wtrysków hana

Opublikowano

instalacja kosztowala 2500zl ,magicy są z brzegu.Jutro jestem z nimi umowiony na obrucenie butli,chcieli zebym zostawil auto :gwizdanie:a ja chce widziec co robią

Opublikowano
Reduktor mam wpiety na dwóch trujnikach czyli na wejsciu do nagrzewnicy i wyjsciu czy tak jest prawidlowo

Najlepsze wpięcie z możliwych.

U mnie jest szeregowo z nagrzewnicą czyli bez trójników i jest ok

mam taki sam silnik i parownik a listwa u mnie nie jest przykręcona nigdzie.Trzyma się na wężach i jest przyciśnięta osłoną silnika.

Parownik sprawuje się idealnie, wahania ciśnienia 0.05

Instalację sam regulowałem na czasy i obserwując sondę lambda

Jeszcze jedno jakie długie masz węże do kolektora, bo po zdjeciu widać że listwa nie jest na środku.Wszystkie są tej samej długośći czy może 3 i 4 cylinder dłuższe?

Tu właśnie przeszkadza bagnet.U mnie zastosowałem listwę Rosso po dwa wtyski połaczone wężem:

http://www.elpigaz.com/files/podstrony/autogaz_produkty_b2b/PDF/Wtrskiwacz_Stella_ROSSO_informacja_techniczna.pdf

wężyki do króćców równe po 8cm

Najlepiej byłoby zamontować hany ale i na tych ładnie chodzi

Butle też mam źle zamontowaną do jazdy na wstecznym, ale nie jeżdzę na rezerwie LPG i nie przełacza się na PB, nawet przy mocnym bucie :wink4:

Opublikowano

Bylem obrucili butle ,jest -6st i pewnie dlatego wszystko bylo ok .Wężyki mają inne dlugosci .Niemam sily walczyc z nimi o dlugosc węży,temperature reduktora przy -15st i te sruby w kolektorze. Wiecie co najdziwniesze jest to ze, sam bym pewnie ten gaz lepiej zamontowal i wielu z was pewnie też ,a gazownicy nawet ci polecani zawsze cos zje...ą.Dzieki wszystkim za pomoc

Opublikowano

Bylem obrucili butle ,jest -6st i pewnie dlatego wszystko bylo ok .Wężyki mają inne dlugosci .Niemam sily walczyc z nimi o dlugosc węży,temperature reduktora przy -15st i te sruby w kolektorze. Wiecie co najdziwniesze jest to ze, sam bym pewnie ten gaz lepiej zamontowal i wielu z was pewnie też ,a gazownicy nawet ci polecani zawsze cos zje...ą.Dzieki wszystkim za pomoc

jesteś z dolnośląskiego, to podjedź do Pawła do Wilczyc, za***isty koles i ogarnie ci instalkę jak nikt inny, przy tym nie zedrze z ciebie. Jest nawet w polecanych warsztatach na naszym forum .

Paweł Rząca

ul. Polna 12

51-361 Wilczyce k. Wrocławia

tel. 509-633-733

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...