Kali S4 Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Tutaj ktoś pisał o powracającym 17967 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t89997.0.html;highlight=17967
Reggi Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 to normalne ale bardziej przy wciskaniu mocniejszym, moze masz kata zapchanego i nie ma dobrego ujscia spalin? wszystko sie blokuje i gotuje Kat to wyleciał zaraz po kupnie auta
kkrawat Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Ragga ostro wstawiałeś że tak ci na czerwono się świeci ?? Jak nie masz kata tylko DP to spalin nic ci nie blokuje więc to nie od tego..Temperature oleju i płynu masz normalną? Może być mieszanka uboga też - miałeś zreszta błąd 00561 - sprawdź sonde co pokazuje - jakie korekty robi?
Reggi Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 Ragga ostro wstawiałeś że tak ci na czerwono się świeci ?? 100 - 120 km/h max .. zresztą ma 0,3 bara to ja jej mogę powstawiać Sprawdź pompę paliwa. Okkk
kkrawat Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Ale jak na LPG jeździ to co ma pompa paliwa do tego
kandrzej Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 U mnie tez było doładowanie 0,3-0,4bara gdy ayto wchodziło w tryb awaryjny. Było to związane z lpg. Źle wyregulowana instalacja powodowała błąd 0561 /najpierw bieg jałowy a później auto wchodziło wtryb awaryjny - wtedy jest takie niskie doładowanie/ Były błędy takie jak u Ciebie: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded Poprawne wyregulowanie sprawiło, iż błąd sie nie pojawił więcej a doładowanie wróciło do normy: 0,86bara.
Dev Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 Ragg zrób loga z przepływki na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki u mnie na ori turbinie i programie pompowało do 174 g/s, doladowanie 0.9bar-a teraz jest zimno i ciśnienie bedzie nizsze, ale odczyty z przepływki będa prawidłowe sprawdz N75, ostatnio wyciagałem z AEB, zablokował sie od mrozu
Reggi Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 U mnie tez było doładowanie 0,3-0,4bara gdy ayto wchodziło w tryb awaryjny. Było to związane z lpg. Źle wyregulowana instalacja powodowała błąd 0561 /najpierw bieg jałowy a później auto wchodziło wtryb awaryjny - wtedy jest takie niskie doładowanie/ Były błędy takie jak u Ciebie: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded Poprawne wyregulowanie sprawiło, iż błąd sie nie pojawił więcej a doładowanie wróciło do normy: 0,86bara. Tak, tylko ja mam takie objawy bez różnicy czy cisnę na gazie czy LPG. Poprawna regulacja i moje auto to wzajemne wykluczenie.. nawet miałem auto regulowane na wpiętej sondzie w wydech i po 3 dniach radochy znów się zjebalo devastation Zerknij jak możesz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244453.0
Dev Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 ale cuda, Poziek ma racje w temacie pompy, cos nie halo z czasem wtrysku, wyprzedzenie zapłonu skacze przy stałych obrotach za krótki ten log na przepływke, w ogóle wszystkie za krótkie
Reggi Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 cos nie halo z czasem wtrysku, wyprzedzenie zapłonu skacze przy stałych obrotach Czyli co ?? No właśnie...przez długie czasy wtrysku Nosb i 2 innych ludzi nie mogło ustawić poprawnie lpg za krótki ten log na przepływke, w ogóle wszystkie za krótkie A to jakie mają być ? Podpowiedz jak poprawnie zlogować to może się ogarnie przy uprzejmości kolegi z forum
Dev Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 najlepiej na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki pompa niedomaga i dlatego przeciaga sie czas wtrysku zrób tez loga sondy na wolnych obrotach, na cieply i zminy silnik razem z temperatura silnika
Reggi Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Opublikowano 13 Lutego 2012 okk Co do ciśnienia to ile dokładnie wynosi ono w AJL ? Mi nigdy nie przypompował więcej niż 0,8 bara
poziek Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 ale cuda, Poziek ma racje w temacie pompy, Jak ja grzebałem przy 1.8T to Ty jeszcze miałeś upierdzielone ręce po łokcie od syfu z polonezów i maluchów. Szefuniu
Dev Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 jak ja grzebalem przy audi to Ty jeszcze boso za orkiestra biegales i na muchy papty wolales ale ok, nie ma co sie licytowac, Ragg jak masz gdzie wepnij w listwe manometr i zobacz co z cisnieniem paliwa ale najpierw filtr wymien
Reggi Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Opublikowano 14 Lutego 2012 I jeden i drugi ma dobre rady, które się pokrywają. Zejdźcie z siebie...są walentynki
poziek Opublikowano 14 Lutego 2012 Opublikowano 14 Lutego 2012 I jeden i drugi ma dobre rady, które się pokrywają. Zejdźcie z siebie...są walentynki No nie dziwne, davastator poczytał trochę forum i sypie podpowiedziami jak z rękawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się