Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Z czego mógł wynikać błąd 17545


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

szukałem tego problemu na forum ale pustka.

Problem zaczął się na postoju, otóż na biegu jałowym zapaliła się kontrolka "elektroniki silnika" . Po podłączeniu VAG-a wyskoczył taki błąd

17545 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1137 - 002 - Please Register/Activate - chodzi tu o długoterminową adaptacje mieszanki.

Może orientuję się ktoś co mogło spowodować ten błąd?

Dodam że po wykasowaniu puki co cisza.

Opublikowano

gaz jest?

Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

to sprawdź/zloguj sondę[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 21:57_________________________________________________napięcia/korekty
Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

to sprawdź/zloguj sondę[br]Dopisany: 08 Luty 2012, 21:57_________________________________________________napięcia/korekty

można troszkę jaśniej?

Opublikowano

śmiesznie to zabrzmi ale ja miałem podobny problem założyłem opaski na sławny czwórnik i bez kasowania błędu sam znikł po 3 dniach i spokuj

Opublikowano

ja tez mialem ten blad od kilku miesiecy i check engine - opaski na czwórniku zalozone, filtr powietrza niedawno wymieniony.

Problem ostatnio znikl sam jak byly duze mrozy ponizej -20 - nie wiem jaki to moze miec związek z temperaturą na zewnątrz.

Pozdrawiam

moze cos prymarzlo i sie uszczelilo - bedzie widac jak przyjdzie odwilż ;)

Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

wymieniles juz to ?? dalej problem jest ??

Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

wymieniles juz to ?? dalej problem jest ??

problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza :)

Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

wymieniles juz to ?? dalej problem jest ??

problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza :)

zobaczymy czy wroci blad po jesli jest powtarzalny to tak :mysli:

Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

wymieniles juz to ?? dalej problem jest ??

problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza :)

zobaczymy czy wroci blad po jesli jest powtarzalny to tak :mysli:

może go za szybko nie wyrzucić.
Opublikowano

Gazu brak. Filtr ma już ok 10tyś i za niedługo będę wszystko wymieniał.

wymieniles juz to ?? dalej problem jest ??

problem zniknął po wykasowaniu VAG-iem i puki co cisza :)

zobaczymy czy wroci blad po jesli jest powtarzalny to tak :mysli:

może go za szybko nie wyrzucić.

no zobaczymy co i jak... moze jednorazowa akcja to byla :cool1: :cool1:

Opublikowano

tak jak sie spodziewalem - problem powrocil na wiosne ;(

swieci sie check-engine a na VAGu jest tylko jeden blad w sekcji silnika:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

odrazu tez spadly osiagi - auto juz nie jest takie zrywne, nie ma przyspieszenia a kabina wpada w wibracje.

Mam cichą nadzieje ze to nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia.

Tylko jak to sprawdzic? I ktore przewody mam sprawdzic?

Pozdr.

Opublikowano
tak jak sie spodziewalem - problem powrocil na wiosne ;(

swieci sie check-engine a na VAGu jest tylko jeden blad w sekcji silnika:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

Tylko to już jest inny błąd, niż podawałeś na początku tego wątku. Wcześniej miałeś 17545, czyli System too Rich, a teraz 17544, czyli

System too Lean. Zastosuj się do instrukcji stąd: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17544/P1136/004406

odrazu tez spadly osiagi - auto juz nie jest takie zrywne, nie ma przyspieszenia a kabina wpada w wibracje.

Mam cichą nadzieje ze to nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia.

Tylko jak to sprawdzic? I ktore przewody mam sprawdzic?

Ja miałem takie błędy jak miałem przerwę między czwórnikiem, a dolotem - wymiana uspokoiła wszystkie błedu. Już ponad rok nic się takiego nie pojawia.

Co do pierwszego błędu, to tutaj sporo wyjaśniają również: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17545/P1137/004407

Opublikowano

no tak - zgapilem sie - faktycznie inny error jest.

Instrukcje na ross-tech znam - wszystkiego sam nie sprawdze bez aparatury.

1) Check Mass Air Flow (MAF) Sensor

2- lata temu wymienialem przeplywomierz - ale nie zaszkodzi sprawdzic jeszcze raz VAGiem

2) Check Fuel Pressure Regulator

3) Check Fuel Pump

4) Check Intake/Exhaust System for Leaks

5) Check Secondary Air Injection for Leaks

od 2) do 5) w domowych warunkach bez aparatury nie sprawdze - chyba ze wiecie jak. Ale czy nie powinno sypnac innymi bledami na VAGu w tych przypadkach?

6) Check Vacuum Lines for Leaks

no wlasnie slyszalem ze sa jakies domowe metody na sprawdzenie nieszczelnosci w tych rurkach - spraje, pianki czy cos - wie ktos jak to sprawdzic ?

Dzięki

Opublikowano

Witam,

Pozwolę sobie odgrzać kotleta.

Orientuje się Ktoś, jakie powinno być ciśnienie paliwa w 2.0 Alt i czy można je sprawdzić Vag-iem?

Próbuję pozbyć się problemu opisanego wyżej i ponoć regulator ciśnienia paliwa może powodować ten błąd. Chyba że Ktoś zna jakiś sposób na sprawdzenie tego regulatora.

Opublikowano

powiedzcie o jaki czwurnik chodzi i gdzie sie on znajduje bo ja walcze z tym problemem i nie daje rady wszystko sprawdzone i jest ok pomocy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...