Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AJL] Boost leci na pysk ? Pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to normalne ale bardziej przy wciskaniu mocniejszym, moze masz kata zapchanego i nie ma dobrego ujscia spalin? wszystko sie blokuje i gotuje

Kat to wyleciał zaraz po kupnie auta :wink4:

Opublikowano

Ragga ostro wstawiałeś że tak ci na czerwono się świeci ?? Jak nie masz kata tylko DP to spalin nic ci nie blokuje więc to nie od tego..Temperature oleju i płynu masz normalną? Może być mieszanka uboga też - miałeś zreszta błąd 00561 - sprawdź sonde co pokazuje - jakie korekty robi?

Opublikowano

Sprawdź pompę paliwa.

:decayed:

Opublikowano

Ragga ostro wstawiałeś że tak ci na czerwono się świeci ??

100 - 120 km/h max .. zresztą ma 0,3 bara to ja jej mogę powstawiać :rolleyes:

Sprawdź pompę paliwa.

:decayed:

Okkk :decayed:

Opublikowano

Ale jak na LPG jeździ to co ma pompa paliwa do tego :mysli:

Opublikowano

U mnie tez było doładowanie 0,3-0,4bara gdy ayto wchodziło w tryb awaryjny. Było to związane z lpg. Źle wyregulowana instalacja powodowała błąd 0561 /najpierw bieg jałowy a później auto wchodziło wtryb awaryjny - wtedy jest takie niskie doładowanie/

Były błędy takie jak u Ciebie:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

Poprawne wyregulowanie sprawiło, iż błąd sie nie pojawił więcej a doładowanie wróciło do normy: 0,86bara.

Opublikowano

Poziek jaki ma ubaw :decayed:

Opublikowano

Ragg zrób loga z przepływki na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki

u mnie na ori turbinie i programie pompowało do 174 g/s, doladowanie 0.9bar-a

teraz jest zimno i ciśnienie bedzie nizsze, ale odczyty z przepływki będa prawidłowe

sprawdz N75, ostatnio wyciagałem z AEB, zablokował sie od mrozu

Opublikowano

U mnie tez było doładowanie 0,3-0,4bara gdy ayto wchodziło w tryb awaryjny. Było to związane z lpg. Źle wyregulowana instalacja powodowała błąd 0561 /najpierw bieg jałowy a później auto wchodziło wtryb awaryjny - wtedy jest takie niskie doładowanie/

Były błędy takie jak u Ciebie:

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

Poprawne wyregulowanie sprawiło, iż błąd sie nie pojawił więcej a doładowanie wróciło do normy: 0,86bara.

Tak, tylko ja mam takie objawy bez różnicy czy cisnę na gazie czy LPG.

Poprawna regulacja i moje auto to wzajemne wykluczenie.. nawet miałem auto regulowane na wpiętej sondzie w wydech i po 3 dniach radochy znów się zjebalo :thumbdown:

devastation

Zerknij jak możesz

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244453.0

Opublikowano

ale cuda, Poziek ma racje w temacie pompy,

cos nie halo z czasem wtrysku, wyprzedzenie zapłonu skacze przy stałych obrotach

za krótki ten log na przepływke, w ogóle wszystkie za krótkie

Opublikowano

cos nie halo z czasem wtrysku, wyprzedzenie zapłonu skacze przy stałych obrotach

Czyli co ?? :embarrassed:

No właśnie...przez długie czasy wtrysku Nosb i 2 innych ludzi nie mogło ustawić poprawnie lpg :kwasny:

za krótki ten log na przepływke, w ogóle wszystkie za krótkie

A to jakie mają być ? Podpowiedz jak poprawnie zlogować to może się ogarnie przy uprzejmości kolegi z forum :wink4:

Opublikowano

najlepiej na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki

pompa niedomaga i dlatego przeciaga sie czas wtrysku

zrób tez loga sondy na wolnych obrotach, na cieply i zminy silnik

razem z temperatura silnika

Opublikowano

okk :good:

Co do ciśnienia to ile dokładnie wynosi ono w AJL ? Mi nigdy nie przypompował więcej niż 0,8 bara :embarrassed:

Opublikowano

0.8-0.9

Opublikowano

ale cuda, Poziek ma racje w temacie pompy,

Jak ja grzebałem przy 1.8T to Ty jeszcze miałeś upierdzielone ręce po łokcie od syfu z polonezów i maluchów. Szefuniu :decayed:

Opublikowano

jak ja grzebalem przy audi to Ty jeszcze boso za orkiestra biegales i na muchy papty wolales

ale ok, nie ma co sie licytowac,

Ragg jak masz gdzie wepnij w listwe manometr i zobacz co z cisnieniem paliwa ale najpierw filtr wymien

Opublikowano

Ragga słuchaj devastatora :decayed:

Opublikowano

I jeden i drugi ma dobre rady, które się pokrywają. Zejdźcie z siebie...są walentynki :D

Opublikowano

I jeden i drugi ma dobre rady, które się pokrywają. Zejdźcie z siebie...są walentynki :D

No nie dziwne, davastator poczytał trochę forum i sypie podpowiedziami jak z rękawa :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...