WinterOOOO Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam, szukałem tego problemu na forum ale pustka. Problem zaczął się na postoju, otóż na biegu jałowym zapaliła się kontrolka "elektroniki silnika" . Po podłączeniu VAG-a wyskoczył taki błąd 17545 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1137 - 002 - Please Register/Activate - chodzi tu o długoterminową adaptacje mieszanki. Może orientuję się ktoś co mogło spowodować ten błąd? Dodam że po wykasowaniu puki co cisza.
grzemo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 za bogata mieszanka na biegu jałowym filtr powietrza wymieniony ale możliwe że początek końca przepływki
WinterOOOO Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.
paput Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał. to sprawdź/zloguj sondę[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 21:57_________________________________________________napięcia/korekty
WinterOOOO Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Opublikowano 8 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał. to sprawdź/zloguj sondę[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 21:57_________________________________________________napięcia/korekty można troszkę jaśniej?
risones Opublikowano 9 Lutego 2012 Opublikowano 9 Lutego 2012 śmiesznie to zabrzmi ale ja miałem podobny problem założyłem opaski na sławny czwórnik i bez kasowania błędu sam znikł po 3 dniach i spokuj
gregorypeck Opublikowano 13 Lutego 2012 Opublikowano 13 Lutego 2012 ja tez mialem ten blad od kilku miesiecy i check engine - opaski na czwórniku zalozone, filtr powietrza niedawno wymieniony. Problem ostatnio znikl sam jak byly duze mrozy ponizej -20 - nie wiem jaki to moze miec związek z temperaturą na zewnątrz. Pozdrawiam moze cos prymarzlo i sie uszczelilo - bedzie widac jak przyjdzie odwilż
addassko Opublikowano 15 Lutego 2012 Opublikowano 15 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał. wymieniles juz to ?? dalej problem jest ??
WinterOOOO Opublikowano 17 Lutego 2012 Autor Opublikowano 17 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał. wymieniles juz to ?? dalej problem jest ?? problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza
addassko Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał. wymieniles juz to ?? dalej problem jest ?? problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza zobaczymy czy wroci blad po jesli jest powtarzalny to tak
romeo22ster Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał. wymieniles juz to ?? dalej problem jest ?? problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza zobaczymy czy wroci blad po jesli jest powtarzalny to tak może go za szybko nie wyrzucić.
addassko Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał. wymieniles juz to ?? dalej problem jest ?? problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza zobaczymy czy wroci blad po jesli jest powtarzalny to tak może go za szybko nie wyrzucić. no zobaczymy co i jak... moze jednorazowa akcja to byla :cool1:
gregorypeck Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 tak jak sie spodziewalem - problem powrocil na wiosne ;( swieci sie check-engine a na VAGu jest tylko jeden blad w sekcji silnika: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded odrazu tez spadly osiagi - auto juz nie jest takie zrywne, nie ma przyspieszenia a kabina wpada w wibracje. Mam cichą nadzieje ze to nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia. Tylko jak to sprawdzic? I ktore przewody mam sprawdzic? Pozdr.
fahur Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 tak jak sie spodziewalem - problem powrocil na wiosne ;(swieci sie check-engine a na VAGu jest tylko jeden blad w sekcji silnika: 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded Tylko to już jest inny błąd, niż podawałeś na początku tego wątku. Wcześniej miałeś 17545, czyli System too Rich, a teraz 17544, czyli System too Lean. Zastosuj się do instrukcji stąd: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17544/P1136/004406 odrazu tez spadly osiagi - auto juz nie jest takie zrywne, nie ma przyspieszenia a kabina wpada w wibracje. Mam cichą nadzieje ze to nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia. Tylko jak to sprawdzic? I ktore przewody mam sprawdzic? Ja miałem takie błędy jak miałem przerwę między czwórnikiem, a dolotem - wymiana uspokoiła wszystkie błedu. Już ponad rok nic się takiego nie pojawia. Co do pierwszego błędu, to tutaj sporo wyjaśniają również: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17545/P1137/004407
gregorypeck Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 no tak - zgapilem sie - faktycznie inny error jest. Instrukcje na ross-tech znam - wszystkiego sam nie sprawdze bez aparatury. 1) Check Mass Air Flow (MAF) Sensor 2- lata temu wymienialem przeplywomierz - ale nie zaszkodzi sprawdzic jeszcze raz VAGiem 2) Check Fuel Pressure Regulator 3) Check Fuel Pump 4) Check Intake/Exhaust System for Leaks 5) Check Secondary Air Injection for Leaks od 2) do 5) w domowych warunkach bez aparatury nie sprawdze - chyba ze wiecie jak. Ale czy nie powinno sypnac innymi bledami na VAGu w tych przypadkach? 6) Check Vacuum Lines for Leaks no wlasnie slyszalem ze sa jakies domowe metody na sprawdzenie nieszczelnosci w tych rurkach - spraje, pianki czy cos - wie ktos jak to sprawdzic ? Dzięki
WinterOOOO Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 Witam, Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Orientuje się Ktoś, jakie powinno być ciśnienie paliwa w 2.0 Alt i czy można je sprawdzić Vag-iem? Próbuję pozbyć się problemu opisanego wyżej i ponoć regulator ciśnienia paliwa może powodować ten błąd. Chyba że Ktoś zna jakiś sposób na sprawdzenie tego regulatora.
enrike2 Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 powiedzcie o jaki czwurnik chodzi i gdzie sie on znajduje bo ja walcze z tym problemem i nie daje rady wszystko sprawdzone i jest ok pomocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się